Auteur Topic: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten  (gelezen 9523 keer)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #160 Gepost op: 15-03-2023, 01:13:14 »
De scene met Gilles en "de laarsjes" lijkt heel erg op de red room of red curtain scene van Twin Peaks. Die ruimte wordt ook wel de "waiting room" genoemd.

Er is gespeculeerd over een tweeling maar zou het ook niet kunnen (laagje dieper) dat een oud-kandidaat het programma in komt?
 
Of een kandidaat die pas het programma inkomt als een kandidaat het programma heeft moeten verlaten? Dat zal vast een keuzemoment worden dan, denk ik.




Nu heb ik trek in koffie....  ::)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #161 Gepost op: 15-03-2023, 08:06:00 »
Hmm Bart de Pauw die ineens op Belgische tv terugkeert, denk het niet hoor.  Ik denk niet echt dat in België erg gesmaakt zal worden

Uitgesloten inderdaad, met name vanwege het treurige feit dat hij recentelijk een zelfmoordpoging ondernomen heeft.

Terug on-topic: ik blijf dus bij een gewone kandidaat met alleen in aflevering 1 een speciale rol. Twin Peaks hoeft ook niet per se een extra betekenis te hebben, het is gewoon een legendarische serie met een stijl die zich goed voor een geheimzinnige promo leent.

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #162 Gepost op: 15-03-2023, 08:58:16 »
Iemand die de kandidaat op seconde 27-28 al heeft kunnen identificeren in de laatste trailer? Net wanneer Gilles zegt: en ik heb al een eerste opdracht voor jou, zie je haar even in beeld bij de klimopdracht.

Dat is niet iemand die nu al bekend is gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2023, 09:09:06 door Deluxenite »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #163 Gepost op: 15-03-2023, 09:14:41 »
De dame die aan het abseilen (?) is op seconde 27 lijkt me comfort , vooral gezien op de spleetjes tussen haar tanden en de ogen . Mee eens dat de huid teint lichter lijkt in dit shot dan in haar voorstel film en ook de neus is in deze hoek wat minder uitgesproken als tijdens haar voorstel filmpje .


Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #164 Gepost op: 15-03-2023, 09:32:43 »
De dame die aan het abseilen (?) is op seconde 27 lijkt me comfort , vooral gezien op de spleetjes tussen haar tanden en de ogen . Mee eens dat de huid teint lichter lijkt in dit shot dan in haar voorstel film en ook de neus is in deze hoek wat minder uitgesproken als tijdens haar voorstel filmpje .
Die idd ja. Ik dacht in eerste instantie ook Comfort, maar zou je dat zelfs niet zien met een andere belichting?

Na herbekijken dacht ik aan Dami of Channy ( ex-deelneemsters). Vooral Dami lijkt er wel wat op.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2023, 09:40:22 door Deluxenite »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #165 Gepost op: 15-03-2023, 09:42:19 »
We zullen het zien, ik denk dat de makers echt wel opgelet hebben hun eigen surprise niet weg te gooien door in een trailer kandidaat x herkenbaar in beeld te brengen .

Als ik kijk naar de ogen en de tanden en ook wat vorm van gezien denk ik dat dit comfort is.
Maar ik moet toegeven dat het verschil in huidcomplex tussen interview en dit beeld wel heel groot lijkt .   En ook de brede neusbrug die comfort in het interview lijkt te hebben is in dit shot niet herkenbaar .

Dus hoewel het idd anders lijkt , hoop ik en denk ik dat dit toch echt comfort is .

Ook een bijkomende gedachte is dat ik denk dat kandidaat x een man is voor de samenstelling man-vrouw zoals gekend, maar ja dit is nog nooit gedaan , de mol is nog nooit met 6 vrouwen en slechts 4 mannen gestart. Maar of de makers daarvoor zo’n aandacht zouden geven aan de zesde vrouwelijke deelnemer

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #166 Gepost op: 15-03-2023, 19:09:46 »
We hebben nu wel zo’n beetje alle creatieve routes verkend, en het grootste deel ook weer gedebunked.

Als ze ons nu nog kunnen verrassen, maak ik een hele diepe buiging.

Zin in zondag!!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #167 Gepost op: 16-03-2023, 14:11:24 »
Volgens mij hebben ze weer een hele fijne groep samengesteld ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten
« Reactie #168 Gepost op: 17-03-2023, 16:15:16 »

Krijgt Philippe een herkansing als kandidaat (zou wel z'n derde kans zijn :P)?


Dat was ook mijn eerste gedachte. Misschien wat vergezocht, maar hij heeft dit natuurlijk nooit echt kunnen meemaken als kandidaat, dus wie weet.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #169 Gepost op: 17-03-2023, 19:05:38 »
Er staat een nieuw filmpje op de Instagram van De Mol. In de hoek van de laptop staat een sticker met een cijfer dat telkens verandert. Lijkt mij een duidelijke hint ::oink::.

04 - 60 - 20 - 85 - 28

Edit:
Nevermind iemand heeft het al gevonden.

Spoiler: naam tiende kandidaat (klik om te tonen/verbergen)

« Laatst bewerkt op: 17-03-2023, 19:07:58 door Sanmol »

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #170 Gepost op: 17-03-2023, 19:07:41 »
Als je dat nummer belt hoor je Gilles tegen de 10de kandidaatL "...zie je het zitten Steve (?)" "Ja..."

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #171 Gepost op: 17-03-2023, 19:08:23 »
Er staat een nieuw filmpje op de Instagram van De Mol. In de hoek van de laptop staat een sticker met een cijfer dat telkens verandert. Lijkt mij een duidelijke hint ::oink::.

04 - 60 - 20 - 85 - 28


Bij het bellen van dit telefoonnummer krijg je nogmaals het gesprekje van Gilles met de 10de kandidaat te horen. Met daarna zijn naam. Steve.

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #172 Gepost op: 17-03-2023, 19:09:42 »
Steve als in ex-kandidaat Steve?

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #173 Gepost op: 17-03-2023, 19:11:43 »
Tof! Steve dus en niet Lohengrin

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #174 Gepost op: 17-03-2023, 19:12:59 »
Steve als in ex-kandidaat Steve?

Ik zou zelf uitgaan van niet … waarom die Steve terugbrengen in t spel?

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #175 Gepost op: 17-03-2023, 19:15:04 »
Ik zou zelf uitgaan van niet … waarom die Steve terugbrengen in t spel?
Misschien van elk seizoen x-aantal kandidaten die de kans krijgen om elke aflevering de plaats in te nemen van een andere kandidaat? Dat zou het oranje scherm kunnen verklaren

Zoals met Lennart een Wisselmol, nu wisselkandidaten? De kandidaten zijn niet zeker van hun plek en hun plek kan ingenomen worden door (ex-)kandidaten?

De kandidaten spelen naast de mol dan ook tegen andere kandidaten. Zou wel heel vet zijn :D
« Laatst bewerkt op: 17-03-2023, 19:27:24 door Deluxenite »

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #176 Gepost op: 17-03-2023, 19:42:10 »
Gilles zegt erbij: "come-backs zijn leuk, dat vind ik ook". Daarmee lijkt het inderdaad op de oud-kandidaat Steve te zijn.
Maar toch, een come-back van een oud-kandidaat hebben ze al eerder gedaan. Dus dan er zal nog een extra twist aan komen?

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #177 Gepost op: 17-03-2023, 20:00:46 »
Heb dat seizoen zelf niet gevolgd, dus even opgezocht wie die Steve dan is. Dokter Steve was in dat seizoen 60, is nu dan 65 jaar. Verslaat hij Conny in leeftijd.

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #178 Gepost op: 17-03-2023, 20:08:06 »
Dat is voor mij eigenlijk de voornaamste reden dat het niet die Steve zou zijn: Gilles zegt in Café de Mol dat Conny met haar 58 de ouderdomsdeken van de groep is.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #179 Gepost op: 17-03-2023, 20:19:45 »
Er staat een nieuw filmpje op de Instagram van De Mol. In de hoek van de laptop staat een sticker met een cijfer dat telkens verandert. Lijkt mij een duidelijke hint ::oink::.

04 - 60 - 20 - 85 - 28

Edit:
Nevermind iemand heeft het al gevonden.

Spoiler: naam tiende kandidaat (klik om te tonen/verbergen)

Mooie manier om het prijs te geven. Net ook even zelf gebeld om het fragment te horen. En toch zou het zo eenvoudig wezen? Een comeback zou leuk zijn, maar waarom specifiek Steve selecteren als ze sinds de reboot een flinke lijst aan oud kandidaten zouden kunnen selecteren?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan