Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10
1
De Mol Play4 2024 (Vlaanderen) / Re: Seizoen ranking
« Laatste bericht door JP1999 Gepost op Gisteren om 13:48:44 »
1. Vietnam
2. Arizona
3. Duitsland
4. Griekenland
5. Italië
6. Canarische Eilanden
7. Mexico
8. Zuid-Afrika

... Argentinië weet ik niet zo veel meer van. Ik vond alle seizoenen boven de 8.5/10. Ik hoop dat ze voor komend seizoen naar Afrika of Zuid-Amerika gaan.
2
De Mol Play4 2024 (Vlaanderen) / Re: De Vriendliefjes
« Laatste bericht door vriendlief Gepost op 29-05-2024, 08:28:13 »
Bedankt weer voor het delen van de prachtige tekeningen dit seizoen ::bravo::
Dank je wel !!!  ::ok::
3
De Mol Play4 2024 (Vlaanderen) / Re: De Vriendliefjes
« Laatste bericht door Hadewychisdemol Gepost op 27-05-2024, 20:25:56 »
Bedankt weer voor het delen van de prachtige tekeningen dit seizoen ::bravo::
4
De Mol Play4 2024 (Vlaanderen) / Re: Het sleutelmoment waarop je de Mollen doorhad
« Laatste bericht door MartinJ Gepost op 27-05-2024, 13:45:40 »
Ik zat ook meestal op de verkeerde mol. Maar de enige keer dat ik juist zat, was dit ook al na ongeveer 5 minuten in de eerste aflevering: bij de rolverdeling van de maisveldopdracht. En na deze opdracht was het voor mij 100% duidelijk.
5
De Mol Play4 2024 (Vlaanderen) / Re: Seizoen ranking
« Laatste bericht door MartinJ Gepost op 27-05-2024, 13:36:00 »
Griekenland was ook een van mijn favoriete seizoenen. De Olympische Spelen tegen de 'oude Grieken' met daarbij de afvaller van de vorige aflevering. Hele leuke sfeer onder de kandidaten waarover we het een en ander te weten komen bij de 'ik heb nog nooit' opdracht met de ouzo shotjes en evenwichtsbalk. Opdrachttijd in hartslagen. Hoe verzin je het allemaal.
6
De Mol Play4 2024 (Vlaanderen) / Re: [Kandidaat] Senne
« Laatste bericht door Tunneltelevisie Gepost op 27-05-2024, 00:06:04 »
Bij het karten was hij ook nooit aangekomen, ja, het was een mazzeltje dat Michaël en co hem te vroeg lieten stoppen. Maar ook als dat niet het geval was was hij niet binnen gekomen.

Ja, klopt. Maar ik denk wel dat 'zijn manier' (uit de bocht vliegen) veel meer was opgevallen.

Weekendje Amsterdam valt voor mij ook onder de categorie: opzichtig mollen.
Maar ik denk ook dat de verdubbelaars hier een grote invloed op hebben. Als mol wil je natuurlijk niet dat er dubbel zoveel geld in de groepspot komt. Misschien is het dan wel logisch dat die taak belangrijker wordt dan 'niet ontdekt worden'. Ik ben zelf dan ook niet zo'n fan van de verdubbelaars, geloof ik. Het mollen en niet opvallen is al lastig genoeg.

Overigens vind ik dat Senne het heel goed heeft gedaan.  ::ok:: Hij durfde wel telkens te mollen, ondanks de verdenkingen op het laatst, dat kan ik waarderen.
7
De Mol Play4 2024 (Vlaanderen) / Re: [De Mol] Evaluatietopic
« Laatste bericht door Tunneltelevisie Gepost op 26-05-2024, 23:50:45 »
Ja, het was een prachtig seizoen. Sicilië.  ::love::
De sfeer, de groep, de muziek, de presentatie, de opdrachten, de finalisten en natuurlijk de mol!  ::bravo::
O ja, en zo fijn dat er in de laatste aflevering echt aandacht is voor de mollenacties.  ::ok::

De verdubbelaars vond ik persoonlijk ook wat minder. Het legt extra druk op de mol (die natuurlijk sowieso al een zware taak heeft, al deed Senne het heel goed) en het heeft er volgens mij ook voor gezorgd dat Senne sneller werd verdacht. Met zijn keuze voor zijn weekend Amsterdam begonnen Stéphanie en Charlotte hem ook te verdenken: zonder verdubbelaar had hij die opdracht subtieler kunnen spelen denk ik.

En misschien vind ik 2 pasvragen, zo vlak voor de finale, bij de waarheid/leugen wat veel. Het zorgde er in ieder geval voor dat Charlotte niet in de finale stond. Ondanks dat ze goed zat. Maar aan de andere kant: de anderen hadden ook de juiste mol in het vizier. Misschien dat 1 pasvraag ook oké was hier. Wel een hele mooie opdracht trouwens.  ::bravo::

Verder niks meer toe te voegen. Het blijft een geweldig programma!  ::bravo::
8
Mooi gedaan! Dit was een grote aanwijzing dat het Senne moest zijn.

Inderdaad.  ::jaja::
 ::ok::

Maar dat had ik in die aflevering nog niet door.  ::rofl:: Ik heb nu pas afl. 9 gezien. Bijzonder dat Bernard diezelfde redenatie ook had en vanaf deze opdracht Senne in het vizier kreeg (als eerste van de groep). Heel knap gedaan.
9
De Mol Play4 2024 (Vlaanderen) / Re: [Funstuff] Onderschriftenspel 2024
« Laatste bericht door MoleBuster Gepost op 26-05-2024, 23:11:40 »
Gefeliciteerd nog Molest! ::bravo::

Ook op Bad romance gestemd. Organisatie bedankt!  ::ok::
10
De Mol Play4 2024 (Vlaanderen) / Re: Seizoen ranking
« Laatste bericht door Arco Mol Fan Gepost op 26-05-2024, 23:10:09 »
Griekenland vond ik juist niet zoveel aan. Dat seizoen pakte mij niet. Vandaar dat ik nu ook het terugbrengen van de doos van Pandora niet zo speciaal vond.

De Doos van Pandora, de fantastische casting, de vele waanzinnige opdrachten (fitness/eten) en executies (vuurpijlen, hangar), een hele goede Mol, vele Griekse culturen en invloeden, onbekende maar hele mooie locaties, etc. etc.

Echt een geweldig seizoen! ::bravo::
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10