Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik heb geen idee, en ik heb geen behoefte om mensen te beschuldigen. Maar simpel rekenwerk (zie bericht Convans) wijst uit dat er iemand gelogen heeft (naast mij). Overigens vond ik dus discussie zowel niet heel veel meerwaarde hebben, laten we op de opdrachten focussen.
Maar waarom heb je precies gelogen, want je reden begrijp ik nog altijd niet zo. En over hoeveel vragen heb je dan gelogen?
Omdat duidelijk was dat anderen dat ook deden. Ik ga niet Heiliger zijn dan de paus, gewoon een kwestie van ‘goed’ voorbeeld doet volgen.
Gaan wij als groep de reverse kumbayah doen? Hoe minder mensen hoe hechter we worden?
@hosts als die screens en video’s over de lijstjes niet mogen, laat meer weten hoor.Over opdrachten gaan we dit uiteraard niet op deze manier delen!
Ik heb haar lijstje gekregen! Ik weet niet of ik het mag delen in het Excelbestand van haar
Dit was echt het slechtste idee ever
Nou, de meesten hielden zich eraan.
Roomey wil niet openbaar delen, Belg en Luchtmaniak hebben al gelogen, wie weet wat er nog meer gelogen is .
Maakt niet uit want de mol heeft volgens mij wel de waarheid gesproken over alles op de vragenlijst
Dus jij verdenkt LuchtManiak, Roomey en belg niet?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
968 gasten en 7 vaste bezoekers