Het moment.
Je weet dat het potentieel een keer gaat komen. Je voelt het al aankomen. En voor je het weet, is het dan zover.
Het moest gebeuren en weet je? Ik heb er vrede mee. Ik heb bij een online WidM nog nooit een rood scherm gehad (behalve een keer toen ik toch doorkwam), maar ik kan die winning streak niet behouden natuurlijk
Een groot zwart gat komt hieraan, en ik merk wel dat het even vreemd is. Hoe ga ik nu mijn ochtenden werkontwijkendgedrag vertonen? Hoe ga ik nu avonden lang op Discord met iedereen praten? Ik ga het oprecht missen want ik heb er enorm van genoten.
Zoals ik al gezegd heb, ik heb nu rust. Mijn rode scherm geeft mij de info waarmee ik 'vredig' naar Nederland terug kan reizen. Ik weet wat ik moet weten en dat is mijn ultieme doel. Een blinde vlek is soms klein, maar kan grote gevolgen hebben. Aan alle kandidaten: Hou je ogen open. Aan de Mol: Ik weet wie je bent, en je doet het geweldig <3 Maak elkaar maar gek.
Aan de hosts: Jullie hebben echt een superspel in elkaar gezet en het is jammer dat ik niet van de rest kan/mag genieten. Ik blijf het volgen.
Mijn jokermunt gaat naar Larikoek, want naar wie moest het anders gaan na avonden lang bellen en speculeren over de mogelijke Mol. Lijst hem mooi in zou ik zeggen, heb er een kusje op gegeven
En voor nu ga ik lekker avonden lang met mijn goede afvalmatties Frank en Arno genieten van jullie falen voor de groepspot
Tabé, en hopelijk tot snel! Een dikke knuffel voor een ieder die dat wilt! Ik ben weer terug naar Nederland.