Auteur Topic: De Verraders (Vlaanderen)  (gelezen 1459 keer)

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Verraders (Vlaanderen)
« Reactie #20 Gepost op: 22-10-2024, 10:37:17 »
Wat doet de og verrater ( dank slongs voor deze term ) het toch goed, al is het natuurlijk ook zo dat de getrouwen echt wel heel matig bezig zijn .  Joris en gilles krijgen heel de tijd de groep mee en bepaalde mensen hebben ik nog weinig hun eigen gedachte horen spreken .
Ik denk hierbij aan hans, wouter en de blonde dame , wiens naam ik nu niet eens weet ( zegt voldoende hoe weinig ze voor mij bijdraagt aan dit programma ).

Dit zou weleens naar een verrader overwinning kunnen gaan ,als de getrouwen onderling verdeeldheid gaan zaaien.  Mooie serie vind ik dit , een vd betere vlaamse seizoenen

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 22-10-2024, 11:54:52 »
Het is gewoon een fantastisch seizoen! Ik geniet van het spel van de verraders, maar ook de getrouwen zin goed bezig, alleen verdenken ze de verkeerde mensen  ;)

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 23-10-2024, 11:57:42 »
De cliffhanger van deze week is helaas geen echte cliffhanger, dat heeft VTM zelf verpest

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
klaar voor de strijd

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 5-11-2024, 09:34:30 »
Wat denken jullie dat er komende aflevering gaat gebeuren met die envelop? In de Ronde tafel werd een preview getoond waarin
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

Los daarvan, het blijft echt een fantastisch seizoen!

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 5-11-2024, 12:06:40 »
goh, ze zijn met 7 en Julie/Hans/Ingeborg vertrouwt iedereen. Dus blijven er 4 over en William/Roman zijn al genoemd geweest.

Het hangt er gewoon vanaf wat die enveloppe inhoudt, als dat de verraders tegenhoudt te vermoorden kan het spannend zijn. Want als ze kunnen moorden, kan het 3-3 worden en dan hangt wie de dolk heeft.

Verder is het speculeren wie er kan vermoord worden. Ender is een zekerheid, aangezien die niet naar de wapenkamer kon, maar hij is ook de enige die ze nog geloofwaardig kunnen afschilderen als verrader.

Ingeborg gaf aan niets te hebben uit de wapenkamer, maar daarmee verraadt Roman zich onmiddellijk als verrader. Blijft Hans over omdat die de dolk had, of Julie maar die heeft het schild.

Kortom,een spannende gok dat de verraders moeten nemen.
klaar voor de strijd

Offline domol2

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 5-11-2024, 13:41:18 »
goh, ze zijn met 7 en Julie/Hans/Ingeborg vertrouwt iedereen. Dus blijven er 4 over en William/Roman zijn al genoemd geweest.

Het hangt er gewoon vanaf wat die enveloppe inhoudt, als dat de verraders tegenhoudt te vermoorden kan het spannend zijn. Want als ze kunnen moorden, kan het 3-3 worden en dan hangt wie de dolk heeft.

Verder is het speculeren wie er kan vermoord worden. Ender is een zekerheid, aangezien die niet naar de wapenkamer kon, maar hij is ook de enige die ze nog geloofwaardig kunnen afschilderen als verrader.

Ingeborg gaf aan niets te hebben uit de wapenkamer, maar daarmee verraadt Roman zich onmiddellijk als verrader. Blijft Hans over omdat die de dolk had, of Julie maar die heeft het schild.

Kortom,een spannende gok dat de verraders moeten nemen.
Dat vond ik ook wel een beetje apart wat de verraders zeiden over hans. Wat ik verstond wisten ze niet wie het schild had. Ze dachten ook dat Hans beide kom hebben? Denk hoe kan hij beide hebben hij had de dolk. Als ik hun was zou ik gewoon voor hans gaan dat is het minste verdacht omdat iedereen aan de ronde tafel had gezien dat hij de dolk had.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 5-11-2024, 20:45:29 »
Er is idd een kans dat het schild en de dolk samen verstopt zaten, dat is vorig jaar bij Martine ook gebeurd.
klaar voor de strijd