Auteur Topic: [Kandidaat] Stéphanie  (gelezen 9474 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #140 Gepost op: 28-04-2024, 21:46:41 »
Spijtig, tis goed voor mijn twijfel. Begon namelijk in Stephanie een prima back-up mol te gaan zien. Maar toch had ik Stephanie nog langer in het spel graag gezien.

Haar molboekje opofferen kon ik ook nog wel als verdacht zien. Heel calculerend: mooie kans om alles vanaf af 1 opnieuw te kunnen noteren. De mol hoeft natuurlijk niks te noteren. Denk dat kun je vantevoren bedenken als tactiek. De barmhartige kandidaat spelen om er voordeel uit te halen als mol dekmantel.

Wel gedurfd om een blijvend souvenir mee naar huis te nemen. Past prima in haar ja-jaar.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #141 Gepost op: 28-04-2024, 22:57:54 »
Wat n mooie emotionele beelden van Stéphanie in t extra filmpje  ::hug::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #142 Gepost op: 29-04-2024, 08:47:38 »
Zojuist de Behind the Scenes gekeken, wat een prachtige dame is Stéphanie toch! ::love::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #143 Gepost op: 29-04-2024, 23:58:37 »
Dan doen ze het maar zonder mol!  ;D

Toch maar alles weer heroverwegen dan  :o

 ::jaja::
Ik denk dat ze de mol naar huis hebben gestuurd.  ;D

Lieve en slimme kandidate. Echt spijtig dat ze de mol niet is. Maar wie dan wel? Ik kreeg echt de indruk dat de mol in een doodskist zit (toch Senne dan?), maar Charlotte - die ik eigenlijk niet verdacht - wordt ook steeds verdachter voor mij. Ik ben het spoor bijster na Stéphanies vertrek.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #144 Gepost op: 30-04-2024, 13:01:28 »
Ik zat al niet op Stephanie, maar zelfs de tunnelaars moeten toch ernstig hebben getwijfeld toen ze JFK en John Lennon niet herkende? Dat zou een mol nooit doen, veel te opzichtig. Je gaat echt niet als mol net doen alsof je JFK niet herkent.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #145 Gepost op: 3-05-2024, 22:01:14 »
Ik zat al niet op Stephanie, maar zelfs de tunnelaars moeten toch ernstig hebben getwijfeld toen ze JFK en John Lennon niet herkende? Dat zou een mol nooit doen, veel te opzichtig. Je gaat echt niet als mol net doen alsof je JFK niet herkent.

Ik dacht toen: wat opzichtig gemold. Maar wel erg opvallend inderdaad.
De echte twijfels kwamen bij mij tijdens de stem van de mol, daar was Stéphanie nergens herkenbaar naar mijn idee.
En het rode scherm was natuurlijk helemaal duidelijk.  ;)

Jammer, dat wel!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)