Voorzitter,
ik denk dat het tijd is voor wat duidelijkheid...
Ik kan het net zo goed zeggen, want gisteren was een stressvolle dag en ik denk dat iedereen het inmiddels wel doorheeft.
Ik, Tamara Azarkan, ben in de wandelgangen met wat hulp van mevrouw Simons in contact gekomen met Sigrid 'Mitch' Kuzu. En we hebben het sindsdien erg leuk gehad samen.
U snapt natuurlijk dat ik er daarom gisteren alles aan deed om mijn grote liefde te redden van de stemming. Ik was er van overtuigd dat D*N de ziener was, dus alle hints die Swifty gaf, kon ik niet goed plaatsen. Toen bleek dat Vermoljoen toch te vertrouwen was, moest ik wel mijn uiterste best doen om Monkey ervan te overtuigen dat hij niet op Mitch ging stemmen.
Ik wist dat hij Nieky in het begin verdacht vond, dus heb in de korte resterende tijd vooral zijn naam genoemd. Hij had wellicht ook populist kunnen zijn, maar helaas. Het was in ieder geval een betere optie om hem eruit te stemmen, dan Mitch. In dat geval zouden we 2 goede kamerleden kwijtraken.
Daarom hoop ik nu ook vooral dat Jaïr heeft kunnen zien dat Mitch geen nachtelijke actie had, zodat ik nu eindelijk gelooft wordt. Ik verwacht dat wij overmorgen wel zullen worden opgepeuzeld door de wolven. Maar we staan er momenteel best sterk voor. Van veel rollen weten we dat we ze kunnen vertrouwen en nu moeten we dus nog 2/3 populisten spotten tussen de 6 namen die ik eerder genoemd heb.
In de chaos van gisteren zullen we niet snel een populist kunnen spotten denk ik. Aangezien zowel Vermoljoen als Nieky als Mitch allemaal geen populist zijn. Mocht u vandaag toch Mitch eruit stemmen, zullen de populisten in hun vuistje lachen.