Auteur Topic: De kans dat een vrouw alle vrouwen wegspeelt vs de kans dat een man dat doet  (gelezen 2873 keer)

Offline Amateur

  • Forumlid
Ik ben een man - zij het geen fanatieke - en ik vind deze hele discussie al net zo ranzig als de stelling dat lhtbi'ers zulke geschikte mollen zouden zijn 'omdat zij gewend zijn het geheim van hun anders-zijn te bewaren in een groep' (alsof we nog in de jaren 50 leven). ::ohno::

Ja. Ranzig is het juiste woord.

1. Elk getal hier berust op een behoorlijk kleine n-groep.
2. Die n-groep is al niet willekeurig geselecteerd, maar een bewuste selectie. De makers kunnen bijvoorbeeld geneigd zijn bepaalde stereotypen te vermijden of juist te selecteren.
3. Ik zie al allemaal man/vrouw-speculaties ontstaan... van die psychologie van de koude grond, hou die lekker voor je.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Je hoeft het niet te lezen hoor. Bovendien is deze discussie ontstaan doordat een forumlid beweerde dat vrouwelijke Mollen vrouwen snel wegspelen en dus heel vaak eindigen met mannen in de finale. Dus graag met die persoon in discussie gaan als het je niet bevalt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Ja. Ranzig is het juiste woord.
Ik voeg mij bij voorgaande sprekers hoor: ranzig. Dus deze hele thread is een persoonlijke vendetta tegen een andere molloot?! En jij stuurt ze op die molloot af, mogen wij dan ook weten wie dat is?

Toegegeven, ik vond het al een vreemd lang subject. Maar je gaat toch niet een persoonlijke aanval plaatsen op een andere molloot middels een nieuw topic, om je eigen (on)gelijk te halen? Dit dient van algemeen belang te zijn. Neem een voorbeeld aan de andere topic makers. Ik heb zelf veel topics en polls geopend, maar alles in het algemeen belang.

 ::ohno::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik vind het jammer dat hier zoveel mannen zitten. Als ik een hint noem als Bingo, komt daar geen enkele reactie op. Aan de andere kant gaat men bladzijden door over een kaartspel. Maar ook over de eitjes als hint naar gynaecologie, geen enkele reactie. De babyfoto's in de auto, geen enkele reactie. Dan ga ik wel een beetje aan mezelf twijfelen. Maar het waren dus echte hints.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 17:58:53 door Run »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Ja Run, dat had jij goed gezien, die hints.   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ja Run, dat had jij goed gezien, die hints.   ::ok::
Dank!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Heb ik iets gemist? Zijn de hints al vrijgegeven? Zo ja waar staan die dan?

Offline Lo

  • Forumlid
Jij komt (als vrouw hehe) met heel wat teksten van de productie dus alle hulde, FS ::bravo::. Tja er komen geregeld hints naar buiten, wellicht heeft het ook met Commy als gynaecologe te maken, zou logisch zijn ::jaja::
ga ik wel een beetje aan mezelf twijfelen. Maar het waren dus echte hints.
Nee hoor, niet twijfelen, heel goed dat je daarmee kwam  ::ok::! Helaas, blijkbaar moet je met dit soort aanvallen komen om traction te krijgen, dan gaat het pagina's door puur om je eigen (on)gelijk. Hier hoort een slotje op, dat is denk ik duidelijk. Maar jij hebt het zeker goed gedaan ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Het topic gaat op slot op verzoek van de topicstarter.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 18:46:23 door Heinz »