Ik vond het weer een fantastisch seizoen. Ik heb genoten van de mooie opdrachten, geweldige casting, de sfeer en van het gebruik van de locaties. Corona speelde gewoon geen rol (op het scherm). Het was een 'normaal' seizoen met een leuke afwisseling van opdrachten binnen de groep en met buitenstaanders (o.a. les in alpenhoorn spelen, tegenstanders bij de graffiti-opdracht). Superknap gedaan!
Als ik dan toch nog wat suggesties zou moeten noemen:
- het aantal troeven lag wel erg hoog. Een troef moet iets speciaals blijven en niet in (bijna) elke aflevering langskomen. Er moet voorkomen worden dat kandidaten ten koste van alles voor een troef gaan en niet meer voor de groep kiezen. Een suggestie die hier al werd gedaan: koppel de troeven ook een paar keer los van het geld.
- ik zou graag iets meer willen zien van de groepsindelingen, waarom bepaalde kandidaten op een bepaalde plek uitkomen. Zeker bij de eerste opdracht was de indeling cruciaal!
- ik heb zelf altijd moeite met opdrachten die te maken hebben met hypnose. Ik voel me daar onprettig bij en vind het ook niet leuk om te kijken.