Kinderachtig? Omdat ik ook het spel speel? Beetje heftige reactie voor iemand die het hele spel voor zichzelf kiest, liegt en bedriegt en anderen zegt dat het gewoon part of the game is. Wanneer er dan tegenspraak komt ben ik opeens kinderachtig?
Het woord “kinderachtig” kwam omdat je keer en keer hierop terug blijft komen. Terwijl ik eerlijk heb geantwoord op elke vraag die jullie mij hebben gesteld. Wie er gelogen heeft over de lijstjes, wat er in mijn kistje zat, dat ik een koppel met Convans was/ben, etc.
Dat is niet waar. Ik heb wel degelijk overlegd en mensen de kans gegeven een voorkeur te geven. Zoals gezegd was mijn eerste reactie ironisch, want zoals je weet spelen we een spel en heb ik daar graag wat plezier in enz.
Dan stel ik voor dat we stoppen met elkaar vliegen afvangen en gewoon weer lekker het spel gaan spelen
Heb jij je eigen bedrag bekeken? Jij bent wel één van de laatste personen die mij hier op aan kan spreken.
Ik heb altijd bijgedragen aan groepefforts. Zo snel mogelijk lopen in het labyrint zodat we het zouden halen binnen de tijd, antwoorden vetgedrukt zetten zodat we geen geld verliezen, het raden van antwoorden in opdrachten (zoals de desserts), etc.
Ook niet waar. Ik ben altijd transparant geweest dat ik voor mezelf ga bij dat soort dingen.
Ah oké, dan ben ik benieuwd wat er in jouw kistje zat