@Heinz
Ja, dat ik begreep wel dat Annelotte dan de keus had die Sven nu kreeg..Maar ik dacht dat de keus was tussen de pasvragen accepteren in de 5-1 verhouding of alsnog voor geld kiezen. Dat is dus niet zo.
Denk dat maar weinig kandidaten niet voor de pasvragen zouden zijn gegaan. Dus de stap van Annelotte zou nooit naar het geld zijn gegaan. Maar Annelotte was niet dwingend in haar keuze om op te staan. Ze vroeg het eerst nog aan Sven en geeft hem de mogelijkheid om te zeggen, laat mij het maar doen. Dat had dus ook kunnen gebeuren. Dat vind ik iets minder mols van Annelotte. Al had het dan voor haar niet uitgemaakt als Sven de vijf pasvragen zou winnen. Als zij de mol is.
Ik vind Sven ook vrij tam reageren dat de verhouding 5-1 is. En AL zegt achteraf dat ze zo makkelijk aan vijf pasvragen is gekomen. Dat vind ik ook niet mols.
Ik kan het ook begrijpen dat Sven voor die ene pasvraag kiest als Sven denkt dat Annelotte de mol is. Het weggeven van vijf pasvragen staat anders gelijk aan een concurrent een heel eind op weg helpen naar de finale. Dat vind ik geen slimme keuze voor een kandidaat. En 1 joker is maar één vraag, dan moet Sven wel onzeker zijn. Zo komt hij niet over. Ok, het is een voorsprong, maar geen grote.
Ik zou ervoor kiezen om die vijf pasvragen ongedaan te maken.
Er ging even iets mis, waardoor ik je citaten er niet bij kon zetten Heinz..