Auteur Topic: De Mol in de media (2023)  (gelezen 8722 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #60 Gepost op: 8-05-2023, 15:05:17 »
De “wist je bijvoorbeeld datjes” van Gilles

Plan A was jeukpoeder  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 15:06:48 door FS »

Offline Klaartje76

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #61 Gepost op: 8-05-2023, 15:46:01 »
En nu allemaal op zoek naar de hint in de editie van Tucson Today die ze online verspreid hebben. Wie vindt 'm? (als hij al niet is gevonden)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #62 Gepost op: 8-05-2023, 16:10:34 »
Het zal de Kameroen-hint zijn, denk ik. Mooie vondst van marivwae, met de coördinaten van het weerbericht. Commy die in de finale nog eens de weervrouw was.

Offline Klaartje76

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #63 Gepost op: 8-05-2023, 16:51:15 »
Het zal de Kameroen-hint zijn, denk ik. Mooie vondst van marivwae, met de coördinaten van het weerbericht. Commy die in de finale nog eens de weervrouw was.
Zou kunnen maar ik heb de indruk als ik dat bericht in de pers lees over die weetjes, dat het nog niet gevonden is. GDC en zijn redactie lezen hier alles over de verborgen hints, zoals je hebt kunnen merken in zijn overzichtjes over de hints naar Toos, Comfort en Lancelot (zie de filmpjes op de site van GoPlay of op Instagram). Hij had zelfs de rubriek Totaal Nutteloze Verborgen Hints gelezen, want in zijn overzicht voor Toos vermeldde hij het anagram dat ik had gevonden in de filmquote "No journey is too great when one finds what he seeks". :) Ik had trouwens in alle filmquotes van de eerste zeven afleveringen perfect sluitende anagrammen gevonden die allemaal naar Toos verwezen, maar die had ik hier niet gepubliceerd, want die waren echt "van de pot gerukt!"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #64 Gepost op: 8-05-2023, 17:20:35 »
Ik dacht al dat jij dat was. Leuk hoor. Van mij mag je alles in het zinloze-hints-topic plaatsen. Ik ben wel benieuwd. ;D

Offline Klaartje76

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #65 Gepost op: 8-05-2023, 18:45:44 »
Ik dacht al dat jij dat was. Leuk hoor. Van mij mag je alles in het zinloze-hints-topic plaatsen. Ik ben wel benieuwd. ;D
Bij al die anagrammen van de filmquotes horen hele verhaaltjes (zoals je die wellicht kent van het TNVH-topic op het Belgische forum), die zijn echt veel te lang om ze hier in de TNVH-rubriek te zetten en sommige ervan ook veel "te aangebrand" voor een publiek forum, waar er minderjarigen meelezen.
Met alleen de anagrammen hier te zetten mis je sowieso de "context" of de "uitleg" ervan en die is eigenlijk het belangrijkst. Een ander besloten Vlaams forum heeft trouwens "de exclusieve rechten" daarop, dus ik moet me aan mijn "contract" houden. ;)
« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 18:47:26 door Klaartje76 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #66 Gepost op: 8-05-2023, 18:48:45 »
 ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #67 Gepost op: 8-05-2023, 19:05:57 »
aan mijn "contract" houden
Je klinkt wel als de mol ::rofl:: ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #68 Gepost op: 9-05-2023, 00:05:45 »
De “wist je bijvoorbeeld datjes” van Gilles

Plan A was jeukpoeder  ::rofl::

Wat leuk, is het volledige bericht ook ergens te lezen? Ik heb het even gemist.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #69 Gepost op: 9-05-2023, 08:01:09 »
“Dat (ei) van Lance was ook echt met alle kandidaten rondom mij en dus een groot risico. Echt een snoepje voor de aflevering van volgende week!“
https://www.flair.be/nl/talks/interviews/commy-de-mol-interview
https://www.flair.be/nl/talks/interviews/gilles-de-coster-de-mol-commy/
« Laatst bewerkt op: 9-05-2023, 08:11:00 door Molekule »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #70 Gepost op: 9-05-2023, 14:49:40 »
‘Ik denk dat de mensen écht zullen verschieten. Soms leek het misschien allemaal per ongeluk fout te gaan, maar ik zat er waarschijnlijk toch voor iets tussen! 😉’

Ik hoop nog steeds dat het antwoord 11 stokstaartjes juist was, en dat Comfort Leïla heeft overgehaald om niet mee te gaan in die wilde gok van Thomas en Ruben. Wetende dat Leïla's mol bij die twee zat. Maar dat is wishful thinking. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #71 Gepost op: 10-05-2023, 12:41:42 »
Achter De Schermen

https://omny.fm/shows/achter-de-schermen/09-comfort-over-de-mol

Commy, De Mol

Weende ze écht toen Leïla het spel moest verlaten? Hoe zette ze Ruben op een dwaalspoor? En hoezo deed ze ooit mee aan ‘Eurosong for Kids’? Commy bleek de enige echte mol te zijn, maar houdt nu eindelijk geen blad meer voor de mond. Ook aanwezig: tv-redacteur Vincent Valckx die ons doet nagelbijten met zijn opzienbarend mediageheim over de tenen van Siegfried Bracke.

Fragmenten eruit:
https://www.goplay.be/video/achter-de-schermen/de-mol-over-moeilijkste-moment-ik-had-het-echt-heel-zwaar-die-avond
https://www.goplay.be/video/achter-de-schermen/comfort-over-afwezigheid-door-opnames-de-mol-ik-zei-dat-ik-op-missie-was


Hele leuke podcast! Commy doet al een paar molacties uit de doeken. En wie van de creatieve molloten doet mee met het verzinnen van een slagzin voor Achter De Schermen? Je kunt - naast een prachtige foto van Commy - een pasvraag winnen! ::oink:: (Ik ga vast broeden.)
« Laatst bewerkt op: 10-05-2023, 13:53:56 door Heinz »

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #72 Gepost op: 10-05-2023, 15:00:37 »
En hier is de YouTube-video. Ik ben benieuwd ::bravo::

...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #73 Gepost op: 10-05-2023, 15:49:55 »
Ah, kijk! En dan hier ook nog van een paar weken terug, Conny!


Offline Klaartje76

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #74 Gepost op: 10-05-2023, 19:23:46 »
Inderdaad, leuke luchtige podcast dit 'Achter de Schermen'.

Wat de slagzin betreft, had ik begrepen dat je er een pasvraag en een foto mee kon verdienen. Nu, ik ben als Lieselot: pasvragen interesseren me niet (ook die van hout niet) en het moet bovendien via Instagram-stories. Ik doe niet aan Instagram, die beerput van de sociale media loop ik liefst in een grote boog voorbij. Maar een slogan bedenken voor het programma kan ik wel, al vind ik het bizar dat twee creatieve breinen als de jongens van SuperContent dat niet zelf kunnen.

Ik heb er een paar bedacht:

Achter de Schermen: Je ziet er vaak meer dan ervoor!
Achter de Schermen: de podcast waar meer dan één aap uit de mouw komt.
Achter de Schermen: de podcast die meer onthult dan er te zien is.
Achter de Schermen: voor die momenten dat er OP het scherm niks te zien is.
Achter de Schermen: Je leert er hoe de vork in de televisiesteel zit.
Achter de Schermen: Wij steken niks weg!
Achter de Schermen: De aap komt uit de podcast!

PS: deze slogans zijn copyright-free, dus doe er uw voordeel mee en Thank me later!  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 10-05-2023, 19:25:46 door Klaartje76 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #75 Gepost op: 10-05-2023, 20:25:13 »
Goed bezig! Ik dacht zelf meer in de richting van:

Achter De Schermen
wéér geen podcast over angiospermen

Achter De Schermen
de mammoet onder de pachydermen

Maar dat is misschien te out-of-the-box.


Offline Klaartje76

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #76 Gepost op: 10-05-2023, 20:33:27 »
@Heinz
Die zijn redelijk out of the box, maar ze rijmen wel! Zouden ze weten wat pachydermen zijn? :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #77 Gepost op: 10-05-2023, 22:11:57 »
Ben ik ook benieuwd naar. Ik heb trouwens ook geen Instagram dus heb het maar als comment op YouTube gezet.

De aflevering met Conny was ook erg leuk. Dat rode ei. ;D (Héél benieuwd hoe Commy dat gesaboteerd heeft.)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #78 Gepost op: 11-05-2023, 08:54:44 »
De aflevering met Conny was ook erg leuk. Dat rode ei. ;D (Héél benieuwd hoe Commy dat gesaboteerd heeft.)
Hopelijk zijn daar beelden van, en anders kunnen we vast smullen van een verhaal. ;D Ik ben ook nog benieuwd of ze in de jeep het rode ei van Thomas' rug heeft gewipt. Maar als dat zo is, verwacht ik eigenlijk geen beelden... Of de cameraman moet al net op het juiste moment op de juiste plek hebben gestaan.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: De Mol in de media (2023)
« Reactie #79 Gepost op: 11-05-2023, 10:06:27 »
Achter de Schermen: Je ziet er vaak meer dan ervoor!
Achter de Schermen: de podcast die meer onthult dan er te zien is.
Deze twee vind ik wel echt goed (vooral die tweede) ::ok::

Alles wat rijmt, is bij mij af ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas