Leuke uitgave van ELLE. Alle kandidaten aan het woord. Kan er echter niets bruikbaars uithalen.
Leuk, ja. Sander heel ongemakkelijk op de foto (ik heb het niet over de cover)
Ik vond sommige antwoorden van Daniël verdacht.
Over z'n favoriete Mollen: (Patrick en Jan) "Maar ik weet ook vaak nog de winnaars, die vind ik zo gaaf! Het lijkt me heel cool om de mol te ontmaskeren."
^ verlegt meteen de focus van Mol naar kandidaat.
Het zwaarst van WIDM vond hij de eerste nacht. Hij heeft toen niet geslapen en was na de volgende draaidag 'supergaar' . Daniël kan niet goed met andere mensen op één kamer slapen. Hij is zich enorm bewust van zichzelf. "Dat vond ik altijd zo erg met daten."
Merkte ik ook in z'n voorstelvideo. Dat hij de kijker of lezer probeert te overtuigen van iets - of van iets af te leiden - en er dan van alles bijhaalt.
Daniël zegt dat hij in z'n rol als journalist op tv altijd zakelijk is, nooit zichzelf kan zijn. Over WIDM: "Ik vond het heel spannend om deze keer mezelf te laten zien, een enthousiaste gek die door het dolle rondrent."
Hij trok vanaf het begin het meest naar Anke ...wilde het spel met haar spelen. "Tijdens het wachten op de koffers in Kaapstad heb ik mijn tactieken al met haar staan delen."
Hij is over z'n grenzen heen gegaan, maar kan niet zeggen welke dat waren.
Of z'n verwachtingen zijn uitgekomen: "Ik vond het zwaar. Stel, je zit lekker met z'n allen te eten en iemand vertelt iets over thuis, dan denk je: interessant. Maar ik had het voor geen goud willen missen."
Daniël is de enige deelnemer die ongevraagd aangeeft dat hij het zwaar vond. Anderen worden ernaar gevraagd. Daarna een zin die je als afleiding zou kunnen zien van de echte reden dat hij het lastig had.