Poll

Wie is NIET de Mol?

Comfort
32 (26.9%)
Lancelot
28 (23.5%)
Toos
59 (49.6%)

Totaal aantal stemmen: 89

Auteur Topic: [Poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 12188 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
[Poll] Wie is NIET de Mol?
« Gepost op: 13-03-2023, 08:56:58 »
Wie is NIET de Mol? Het vraagteken staat voor de nog onbekende tiende kandidaat.

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2023, 14:43:52 »
Gestemd op Lancelot, puur vanwege het gevoel wat ik in zijn voorstelfilmpje kreeg. Een Mol heeft een bepaalde gunfactor nodig en een sociaal karakter en ik denk dat Lancelot daar toch iets in tekort zou schieten.
Kennis is macht.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2023, 08:18:44 »
I go with the flow.
Conny, Lieselot en Samya zijn niet de mol.
Kandidaat X ook niet, die krijgt zelf een speciale “nieuwe” rol in het programmaconcept, denk ik.
Bij de mannen plaats ik daar ook Ruben bij, best wel potentieel maar lijkt toch te jong in mijn ogen.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #3 Gepost op: 14-03-2023, 18:31:33 »
Als de tweelingbroer van Lancelot aanschuift, kan ik mij niet voorstellen dat hij de mol is.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #4 Gepost op: 14-03-2023, 19:17:43 »
Als de tweelingbroer meedoet zijn ze beide niet de mol denk ik, want het risico dat de een de mol dan doorheeft is te groot , vermoed ik

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #5 Gepost op: 14-03-2023, 19:43:21 »
Als de tweelingbroer meedoet zijn ze beide niet de mol denk ik, want het risico dat de een de mol dan doorheeft is te groot , vermoed ik
Misschien moet ie om de rol te kunnen krijgen dat zijn broer opofferen als kandidaat?

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #6 Gepost op: 15-03-2023, 18:06:35 »
Samya komt me te zachtaardig over voor een Mol. Ik denk dat de makers dit jaar een steviger Mol hebben uitgekozen.

Carpe Diem

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2023, 12:05:21 »
Voorlopig ga ik ervan uit dat we de Mol al ontmoet hebben in Café De Mol en de tiende kandidaat het dus niet is. Aflevering 1 kan daar zeker verandering in brengen ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2023, 12:07:43 »
Ik ben het daar wek mee eens hidm. Er ligt teveel focus op kandidaat x en ik denk dat ze liever een mol wat meer vanuit de luwte brengen dan direct vol in de spotlights

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #9 Gepost op: 17-03-2023, 08:19:17 »
Ik heb voorlopig Conny, Lieselot, Ruben, Toos & Samya ingevuld.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #10 Gepost op: 19-03-2023, 18:16:48 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 1:

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #11 Gepost op: 20-03-2023, 18:07:35 »
Ik sluit enkel Toos en Lieselot uit als mol omdat ze het duel voor de vrijstelling schoten en geen invloed hadden op het verloop van de eerste opdracht. Lieselot werd de hele aflevering buiten spel gehouden maar Toos had hetzelfde kunnen overkomen indien hij dat duel verloor.

Online vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #12 Gepost op: 20-03-2023, 23:57:39 »
Conny. Te opvallend hoe zij Matteo zo snel ontmaskerde.

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #13 Gepost op: 21-03-2023, 08:18:47 »
Lieselot, Toos en Samya. Samya vooral gebaseerd op de opmerking van Matteo dat ze altijd in haar molboekje bezig is.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #14 Gepost op: 21-03-2023, 09:36:17 »
Ik sluit enkel Toos en Lieselot uit als mol omdat ze het duel voor de vrijstelling schoten en geen invloed hadden op het verloop van de eerste opdracht. Lieselot werd de hele aflevering buiten spel gehouden maar Toos had hetzelfde kunnen overkomen indien hij dat duel verloor.


Maar zouden we van de makers echt meteen al een streep door twee namen mogen zetten? Zo snel?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #15 Gepost op: 21-03-2023, 09:38:51 »

Maar zouden we van de makers echt meteen al een streep door twee namen mogen zetten? Zo snel?

Zolang wij zo blijven redeneren is het nooit echt een streep ;)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #16 Gepost op: 21-03-2023, 10:10:43 »

Maar zouden we van de makers echt meteen al een streep door twee namen mogen zetten? Zo snel?
Ja.
In het maisveld in Liederkerke bleek de mol bij de 3 schutters die de poort beschermden tegen de aanvallers.
Vorig jaar zat de mol bij de eerste vier die vrij waren om te gaan en de hele route af te leggen met de taart.
In Argentinië zat de mol in de auto met 5 kandidaten die wel de mol wilden zijn.
Dus daar waar het kan is er een grote kans dat de mol zich in een goede positie zet. De plek van Lieselot en Toos hoort daar niet bij.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2023, 15:03:56 door foxhunter »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #17 Gepost op: 21-03-2023, 13:57:06 »
Helemaal eens Lieselotte en Toos vallen af. Dan verder strepen.

Comfort haalt die klok van de wand en Conny bespeurt uiteindelijk de sleutel in de klok, allebei op gevaarlijke momenten in het spel, als het bedrag al hoog is opgelopen. Allemaal niet mols. Ik zie er geen Productieassistent in want Lieselot was sowieso wel uit het hok gekomen..... er was geen spelwinst te halen.

In Leila zie ik het niet als mol. Blijft nog 1 dame over.

Samya zegt dat ze voor Comfort gaat om als laatste te koorddansen. Die kan dan niet bij het varkentje. Ze hield zich ook niet bezig met de sleutel zoeken want zat steeds aan de telefoon en was nogal met het spel bezig om kandidaats over te komen. Die houd ik maar even als WEL de mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #18 Gepost op: 21-03-2023, 17:30:50 »
Ik sluit enkel Toos en Lieselot uit als mol omdat ze het duel voor de vrijstelling schoten en geen invloed hadden op het verloop van de eerste opdracht. Lieselot werd de hele aflevering buiten spel gehouden maar Toos had hetzelfde kunnen overkomen indien hij dat duel verloor.

Zo’n duel past heel goed bij de plek waar de kandidaten dit seizoen zijn, maar ik denk dat de makers zichzelf ermee in de voet hebben geschoten, precies om de reden die je aangaf. (En als maar één of géén kandidaat op [1] had gedrukt bij de telefoon, zouden noodgrepen in de vervolgopdrachten nodig zijn, al was daar wel tijd genoeg voor.)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #19 Gepost op: 21-03-2023, 18:23:40 »
Het is erg verleidelijk om op de 1-knop te drukken voor een vrijstelling en ik denk dat de meesten dat ook hebben gedaan (enkel de 2 snelste drukkers konden dat duel aangaan).