Auteur Topic: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken  (gelezen 4717 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken
« Gepost op: 2-04-2023, 17:37:56 »
Bespreek hier de tweede opdracht van de aflevering.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2023, 22:06:01 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline Mallemollen

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2:
« Reactie #1 Gepost op: 2-04-2023, 20:53:30 »
Ik twijfel of het tweede opdracht is met de eieren maar dit is gewoon sadistisch. With a smile.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2:
« Reactie #2 Gepost op: 2-04-2023, 21:32:49 »
Hilarische opdracht. Je best doen en de eieren in de jeep stuk laten gaan is misschien nog de slimste moltactiek.

Klopt het dat we van Comfort helemaal niet te zien kregen dat haar rode ei stukging of heb ik dat gemist?

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2:
« Reactie #3 Gepost op: 2-04-2023, 21:34:38 »
Top opdracht, maar met zulke lullige zakjes is het haast onmogelijk om een degelijk bedrag binnen te krijgen. Het shot met het gebroken ei van Lancelot is er eentje voor de reünieaflevering. Top top top!

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2:
« Reactie #4 Gepost op: 2-04-2023, 21:52:26 »
Wat een heerlijke opdracht. Chapeau voor Gilles met zijn voice overs. ;D Vind het nog knap dat na die roze jeep er nog eieren heel uit kwamen. Opzichtig van Thomas om Leila dan van nog een ei te ontdoen. Gelukkig hebben we de fragmenten nog: kan in zijn geheel in het grappige fragmenten topic  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2:
« Reactie #5 Gepost op: 2-04-2023, 21:57:44 »
Lancelot die het rode ei van Ruben hier subtiel kapot maakt?
Meer L

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2:
« Reactie #6 Gepost op: 2-04-2023, 22:01:17 »
Dat zou een topmolactie zijn waar Philippe (die vorig jaar heel mooi een zak eieren liet vallen) jaloers op zou zijn. ;D

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2:
« Reactie #7 Gepost op: 2-04-2023, 22:10:45 »
Dat zou een topmolactie zijn waar Philippe (die vorig jaar heel mooi een zak eieren liet vallen) jaloers op zou zijn. ;D

Dat dus!  ::tandpastasmiley::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken
« Reactie #8 Gepost op: 2-04-2023, 22:27:10 »
Je kan geen cake bakken zonder eieren te breken .  Ik zie een reden waaarom we deze opdracht kregen .  ::rofl::

Verder was het gewoon erg grappig

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken
« Reactie #9 Gepost op: 2-04-2023, 22:33:33 »
Zou de mol niet graag zo lang mogelijk de bumby ride maken, om zo langer eieren kapot te krijgen, en dus in de eerste opdracht zitten?
Die opzichtige -voor de camera- actie van Lancelot leek heel erg op wraak op zijn eigen kapotte ei.
Toos deed ook opzichtig zijn best om dat ei tussen zijn benen uit het netje te duwen tijdens het ei gooien naar Thomas.
Comfort kon niet goed vangen, of deed haar best niet - niet zoals Thomas dat deed. Maar de gelaagdheid, de tweede helft van de opdracht was schier onmogelijk zonder kapotte eieren, dus veel eieren verdienen hoeft niet meteen kandidaats te zijn.
Verdacht van Toos om bij Thomas veel eieren op zijn rug te doen. Thomas die zijn  rode ei op zijn gat heeft is ook verdacht...
Het kan gelukkig nog alle kanten op, t is geen appeltje-eitje...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken
« Reactie #10 Gepost op: 2-04-2023, 22:35:38 »
Mee eens dat het heel overbrengen van de eieren naar gilles met de roze jeep vrijwel onbegonnen werk was .

Ik zou dat ei dat Thomas laat vallen voor de camera als hij ze bij Leila er haalt wel erg om your face mollen vinden

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken
« Reactie #11 Gepost op: 2-04-2023, 22:38:10 »
Ik zou dat ei dat Thomas laat vallen voor de camera als hij ze bij Leila er haalt wel erg om your face mollen vinden

Ja. Als Thomas de Mol is denk ik eerder dat dit een ongelukje was. En dat het helpen van Leïla was om het imago van betrouwbare hulpvaardige gast in stand te houden.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken
« Reactie #12 Gepost op: 2-04-2023, 22:38:19 »
Wetende dat alle opdrachten getest worden, hoe is deze opdracht in hemelsnaam door de test heen gekomen? Die netjes waren veel te wankel om de eitjes heel te houden. Dit was echt onbegonnen werk. Ik vind het nog een wonder dat er überhaupt geld is verdiend.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken
« Reactie #13 Gepost op: 2-04-2023, 22:42:20 »
Deze opdracht was gemaakt en getest om te mislukken is mijn idee. Ter vermaak van ons kijkers.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken
« Reactie #14 Gepost op: 2-04-2023, 22:44:00 »
En precies omdat het bijna niet haalbaar was, dacht ik na over waarom deze opdracht er was. En ik kan er niets anders van maken glazuur roze , eieren breken, cake maken, Ruben

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken
« Reactie #15 Gepost op: 2-04-2023, 22:47:37 »
Ongelooflijk moeilijke opdracht, maar gelukkig niet "alles of niets". ;D

Maar de voice-over van Gilles en alle andere komische momenten gaven me een enorme glimlach. Prachtig verzonnen!
« Laatst bewerkt op: 2-04-2023, 23:06:46 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken
« Reactie #16 Gepost op: 2-04-2023, 23:03:35 »
Ik geloof niet dat iemand had verwacht dat iemand hier het maximale bedrag werd verdiend. Ook als de mol zich had voorgenomen om een paar eieren (= een paar tientjes) in de pot te brengen, dan was het nog de vraag of dat zou lukken. Als Thomas dat eitje van Leïla als mol expres heeft laten vallen, dan ging dat om 10 euro, dus dat is meer voor de show dan om het geld.

En wie heeft Lancelots eitje nou weggesmeten?! Dit is weer ouderwetse stiekeme sabotage door de mol.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken
« Reactie #17 Gepost op: 2-04-2023, 23:05:44 »
Inderdaad. Het deed me zelfs aan de allereerste serie denken toen de Mol stiekem geheimzinnige boodschappen achterliet.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken
« Reactie #18 Gepost op: 2-04-2023, 23:14:45 »
Ruben hier tegen Thomas: we zeggen dat niet, dat het eitje belangrijk is, en we stoppen dat briefje weg.
Thomas die dat tegen hield, anders hadden ze allemaal dat rode eitje meteen kapot geklopt en was de opdracht ineens -3000 geweest.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Eieren Zoeken
« Reactie #19 Gepost op: 2-04-2023, 23:17:57 »
Die actie om dat briefje tich te laten liggen is voor mij een reden om Thomas minder gedacht te vinden .