Na een keer kijken:
Bij deze opdracht verwacht ik de mol niet in de keuken, daar heb je al snel geen invloed meer (zodra de eerste twee kelners afvallen). Minpunten voor Manu en Nele.
De coördinatorrol is misschien wel een goede plek. Op het eerste gezicht lijken Yens en Anke dit prima te doen. Ze geven zelfs de Dromedaris door. Maar aan de andere kant begrijpen ze bijvoorbeeld patat niet (hoe komen ze aan gehakt?) en wachten ze op Bert voor een tactiek. Al met al, het risico op een goed dessert lijkt me iets te groot...
Veruit de meeste invloed hebben de kelners, daarmee zijn Uma, Philippe, Sven, Toon, Jens en Bert het meest in molpositie.
Uma lijkt een hardwerkende kandidaat, maar brengt vooral toch al mislukte gerechten naar de blogger, ze had altijd als het wel goed uitzag de sleutelpositie om in een kuil te duiken en het gerecht te laten vallen.
Philippe laat de eieren vallen en voorkomt daarmee waarschijnlijk een goed dessert.
Sven en Bert zijn voor mijn gevoel iets minder opvallend en daarmee ook wel verdacht...