Thank you thank you, een dare:
Laat je inschrijving voor widmonline 2021 zien in dit topic
1. Mijn speelstijl is het beste te omschrijven als: Alleen en Recalcitrant
2. Ik ben van plan om tijdens het spel: Wel te nepmollen
3. In opdrachten ben ik normaliter: Wisselende resultaten
4. Hoe sta je tegenover bondjes in het spel: Eén of enkele bondjes waar ik trouw aan probeer te blijven.
5. Ik doe mee aan WIDMO 2021 om: Te winnen natuurlijk!
Als eerste ga ik bovenstaande keuzes kort toelichten. Ik ben wel iemand die er echt tegenin wilt gaan, al ben ik ook een sociaal vlindertje, dus ik denk niet dat ik dit spel ga spelen als einzelgänger. Ik ben wel van plan om een beetje te nepmollen, maar mijn gedachtes schieten altijd van de ene naar de andere kant, dus over een maand kan dit alweer anders zijn. Ik ben meestal wel oké in opdrachten al kan ik ook enorm chaotisch zijn. Ik ben iemand die heel snel iemand anders vertrouwd en het goede in de mens ziet dus ik wil me wel vastklampen aan 1 medekandidaat. Tot slot ben ik gewoon van plan om dit spel keihard te rocken en het stokje over te nemen van Chardo en mezelf bij hem, Mollenmania, Duncton en Lan te voegen.
+Motivatie+
Goed, nu is het tijd voor mijn motivatie. Waarom moeten ik bij de elf kandidaten zitten? Er hangt iets mysterieus rond mij en andere mensen vertrouwen me niet zo gauw. Meestal houd ik ervan om zo nu en dan random dingen uit te spoken. Op die manier blijf ik altijd onvoorspelbaar en misschien zelfs verdacht. Ik heb zelf nog geen ervaring met online molspellen. Ondertussen heb ik de laatste vraag wel beantwoord. Boekarest heeft 1.677.985 inwoners ga voor ieder getal de zin af. Bijvoorbeeld voor de 1 is het de beginletter van het eerste woord in zin 1 en voor de 5 zoek je de beginletter van het 5de woord in zin 7. ((Ik wil dus niet de mol zijn.)) Ik denk dat ik ook een goede boost ben voor het luchtig houden van het spel en het niet al te serieus te laten worden.
De fantastische inschrijving!