Poll

Wie is NIET de Mol?

Comfort
32 (26.9%)
Lancelot
28 (23.5%)
Toos
59 (49.6%)

Totaal aantal stemmen: 89

Auteur Topic: [Poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 12217 keer)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #40 Gepost op: 2-04-2023, 23:34:08 »
Pffff, mijn lijstje niet de mol wordt alleen maar korter door de afvallers. Lieselot en Lancelot nu nog over. Van de rest kan ik nog niemand naar deze lijst zetten (helaas).

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #41 Gepost op: 2-04-2023, 23:57:40 »
Lieslot, Lancelot, Ruben sws niet.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #42 Gepost op: 3-04-2023, 03:08:42 »
Lieslot, Lancelot, Ruben sws niet.

Hm, terwijl alleen al in aflevering 1, opdracht 1 zij beiden superverdacht zijn voor mij. Met zijn tweeën verantwoordelijk voor het mislukken van die opdracht, door eerst Conny en Samya buitenspel te zetten, en later het hele andere groepje. Waardoor alleen daardoor al 6 x 500 euro verloren gaat. En te vroeg drukken, wat de ideale molactie is. Te laat drukken heeft namelijk het risico dat de andere groep wel op tijd drukt.

Ik denk dat je te snel deze twee doorstreept.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #43 Gepost op: 3-04-2023, 12:07:49 »
Thomas en Ruben zijn het niet

Offline marivwae

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #44 Gepost op: 3-04-2023, 13:10:19 »
Leïla is niet de mol. Tijdens aflevering 1 deed ze enkel antimol-acties. Tijdens aflevering 2 blijf ik erbij dat de mol nooit de slakkenrace wil winnen, want een mol haalt daar niets uit. Als je als mol wint om je filmpje niet te moeten laten zien ga je even verdacht overkomen dan wanneer de kandidaten het wel te zien krijgen.
Tijdens aflevering 3 kan ik haar ook niet betrappen op molacties.

Lieselot: quasi afgeschreven na aflevering 1 op basis van positie. Na aflevering 2 haar toch nog niet helemaal afgestreept al bleef ze laag op mijn verdachtenlijst staan. Na aflevering 3 haar volledig afgestreept. Leïla en Lieselot deden het beiden relatief goed bij de eieren. Lieselot deed het bij de Rodeo goed als stalknecht met de zweep. En vooral: In het motel is de beste strategie voor haar als mol om ook een vrijstelling te willen. Door direct als eerste te zeggen dat zij erg geen wil wordt er ofwel heel gemakkelijk 5000€ verdiend, ofwel 2000€. Als zij zegt dat ze een vrijstelling wil, dan gaat Toos er sowieso ook één willen, want wiskundig gaan zijn kansen om af te vallen bij een eliminatie dan enorm stijgen. Van 1/7 naar 1/6.

Lancelot Hier zeker niet door gebrek aan molacties, maar gewoon omdat ik het niet geloof. Het ligt er te dik op, niks subtiliteit. Lijkt me meer een kandidaat die anderen wil doen geloven dat hij de mol is om op die manier zijn eigen kansen te vergroten.

« Laatst bewerkt op: 4-04-2023, 14:30:53 door marivwae »
I was blind but now I can see

Online Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #45 Gepost op: 4-04-2023, 03:50:45 »
Lieselot en Toos kunnen al niet vanwege de eerste aflevering waar ze geen invloed hadden op de opdrachten. Zo te zien hebben de twee een bondje en zitten ze op Thomas..... die kunnen nog wel eens lang in het spel blijven.

Ik heb Comfort eerder al gestreept, ik denk niet dat ze zo goed kan acteren. Lancelot haalt te veel geld binnen en Leïla doet te veel onmolse dingen zoals de slakkenrace winnen. Ruben gestreept o.a. door zijn reactie bij de mollicitatie.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #46 Gepost op: 4-04-2023, 14:07:23 »
Lieselot. Blijft minus molpunten scoren bij mij.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #47 Gepost op: 6-04-2023, 21:15:01 »
Ruben
Toos
Lieselot (alhoewel de hint dat Gilles in afl 1 zegt dat roze haar lievelingskleur is en vervolgens veel dingen roze zijn, jeep, eierpakken etc, wel n leuke hint was geweest maar ze is het niet)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #48 Gepost op: 7-04-2023, 13:14:31 »
COMFORT

Ruben
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Soms denk ik toch echt dat in Nederland er een andere versie op tv komt.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #49 Gepost op: 7-04-2023, 15:08:39 »
Ruben
Leila
Lancelot
Lieselot

En ik begin in Thomas steeds meer een mogelijke Davey te zien, maar goed dat is een persoonlijke blik dus schrijf hem nog niet af.
« Laatst bewerkt op: 7-04-2023, 15:10:11 door Reflektor »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #50 Gepost op: 9-04-2023, 19:07:53 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 4:

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #51 Gepost op: 9-04-2023, 23:54:50 »
Wie de mol is? Nog geen idee. Wie is niet de mol dan maar...
Ik streep Lieselot en eerdere molverdachte Lancelot na deze aflevering in de bunker definitief af. Verder een dikke, maar uitgumbare potloodstreep door Comfort en Toos. Ach, wie blijven er dan over...?
« Laatst bewerkt op: 9-04-2023, 23:56:55 door Poekie »

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #52 Gepost op: 9-04-2023, 23:57:57 »
Lieselot en Lancelot

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #53 Gepost op: 10-04-2023, 02:08:00 »
Omdat het oneerlijk spel oplevert zou de mol niet het laatste spel doen. Comfort niet de mol. En Lieselot ook niet.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #54 Gepost op: 10-04-2023, 02:08:14 »
Met Mosquito eens: Comfort en Lieselot zijn het niet.

Over Thomas, Toos en Lancelot twijfel ik nog teveel om ze door te strepen. Maar ze staan tussen haakjes na aflevering 4.

Ruben is voor mij nu de mol.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #55 Gepost op: 10-04-2023, 10:52:42 »
De mol weet dat in de laatste kamer geraken je juist niet op voordeel zet en dat het laatste paar  afhankelijk is van kamer 2 plus de bovengronds gebleven kandidaten. Dus de mol kan gedacht hebben: laat de rest maar zwoegen, ik speel uberkandidaat en pak pasvragen. Weg geld.

Of de mol kan denken: ik speel kandidaat en ik gun dat laatste paar kandidaten geen voordeel. En daarin kwam Ruben dan weer goed naar voren.

Thomas en Toos vind ik daarom minder een goede molpositie innemen. Idem voor Lancelot en Lieselot. Comfort, Leila en Ruben pakken de juiste positie. Maar over Comfort vraag ik me nog steeds af of de crew de mol in die positie wil zetten.

Bingo / dierentuin: dan is de zoo de betere spot. Je beïnvloedt de bingo negatief of positief. Kunt express de dames opzoeken zodat je niet meer mag antwoorden. Dus Lancelot, Lieselot en Toos vind ik daar de mindere positie innemen.

Dus stem ik nu op Comfort, Lancelot, Lieselot en Toos.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #56 Gepost op: 10-04-2023, 13:29:10 »
Lieselot valt voor mij af omdat ze nu twee keer een kans heeft gemist om geheel legitiem veel geld uit de pot te spelen.
Comfort valt voor mij af omdat ze een rood scherm gehad heeft.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #57 Gepost op: 10-04-2023, 13:58:46 »
Comfort, Lieselot, Lancelot en Toos.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #58 Gepost op: 10-04-2023, 14:17:53 »
Comfort, Lieselot, Lancelot en Toos.

Eens … enkel over Toos blijf ik klein beetje twijfelen of ik die al echt durf strepen …

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #59 Gepost op: 10-04-2023, 16:35:50 »
Lieselot, Lancelot en Ruben.