Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ja, Giorgio, JaccoS en LuchtManiak hebben erg veel bijgedragen! Ik ben blij dat ze hun vrijstelling goed aan het terugverdienen zijn, toppers!
Onze 3 grote vrienden hebben goed gezocht zeg
Graag gedaan, glad to be of service
Heeey kandidaten!Zijn jullie ook zo enthousiast?Ik zou graag meteen van bij de start al iets willen voorstellen. Ik heb in eerdere edities gemerkt dat er nogal wat te doen is rond die lijstjes. Sommigen willen lijstjes doorgeven, anderen willen dat niet en zo komt er wrevel die weinig met het spel te maken heeft.Ik zou graag iedereen gelijke kansen willen geven zodat de lijstjes niet meespelen in het spel. Is het daarom geen idee om alle lijstjes openbaar te posten zodat iedereen evenveel informatie heeft? Want voor mij heeft het bedelen voor lijstjes enzo niets met dit onwijs leuk spel te maken.Ik hoor graag wat jullie meningen hieromtrent zijn!
@ Spacy en MV:Krijgen we niet net als bij WIDM op tv een tabel met percentages qua verdenkingen door de toeschouwers?
Goed om te weten dat als je geen printscreen in een topic post, je schijnbaar als onbetrouwbaar wordt aangezien
Ruby Room
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
868 gasten en 8 vaste bezoekers