Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Jeej team wij kunnen dit! Ik vertrouw volledig op Roomey.Zullen we hier afspraken maken over hoe om te gaan met troeven die we verdienen? Ik stel voor dat we voordat we gaan lopen een verdeling maken wie wat krijgt. Jacco en ik halen alles binnen en delen dan na afloop dingen met Roomey volgens de verdeling die we vooraf hebben gemaakt.
Ik had dit idee:- Eentje doet een poging voor de vrijstelling, kans dat het slaagt (vanwege andere teams) is kleiner, maar de beloning is groter- Eentje pakt 2 Jokers, die deelt er een met Roomey. Kans van slagen is groter, beloning is kleinerMet de overige stappen moeten we dan wel zo veel mogelijk geld vinden, want ook de pot is belangrijk. Alleen vind ik het zonde om voordelen te laten liggen, zeker omdat andere kandidaten waarschijnlijk ook voordelen krijgen. Ik citeer uit mijn inschrijving "ik ga altijd mijn best doen voor de pot, tenzij er een persoonlijk voordeel te verdienen valt"Is dit iets?En, topteam!
Dit lijkt me wel wat. Kunnen jullie er onderling uitkomen wie voor de joker en wie voor de vrijstelling gaat?
Ik weet niet of de regels het toestaan om jokers tegen een vrijstelling te ruilen achteraf?
Voor Jacco is het geldtechnisch gunstiger om voor de vrijstelling te gaan dan voor LuchtManiak.Jacco, als je echt liever een joker ontvangt dan gaat het in deze constructie wel ten koste van de groepspot omdat LM dan door mingeld heen loopt voor een vrijstelling.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1091 gasten en 2 vaste bezoekers