Auteur Topic: [Poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 30455 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #240 Gepost op: 25-02-2023, 22:53:30 »
Volgende week valt de uitzending samen met mijn verjaardag - dat is niet de eerste keer dat dat 't geval is. Meestal gebeurt er dan iets geks. Wie de mol is, is wel duidelijk, maar misschien nog een verrassende afvaller. Het is inmiddels zo duidelijk dat Daniël Jurre verdenkt, maar wie weet denken Ranomi en Soy dat nu ook wel. Als ze ook vol op Jurre gegaan zijn, en de toekomst vragen beter hebben gemaakt, kan ie zomaar nog een rood scherm krijgen.

#teambijgeloof

Ik hoop overigens dat ik er enorm naast zit ::rofl::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #241 Gepost op: 25-02-2023, 23:09:58 »
Ik heb uit pure balorigheid op "Niemand" gestemd. Zal van de week nog wel veranderen.
Er moet nog een tunnel instorten. Ga op zoek naar dynamiet want vanzelf gaat het kennelijk (nog) niet.

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #242 Gepost op: 26-02-2023, 11:53:38 »
Heb Ranomi gestemd. Er is niets te zien van haar verdenkingen, ze blijft maar spreiden, dat moet eens fout aflopen. Bij de analoge test heeft ze veel geluk gehad dat Anke en Soy vragen op haar hadden ingezet en dat ze door te spreiden alsnog door was.

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #243 Gepost op: 26-02-2023, 12:40:15 »
Daniel.

Trouwens, de optie niemand kan niet gezien het voorstukje van volgende week.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #244 Gepost op: 26-02-2023, 13:08:56 »
Alles kan. Misschien zegt Rik na "wie wordt nummer zeven" wel "of wordt niemand nummer zeven" waarna bijvoorbeeld een twist volgt zoals ik hierboven schreef. ;)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #245 Gepost op: 26-02-2023, 13:09:29 »
Ik denk ook Daniel. Zou verklaren waarom na deze aflevering iedereen ineens voor ons  in beeld Jurre lijkt te verdenken. Als hij dan afvalt iedereen in shock (kan Jurre toch niet zijn). Die 5 toekomstvragen kunnen hem genekt hebben. (Of misschien stiekem toch Soy mol.)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #246 Gepost op: 26-02-2023, 16:56:16 »
Heb Ranomi gestemd. Er is niets te zien van haar verdenkingen
Daarenboven draaide Soy nu duidelijk richting Jurre dus ik denk ook Ranomi exit. Het was ook wel te duidelijk dat Anke er op haar uitvloog.

Toch een mannenfinale :o.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #247 Gepost op: 26-02-2023, 17:23:54 »
Ik had Soy gestemd, maar kan dat niet ongedaan maken, geloof ik.

Ik denk nu inderdaad dat Daniël de sigaar is. Ranomi zit immers ook al vol op Jurre (kijk naar hoe ze het geld bij de lasergame angstvallig weghoudt bij Jurre die het wil aanpakken en aan Daniël geeft en luister naar wat ze zegt vlak nadat zij, Daniël en Soy de test hebben gedaan als Jurre niet echt opgetogen of verbaast reageert als ze vertellen welke twee opdrachten er gaan komen).

Voor Daniël vind ik het vreselijk zuur: genekt door de 'toekomstvragen'. Als gewoon zou tellen wie gedurende het seizoen de meeste vragen op de Mol goed had, zou hij dik winnaar worden. Maar Ranomi is ver gekomen met haar slimme en beredeneerde manier van spelen.

Dus:
Mol - Jurre
Winnaar - Ranomi
Verliezer - Soy

Helaas heb ik vaak Daniël ingevuld in mijn Pool, dus daar ga ik waarschijnlijk in de middenmoot eindigen...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #248 Gepost op: 26-02-2023, 17:33:56 »
Ik had Soy gestemd, maar kan dat niet ongedaan maken, geloof ik.

Kan nu wel.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #249 Gepost op: 26-02-2023, 18:28:43 »
testvragen in de toekomst:

Daniel vult in dat de mol 2 tegenstanders raakt. Deze vraag heeft hij dan  fout want Jurre raakte er maar 1 ( voor zover we dat eerlijk gezien hebben) en Soy en Ranomi raakten zeker 4 maal een tegenstander.

Ranomi vult in dat de mol uit 2 kooien geld pakt. Deze vraag heeft ze dan op zichzelf ingevuld....

Soy zegt dat hij ingevuld heeft dat de mol 0 levens overhoudt. Dit zijn dan Jurre en Daniel.
Over het abseilen zegt Soy dat de mol als 3e gaat

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #250 Gepost op: 26-02-2023, 21:45:06 »
Kan nu wel.


Dankjewel. Heb mijn stem aangepast.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #251 Gepost op: 27-02-2023, 00:27:37 »
Jurre en Soy hebben een bondje en delen een kamer. Als Jurre de MOL is zal Soy toch niet afvallen.
Soy zal best wel wat extra info uit dat bondje halen.
Als Soy Jurre idd een seintje gaf dat hij de envelop met de vrijstelling had, zoals ergens op het forum wordt verondersteld, dan zal Jurre Soy toch ook wel een hint geven?
Dus afvaller Daniël of Ranomi.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #252 Gepost op: 27-02-2023, 00:50:52 »
Waarom niet? Zal zeker niet de eerste keer zijn dat een mol een kandidaat, waar die een bondje mee heeft, om de tuin leidt, en die er uit vliegt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #253 Gepost op: 27-02-2023, 13:02:54 »
Ranomi zit immers ook al vol op Jurre
Als je deze shock redenering volgt kan Soy net zo goed gaan nu. Immers horen we Soy nu almaar zeggen dat hij Jurre is gaan verdenken. Dus met Soy eruit moet de kijker ook denken "he, Jurre is de mol dus niet".

De theorie is dan, mol Ranomi zat op Soy die eruit vliegt, Soy dus op Jurre, Daniel op Jurre. In de finale moet Ranomi dan een nieuwe mol kiezen: Jurre. Dan zou de verrassing zijn dat de mol niet gevonden is ('meest bijzondere seizoen ooit').

Ik geloof totaal niet in deze theorie hoor maar dat is dan de edit. In werkelijkheid kan het best zijn dat ze alle drie al op Jurre zijn gaan invullen, dus dan kunnen alle drie even gemakkelijk de test het slechtste hebben.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #254 Gepost op: 28-02-2023, 13:24:46 »
De theorie is dan, mol Ranomi zat op Soy die eruit vliegt, Soy dus op Jurre, Daniel op Jurre. In de finale moet Ranomi dan een nieuwe mol kiezen: Jurre. Dan zou de verrassing zijn dat de mol niet gevonden is ('meest bijzondere seizoen ooit').


Gaat dus niet gebeuren inderdaad. Wederom een goede analose!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #255 Gepost op: 28-02-2023, 16:00:59 »
Als je deze shock redenering volgt kan Soy net zo goed gaan nu. Immers horen we Soy nu almaar zeggen dat hij Jurre is gaan verdenken.
Huh?
Soy over Jurre: 'Als we hem niks vertellen dan kunnen we hem nog een beetje sturen' .
Dit gaat over de vragen in de toekomst.
Soy ziet in Jurre nog geen mol.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #256 Gepost op: 28-02-2023, 17:29:53 »
Gaat dus niet gebeuren inderdaad. Wederom een goede analose!

Nee, helemaal geen goede analyse want Ranomi zit helemaal niet op Soy, maar op Jurre.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #257 Gepost op: 28-02-2023, 18:55:23 »
Nee, helemaal geen goede analyse want Ranomi zit helemaal niet op Soy, maar op Jurre.

Dat kan ook, en dat sluit Lo ook niet uit.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #258 Gepost op: 28-02-2023, 22:19:15 »
Ik ben van gedachte veranderd en denk dat Soy afvalt. Ik denk dat Soy dit seizoen best vaak door het oog vd naald is gekropen, iig bij dat rode scherm, maar daarna eigenlijk ook. We horen vorige week Jurre zeggen dat ie Daniel verdenkt, dus ik zou het gek vinden als ie dan nu afvalt,  want dan moet de Mol last minute van Mol wisselen, denk niet dat dat handig is. Dan hadden ze dat wel anders ge-edit.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #259 Gepost op: 28-02-2023, 22:25:32 »
Oeh misschien is Soy Kroon wel de nieuwe Jochem van Gelder 😜
Nee grapje, maar ik denk dat je gelijk hebt, zo’n gevoel heb ik ook bij Soy.
Hij is sinds aflevering 4 en Nabil zijn vertrek in de war. En heeft gewoon mazzel dat de ene gewoon net iets slechter was of eventueel iets minder snel was. Of dat een joker hem net gered heeft.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2023, 22:32:22 door Mol1991 »