Oh nu moet ik zeker speechen?!
Super bedankt iedereen voor de felicitaties en natuurlijk ook gefeliciteerd aan mijn andere verdiende mede-finalisten
. Ik had halverwege deze finale echt niet meer verwacht dat een winst erin zat, gezien ik er soms weinig van deed snappen
. Gezien ik niet gebiecht heb kan ik mijn zap 3 avontuur nog wel kort toelichten.
Ik heb eigenlijk vanaf de eerste aflevering samengespeeld met Susdus en Vermoljoen, oftewel de Shady Stokers
. Gewoon ook een super gezellig bondje die uiteindelijk voor de eerste 4 rondes best veel macht had met de winsten van zowel Susdus en als mij. Vanaf de derde week, the walking dead hebben we toen een groter bondje gesloten met Daisy en Ycaris erbij. Ik heb zelf individueel met Daisy toen ook een goed bondje gesloten (die ons ook heel ver heeft gebracht).
Jammer genoeg, maar ergens ook een beetje verwacht gingen Vermoljoen en Ycaris er halverwege uit. Die bungelde wel vaker in de onderste regionen van het klassement, maar toch was ik graag nog even met ze doorgegaan. Daaruit was het nieuwe drietal "de drie goede feeën" ontstaan, Susdus, Daisy en ik. En dat complot hebben we in principe uitgespeeld tot het einde
.
Ik heb ook met Luchtmaniak veel gesproken, die leek wat minder connected te zijn dus uiteindelijk heb ik bij Saw toen ook die beslissing moeten maken om hem los te laten. Anderen wel ook eens mee gesproken natuurlijk maar dit waren mijn vaste samenwerkingen
.
Het spel zat in ieder geval weer superrrrrr in elkaar en Robbie heeft dit weer top gedaan!
Bedankt! Now let's party!