Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Hulde aan de originaliteit
Na die eerste 2 opdrachten zei ik: Dit ga je zien bij bedrijven op iedere teambuilding na corona. Eerst paintballen en dan elkaar knuffelen en beter leren kennen.Moet wel zeggen dat ik wat laagjes miste. Volgens mij is het in opdrachten 2 en 3 duidelijk hoe je Mol en kandidaten onderscheid, want er zijn tegengestelde belangen. Enkel in opdracht 1 kan je nog zeggen dat de Mol ook zijn plaats niet wil verliezen en dus misschien toch maar probeert om niemand in die auto te krijgen.
Maar opdracht 3 is toch deels gelijkgezinde belangen, want andere kandidaten willen mss dat anderen wel hun scherm zien. Zodat ze mss een kandidaat minder hebben. Ik vond het vreemd dat ze gewoon begonnen zoeken, zonder daar eerst eens over na te denken.
Dus 1 mol kon sowieso niet mee. Dat is wel vrij pijnlijk..
Mooie aflevering, erg pijnlijk als Jens de daadwerkelijke mol blijkt te zijn, hij zei al nadat die Noah zag ik ga er uit...
O goed opgemerkt! En daarom juist een goede reden om Noah niet als Mol te zien. Want oorspronkelijke Mol Jens zou dat natuurlijk nooit zo weggeven, hoe teleurgesteld hij ook zou zijn.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
589 gasten en 1 vaste bezoeker