Poll

Wie is de Mol?

Comfort
75 (41.7%)
Lancelot
72 (40%)
Toos
33 (18.3%)

Totaal aantal stemmen: 180

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 46659 keer)

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #420 Gepost op: 17-04-2023, 23:55:19 »
En toch vind ik het frappant dat er steeds de nadruk is op het niet nemen van de pas vragen en vrijstellingen. Voice over, biecht in de vorige aflevering en in afl. 5 weer benoemd. Daarom streep ik Lancelot nog niet door als mol. Nam hij nu zelfs zijn goed af door de schaakmat van Lieselot? Twijfel.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #421 Gepost op: 18-04-2023, 19:49:59 »
De mol: Lancelot of Ruben

Misschien: Thomas

Niet: Toos en Comfort

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #422 Gepost op: 18-04-2023, 20:35:25 »
Maar 8 stemmen op Ruben inclusief mezelf? Dan kan ik bijna iedereen opnoemen. Wel weer een tunnel gevuld met top-tier molloten om de strijd met Thomas (die het nog altijd heel goed kan zijn), aan te gaan.
Ik zou ook heel graag de strijd aangaan en moeilijk tunnelen met jou, alleen Ruben had ik al meteen geschrapt. Maar het is gewoon een heel makkelijk seizoen dit jaar. Niet het hele jaar..... ik zat op Thomas toen hij maar weinig bijval kreeg:

https://be.wieisdemol.com/forum/2023/?action=post;quote=2522981;topic=73117.240;last_msg=2525504

Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 4:
Nog maar 9 dagen geleden stond Comfort 1e, daarna Toos, Leila, Ruben en Lancelot. Thomas een na laatste.

Wees dus gerust welkom in de juiste tunnel ::) ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #423 Gepost op: 18-04-2023, 20:58:40 »
Maar het is gewoon een heel makkelijk seizoen dit jaar.

Exact hetzelfde zei je ook toen je maar bleef volhouden dat Anke de Mol was bij WIDM 2023.   ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 18-04-2023, 21:23:37 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #424 Gepost op: 18-04-2023, 22:21:35 »
sowieso confort is de mol ::jaja::
chipsverslaafde <3

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #425 Gepost op: 19-04-2023, 00:07:29 »
Maar 8 stemmen op Ruben inclusief mezelf? Dan kan ik bijna iedereen opnoemen. Wel weer een tunnel gevuld met top-tier molloten om de strijd met Thomas (die het nog altijd heel goed kan zijn), aan te gaan.

Ik heb ook Thomas ingevuld (en nu heel verbaasd dat ik daarmee de meerderheid hier volg  ::rofl:: ). Maar Ruben kan het zeker nog zijn; ik had hem eerder geschrapt, maar hij is helemaal terug.  ::jaja:: Beide het meest verdacht voor mij. Misschien geldt dat voor meerdere mensen: als iemand op 2 staat, zie je dat hier minder terug (die paar stemmen zijn weinig), maar Ruben blijft - voor mij in ieder geval - een serieuze optie.
« Laatst bewerkt op: 19-04-2023, 00:09:52 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #426 Gepost op: 19-04-2023, 02:12:38 »
Mijn puntjes zijn nu:
1 Lancelot 129
2 Ruben 125
3 Thomas 123

4 Toos 108

5 Comfort 104

Dus toch weer Lancelot gestemd. Tijd voor systeem in prullenbak..?
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #427 Gepost op: 19-04-2023, 11:47:48 »
Exact hetzelfde zei je ook
Ook dat was een makkelijk seizoen ja ::jaja::. In deze fase hadden wij molloten de mol al. En doordat ik zelf Jurre ook zo snel had haalde ik over de 500 punten in de pool, overigens een stuk meer dan jij dus we weten waar we voor voorspellende gaven moeten zijn ::vergroot::. Niet bij jouw Lieselot en Toos in elk geval die immers al buitenspel zaten in de allereerste aflevering. Toos staat hier ook laatste in de poll nu dus ik ben benieuwd wanneer jij de mol door gaat krijgen 8).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #428 Gepost op: 19-04-2023, 13:03:05 »
Ik had Jurre al als Mol toen jij nog diep in de Anke-tunnel zat. Dus veel eerder dan jij. En de pool heb ik laten lopen omdat ik de eerste paar afleveringen helaas nog op de verkeerde zat.
Kortom: jij zat er bij WIDM 2023 lange tijd finaal naast. Misschien zit ik dat nu wel bij dit Mol-seizoen. We gaan het zien.

Overigens is het voor mij ondertussen een deel van de manier om de echte Mol te vinden: kandidaten afstrepen die fel worden verdedigd door bepaalde forumers.   :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #429 Gepost op: 19-04-2023, 14:00:10 »
Ik zou ook heel graag de strijd aangaan en moeilijk tunnelen met jou, alleen Ruben had ik al meteen geschrapt. Maar het is gewoon een heel makkelijk seizoen dit jaar. Niet het hele jaar..... ik zat op Thomas toen hij maar weinig bijval kreeg:

We kunnen niet altijd in dezelfde tunnel zitten. Je Ruben afstrepen is wel onterecht. Er is nog niet genoeg bewijs voor.

Citaat
https://be.wieisdemol.com/forum/2023/?action=post;quote=2522981;topic=73117.240;last_msg=2525504
Nog maar 9 dagen geleden stond Comfort 1e, daarna Toos, Leila, Ruben en Lancelot. Thomas een na laatste.

Wees dus gerust welkom in de juiste tunnel ::) ;D

Ik zat toen ook al op Ruben en Thomas. Had het al vrij snel door dat Comfort het waarschijnlijk niet was.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #430 Gepost op: 19-04-2023, 14:10:35 »
Het is wel altijd leuk tunnelen! Dat doen we beiden graag, maar jij zit nog wat op 2 paarden met Ruben/Thomas  ;D.

ik de eerste paar afleveringen helaas nog op de verkeerde zat.
Kortom: jij zat er bij WIDM 2023 lange tijd finaal naast.
Lange tijd? Je hebt kans van 1 op 10 dat je meteen goed zit dus inderdaad start ik wel eens fout te tunnelen, dat had ik hier ook toen ik eenmaal Samya stemde en de tunnel al instortte. Sindsdien zit ik op Thomas dus dat is heel vroeg.

Bij Jurre was ik er ook vroeg bij, maar dat was het hele forum, ik ging simpelweg mee. Daarvoor tunnelde ik inderdaad in Anke maar wel met voorwaarde dat zij met een kneitert van een molactie zou komen met de koffertjesopdracht. Toen zij het geitenpaadje dat ik in een scenario had geschetst niet volgde en zij zelfs penningmeester werd ben ik met de molloten meegegaan en heb ik Anke zelfs als afvaller gezet, wat ook weer veel punten opleverde inderdaad. Als jij nu ook zegt dat jij in het begin Jurre niet had dan zullen we niet veel verschild hebben in het switchen naar Jurre zo halverwege het spel.

Het is opvallend dat hetzelfde patroon zich nu ook bij de Belg voltrekt: Jurre stond eerst dik eerste, zakte een week af naar de onderste regionen, om de week erop weer de lijst aan te voeren en daar vanaf afl. 5 ook bleef (ik zat in zijn slechte week nog stevig in Anke ja). Bij Thomas is hetzelfde het geval, opeens verleden week was hij nergens meer in de poll, om nu toch weer dik de koppositie te pakken. Ik denk dat hij hem a la Jurre niet meer af gaat geven...... 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #431 Gepost op: 19-04-2023, 14:29:42 »
Ik zat op Jurre vanaf het moment dat Chief Ouwe Dibbes naar huis ging. Toen werd Jurre nog helemaal niet volop verdacht. De grote meute zat toen net als jij op Anke. Huilen met de wolven in het bos noemen we dat in Nederland.

Dat Thomas nu al zo lang en zo massaal verdacht wordt, doet bij mij de alarmbellen rinkelen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #432 Gepost op: 19-04-2023, 14:30:08 »
Ik geniet op dit forum toch altijd met volle teugen, vooral over de overgave en stelligheid die jij hebt Lo. Dat is toch altijd een feestje om te lezen.
Meer L

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #433 Gepost op: 19-04-2023, 14:38:27 »
 ::bravo:: Hihi ja ik vind het gewoon erg leuk om te tunnelen, en zoals met Samya was het echt leuk om weer eens een flinke tunnelinstorting mee te maken! Dan is het toch leuker vol te gaan voor 1 persoon..... de verrassing des te groter!

Ik geef toe dat het begint met bluf want hoe kun je meteen al de mol weten.... dat is gewoon geluk. Of zoals wij het in Nederland zeggen: gewoon badeend Guus Geluk ::)

Jurre stond in deze fase dik 1e, Thomas staat dat.... ja, het is leuker om tegen de stroom in te gaan maar ja als je nu het geluk hebt de pech te hebben heel snel goed te zitten......?!  8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #434 Gepost op: 19-04-2023, 15:32:19 »
Bij Jurre was ik er ook vroeg bij.


Voorafgaand aan aflevering 6 zat bijna de helft van dit forum al op de juiste Mol bij WIDM 2023: https://www.wieisdemol.com/forum/2023/?topic=72563.msg2506842#msg2506842

Maar jij zat er dus aantoonbaar helemaal niet vroeg bij, kijk maar: https://www.wieisdemol.com/forum/2023/?topic=72563.msg2506316#msg2506316

Pas in de aanloop naar aflevering 7 viel het kwartje eindelijk bij jou. Je was er dus pas heel laat achter dat Jurre de Mol was. Raar toch, dat je altijd weer de waarheid probeert de verdraaien. Het internet echter vergeet niets.
 :P


Misschien overkomt mij het nu wel dat ik op het allerlaatst doorkrijg wie dan wel de Mol is. Verschil is alleen dat ik dan later niet ga lopen roepen dat ik er vroeg bij zat.
In Thomas zie ik het nog steeds niet. Ik hou het op een fanatieke kandidaat die erg zijn best doet om te spelen dat hij de Mol is. In zijn schaduw opereert dan de echte Mol.
Maar wie weet, zit ik er helemaal naast. Hoe dan ook is het weer een prachtseizoen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #435 Gepost op: 19-04-2023, 16:17:41 »
Zucht, jij bent echt van het type Fake News, dit is gewoon aantoonbaar weer niet waar, zoals je ook op het Nederlandse forum ook beweerde dat ik Renee niet als mol had, terwijl ik juist heel snel Renee als mol nam, foxhunter moest je toen nog terechtwijzen
@lo
Klopt hoor, eerst Mireille? en toen al heel snel Renee.

Ik had destijds dame Knevel als mol maar was op tijd weg, naar Renee. En dit seizoen was ik ook op tijd weg. Ik had Anke zelfs als afvaller! Feiten.

Jij probeert altijd weer de waarheid probeert te verdraaien, en waarom eigenlijk? Jij zat blijkbaar op Sander als mol, vond jij het niet fantastisch toen jouw tunnel instortte dan? Dat vond ik wel met Samya, hoewel ik daar maar 1 week in zat.

Ik neem meteen aan dat jij na Sander iets sneller Jurre als mol adopteerde. Ik heb eerst nog Anke verdedigd, ik hoopte het, maar zij werd te veel een wensmol.

Je hebt gelijk, ik zal nooit met de wolven meehuilen, zoals jij zo mooi het spreekwoord naar voren haalt. Of zoals Juuls zegt: zo leuk om te tunnelen. Maar zodra het echt niet meer kan geef ik in, zoals vorig jaar met de fluittonen bij Uma, zoals bij Stine eerder waar jij nog vol in de tunnel bleef. Gewoon eigenwijs, dat mag, maar het is geen succesformule.

Beter kun je tot inzichten komen, zoals ik ook deed toen Anke haar geitenpaadje niet afliep, maar gewoon onmols bezig was. Je ziet in mijn pool dat ik haar als afvaller had en je ziet in mijn poll stemming waar ik zit, dus alles is openbaar.

Dit jaar heb ik wellicht een gelukje met Thomas, of een pechje, zo je wilt. Soms is het lastiger. Ik zit maar op 1 van de 10 keer vanaf het begin goed, dat had ik met Elise en Rob, en er komt vast nog eens een keertje...... 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #436 Gepost op: 19-04-2023, 16:22:00 »
Terug on-topic maar weer dan?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #437 Gepost op: 19-04-2023, 16:23:52 »
OK Heinz..... Thomas is de mol  ::regenboog:: ::jaja:: ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Wolf2112

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #438 Gepost op: 19-04-2023, 16:33:24 »
Voor nu nog even Thomas. Met Comfort op de reservebank

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #439 Gepost op: 19-04-2023, 16:38:00 »
On topic? Zou 65,5% de grootste tunnelinstorting in de geschiedenis van dit forum betekenen?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!