Ik zou gewoon graag eens geen mingeld hebben ook! Scheelt toch 700 euro voor de pot.
Jij hebt eerst meer dan 1000 euro voor een jokermunt uitgegeven en daarna nog eens meer dan 2000 verspild in de laatste opdracht van aflevering 6 tegen de democratie (en zelfs dan nog de mening van de penningmeester) in, maar nu heb je opeens een enorme drang om een veel kleiner geldbedrag te verdienen? Geld is voor jou enkel een bijkomstigheid, dus doe alsjeblieft niet alsof je voor de pot gaat.
Dit spel kon niet anders uitmonden dan de vrijstelling aan iemand gunnen aangezien er sowieso eentje is, en ik beloof dat de mensen die mij loyaal zijn goede dingen zullen toekomen. Daarnaast, hebben jullie liever dat Convans of belg sowieso doorgaat? Ze claimen nu dat ze de vrijstelling waarschijnlijk niet zullen ontvangen, maar dat kan heel goed gelogen zijn. Convans is sowieso onbetrouwbaar en belg is gewoon heel erg slim. Maar goed, er is niet meer dan dat ik kan zeggen wat nog een toegevoegde waarde zal hebben. Ik hoop dat Jacco en D*N mijn woorden goed aanhoren.