Niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt' [Cișmigiupark - Boekarest] Max € 3.500 Vrienden,
Welkom in het Cișmigiupark, het grootste park van Boekarest. In dit prachtige park bevinden zich 20 kistjes. In deze kistjes kan van alles zitten. Van iets heel positiefs, tot misschien wel iets negatiefs. Om jullie een beetje op weg te helpen heb ik hier een lijst met omschrijvingen van de inhoud. Maar laat je niet gek maken door deze omschrijvingen, want niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt..
Jullie mogen tot en met
dinsdag 6 april - 13.00 uur in dit topic overleggen over wat jullie denken dat er in de kistjes kan zitten op basis van de omschrijvingen. Voor deadline wil ik van
3 mensen dikgedrukt een lijst hebben waarop van iedereen één kistje staat waarvan je de inhoud wilt bekijken. Dit mag ook hetzelfde kistje zijn. Dus als 4 mensen kistje 1 willen bekijken dan mag dat. Of dat slim is, is maar de vraag… De inhoud van het kistje dat je bekijkt, krijg je dus nog NIET. Je ontvangt alleen per pm wat erin zit. Het is totdat ik het zeg verboden de inhoud van het bericht dat ik je stuur te delen met anderen.
O ja, ik wil ook nog dat jullie bepalen wie je in deze groep het meeste vertrouwt. Deze persoon mag op de lijst achter zijn of haar naam 2 kistjes zetten die hij of zij wil bekijken, waarvan hij of zij er één sowieso mag houden.
De 20 omschrijvingen 1. De inhoud van dit kistje is best leu(k)!
2. Met de inhoud van dit kistje ben je goed voorbereid op de nabije toekomst
3. Dit kistje is leeg
4. De inhoud van dit kistje biedt licht in de duisternis
5. Met de inhoud van dit kistje zitten jullie er deze aflevering lekker warmpjes bij
6. De inhoud van dit kistje is als een stip op de horizon, daar in de verte
7. Niets is wat het lijkt
8. Zonder visie bereik je niks
9. Dit kistje wijst je de weg
10. Fluiten naar je duiten?
11. Wie de toekomst naar zijn hand wil zetten, moet in het heden de vruchten plukken
12. De inhoud van dit kistje maakt je misschien wel wijzer
13. In dit kistje bevinden zich 2 jokers
14. In dit kistje bevindt zich 1 joker op naam...
15. Het kost wat (tijd), maar dan heb heb je ook wat
16. Doorzichtig en gemaakt van plastic: dit is best wel waardevol
17. Deze prijs is onbetaalbaar
.
18. Wie goed doet…
19. Iets is wat het niet lijkt
20. Met de inhoud van dit kistje maak je echt vrienden voor het leven
Succes