Het enige goede nieuws is dat Frank toch waarschijnlijk het initiële rode scherm had. Ik had sinds die opdracht op de toren sporadisch contact met hem en uit die korte gesprekken kon ik afleiden dat hij het plots weer erg druk had en zo'n spel toch meer energie kostte dan hij vooraf had gedacht. Net na de test stuurde hij nog: Dit wordt erop of eronder voor mij. Dus ik vermoed dat hij redelijk wat risico's genomen heeft om ofwel safe te zitten voor het hele spel ofwel er dus helaas uit te gaan. Helaas gingen onze korte gesprekken niet echt inhoudelijk omdat we duidelijk elkaar voor geen haar vertrouwden na het vorige spel
Ik wilde deze info eigenlijk liever niet delen, maar ik hoop dat ik hiermee vooral voor de andere spelers de spelvreugde een beetje kan terugbrengen omdat de initiële afvaller dus waarschijnlijk ook echt het rood scherm gezien heeft
Dus als 1 van de 3 nu privé verkondigt dat hij een rood scherm heeft omdat Frank liet uitschijnen dat hij eigenlijk niet het rode scherm had, dan zou ik toch maar eens goed nadenken of je die persoon wel zeker kan vertrouwen. Ik denk namelijk dat het toch Frank was die het rode scherm had. Waarom zou iemand met het rode scherm die info delen aan iemand anders, lijkt me erg dom en dus erg ongeloofwaardig.