Aangezien alle extraatjes gevonden zijn, plaats ik ook alvast deel 2 voor Arno, Frank en Giorgio. (Arno mag uiteraard nog steeds de laatste kat omschrijven als die voor morgenavond gevonden wordt). Maar op 6 locaties lag een extraatje en die 6 locaties zijn gevonden.
Poes, poes, poes, poes, poes!? deel II - foto's, foto's en nog meer foto's [max € 1.500]Beste Arno, Giorgio en Frank,
Jullie rol is nog niet helemaal uitgespeeld. Sterker nog, het is tijd om de rollen om te draaien. Zoals ik aan het begin al zei: op sommige locaties lag een extraatje. Een enveloppe met een foto van een foto. In het parlementspaleis is namelijk een tentoonstellingsruimte met tientallen foto’s te vinden. Het is tijd om de rollen om te draaien.
We hebben aan degene die de betreffende locatie heeft ontdekt, gevraagd of hij of zij in één zin van maximaal 15 woorden een zo goed mogelijke beschrijving wil maken van die foto.
Het is nu aan jullie om aan de hand van die omschrijving de juiste foto’s in de ruimte te vinden. Jullie kunnen virtueel in die ruimte rondlopen via:
https://goo.gl/maps/4cVrH8pnzuj59Dkh7. Overleggen is toegestaan (je kunt bijvoorbeeld een linkje plaatsen met daarbij: ik denk dat ze die en die bedoelen). Plaats GEEN screenshot als overleg. Dit omdat de screenshots bedoeld zijn als antwoordmogelijkheid.
Ik wil voor
donderdagavond 8 april - 20.00 uur een screenshot hebben van de de foto’s waarvan jullie denken dat de dierenvrienden die hebben omschreven met daarbij het juiste nummer. Het maakt daarbij niet uit wie de screenshots plaatst. Eenmaal een screenshot geplaatst, wordt dit als antwoord gezien. Elke juiste combinatie van fotonummer en screenshot is nog eens 250 euro voor de pot waard.
Succes
De 6 omschrijvingen Foto 1: Ik zie een vaag kasteel, omringd door mist en bomen. (JaccoS)
Foto 2: De bruine muur met zwarte vlek voorbij, stapt ze nu voor de grauwe witte muur (belg)
Foto 3: Er is een chemische, vaalblauwe stenen grond buiten met roestige trap rechtsonder en hellinkje linksboven (Larikoek)
Foto 4: Schilderij van een besneeuwd treinstation waarvandaan een paard en een man lopen (JaccoS)
Foto 5: De lantaarns verlichten slingers en een duister steegje waar een vrouw over natte kasseien stapt (belg)
Foto 6: Een vrouw met zwarte hoed, donkerrode lippen, en horizontaal gestreepte stropdas grijpt een bouwsteiger vanonder (Larikoek)