Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 12970 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #80 Gepost op: 11-04-2022, 00:26:06 »
Idd en als je wacht tot t op de npo staat ben je geen echte fan  :P

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 4
« Reactie #81 Gepost op: 11-04-2022, 00:35:33 »
Ook idioot dat ze dit bij het zichtbare nieuws plaatsen. Veel mensen kijken pas morgen op NPO start en daarvoor hebben ze het aardig vergald.

Inderdaad. Ik meed de afglopen weken bewust dit forum vanaf zondagmiddag tot maandagavond na de uitzending op NPO Start. Keek echter net nog even gauw op mijn phone om het nieuws te checken en zag toen het bericht. Niet leuk @NOS 
 ::niet-ok::


Idd en als je wacht tot t op de npo staat ben je geen echte fan  :P

Dat kan je wel zeggen, maar ik heb simpelweg geen andere manier om het te zien!
« Laatst bewerkt op: 11-04-2022, 00:37:08 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline AggieMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #82 Gepost op: 11-04-2022, 00:38:46 »
Inderdaad, een unicum uit de geschiedenis van De Mol wereldwijd!!! Nog nooit heeft een Mol het spel vroegtijdig verlaten. Uniek dat dit uitgerekend tijdens de oerversie, de Belgische versie moet gebeuren. Gelukkig was er dan nog de mogelijkheid om ter plekke een nieuwe Mol te kiezen. Gilles wist nog uit De Mol 2019 hoe hij dit moest aanpakken, Proef 2 uit aflevering 1 van seizoen 2019 zat nog in zijn geheugen gegrifd, zodat deze proef dan opnieuw kon worden ingezet om de nieuwe Mol voor 2022 te kiezen.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 4
« Reactie #83 Gepost op: 11-04-2022, 00:39:00 »
De NOS is geen fanforum, maar een nieuwsorganisatie. Die hoeven echt geen rekening te houden met uitgesteldekijkers. Het enige idiote is dat zij dit vermeldenswaardig vinden.
Woosie down?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 4
« Reactie #84 Gepost op: 11-04-2022, 00:39:44 »
Inderdaad, een unicum uit de geschiedenis van De Mol wereldwijd!!! Nog nooit heeft een Mol het spel vroegtijdig verlaten. Uniek dat dit uitgerekend tijdens de oerversie, de Belgische versie moet gebeuren. Gelukkig was er dan nog de mogelijkheid om ter plekke een nieuwe Mol te kiezen. Gilles wist nog uit De Mol 2019 hoe hij dit moest aanpakken, Proef 2 uit aflevering 1 van seizoen 2019 zat nog in zijn geheugen gegrifd, zodat deze proef dan opnieuw kon worden ingezet om de nieuwe Mol voor 2022 te kiezen.

*Kuch* Roeland *Kuch*
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #85 Gepost op: 11-04-2022, 00:44:01 »

Dat kan je wel zeggen, maar ik heb simpelweg geen andere manier om het te zien!

Waarom dan? Gewoon via de site kan je t zien .. vandaag al vanaf 20:15 of zoiets

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #86 Gepost op: 11-04-2022, 00:45:59 »
Ik vond de eerste opdracht trouwens geweldig!  ::bravo::

- De link naar de legendarische truitjes van de ploeg van Eddy Merckx.

- Thomas De Gendt die in de mol komt!

- Renaat en José met hun fantastisch commentaar

- Erg leuke manier om een fysieke opdracht toch nog met enkele simpele deelopdrachten iets gelaagder te maken!

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #87 Gepost op: 11-04-2022, 01:03:35 »
Ik ben verbijsterd. De productie heeft dan toch echt een fout gemaakt bij de molselectie.

Verstandig dat er beslotens , zowel door hemzelf als door de leiding, om hiermee te stoppen.
Graven, graven, graven...

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #88 Gepost op: 11-04-2022, 01:10:22 »
Jeetje, eindeloos veel respect voor de makers en voor Philippe en voor de enorme openheid en menselijkheid van dit prachtige programma. Wat moet dit zwaar zijn geweest voor iedereen. (Ik keek zo uit naar deze aflevering en de drag show, dacht echt dat het er eentje vol spanning en humor zou worden... little did I know  ::oink::)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 4
« Reactie #89 Gepost op: 11-04-2022, 01:10:35 »
Waarom dan? Gewoon via de site kan je t zien .. vandaag al vanaf 20:15 of zoiets

Ik woon in Nederland. Hier heeft NPO Start de rechten. Bij jullie in Vlaanderen is het natuurlijk wel al te zien.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #90 Gepost op: 11-04-2022, 01:11:29 »
Ik woon in Nederland. Hier heeft NPO Start de rechten. Bij jullie in Vlaanderen is het natuurlijk wel al te zien.
Voor ons Nederlanders is het ook gewoon te zien op Goplay ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #91 Gepost op: 11-04-2022, 01:11:45 »
Ik woon in Nederland. Hier heeft NPO Start de rechten. Bij jullie in Vlaanderen is het natuurlijk wel al te zien.

Ik woon ook in NL   ;)

Account aanmaken op goplay met n belgische postcode en go  ::ok::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Aflevering 4
« Reactie #92 Gepost op: 11-04-2022, 01:12:41 »
Ik woon in Nederland. Hier heeft NPO Start de rechten. Bij jullie in Vlaanderen is het natuurlijk wel al te zien.

Als je hier een account aanmaakt gratis kun je de aflevering dezelfde avond al bekijken vanuit Nederland: https://www.goplay.be/de-mol

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 4
« Reactie #93 Gepost op: 11-04-2022, 01:13:17 »
O echt? Zo heb ik de afgelopen jaren steeds gekeken. Ik dacht dat het zo niet meer kon. Dank voor de tip!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Aflevering 4
« Reactie #94 Gepost op: 11-04-2022, 01:15:08 »
O echt? Zo heb ik de afgelopen jaren steeds gekeken. Ik dacht dat het zo niet meer kon. Dank voor de tip!   ::ok::

Alleen voor het bekijken van Café de Mol moet je een IP adres in België hebben geloof ik, maar met een IP veranderaar werkt dat ook gewoon. Voor de afleveringen van de Mol zelf maakt het niet uit of je vanuit NL of een ander land dan België kijkt, zolang je maar een account aanmaakt

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #95 Gepost op: 11-04-2022, 01:17:03 »
Alleen voor het bekijken van Café de Mol moet je een IP adres in België hebben geloof ik, maar met een IP veranderaar werkt dat ook gewoon. Voor de afleveringen van de Mol zelf maakt het niet uit of je vanuit NL of een ander land dan België kijkt, zolang je maar een account aanmaakt
Café de Mol kan ook gewoon, de geoblock ging er ergens tussen aflevering 1 en 2 af  ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #96 Gepost op: 11-04-2022, 01:18:11 »
O echt? Zo heb ik de afgelopen jaren steeds gekeken. Ik dacht dat het zo niet meer kon. Dank voor de tip!   ::ok::

Als je wat verder had gekeken, de links staan vanaf het eerste moment online en worden constant bijgewerkt.

https://be.wieisdemol.com/forum/2022/?topic=72117.0
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Aflevering 4
« Reactie #97 Gepost op: 11-04-2022, 01:19:38 »
Café de Mol kan ook gewoon, de geoblock ging er ergens tussen aflevering 1 en 2 af  ::ok::

Ah super, dank je, had ik gemist  ::ok::

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #98 Gepost op: 11-04-2022, 01:20:20 »
Helaas ook gespoilerd door de NOS. Nog zonder de naam erbij maar gaandeweg de uitzending werd wel duidelijk dat het om Philippe moest gaan. Erg jammer maar desondanks toch een historische uitzending. Ik vind wel degelijk dat ze rekening hadden moeten met uitgestelde kijkers. Bij nieuwsberichten over de Nederlandse WIDM is het ook gebruikelijk om geen spoilers weg te geven in de koppen, en daar komt nog bij dat de Belgische mol extra vaak uitgesteld gekeken wordt in Nederland en er geen enkele aanleiding is om op de NOS-website spoilers hierover te verwachten

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 4
« Reactie #99 Gepost op: 11-04-2022, 01:20:26 »
Ik woon ook in NL   ;)

Account aanmaken op goplay met n belgische postcode en go  ::ok::
Ah nu snap ik de naam go... play ;D (om het maar even luchtig te houden)