Auteur Topic: levensdoel  (gelezen 5122 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: levensdoel
« Reactie #20 Gepost op: 12-04-2006, 12:51:41 »
mijn baan houden... trouwen met mn schatje... liefst 3 kindjes... samen heel oud worden en veel van de wereld zien... eigen hotelletje beginnen in Zeeland... Vitesse kampioen zien worden... geen ziektes meer in de familie... en al mn vrienden gelukkig zien zijn :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #21 Gepost op: 12-04-2006, 13:01:29 »
Mijn eigen bedrijf uit de grond krijgen.... Hopelijk de ware vinden... Gelukkig worden.. Af van al mijn gezeik nu... Met FC-Utrecht heel europa door, en nog veel succesen behalen! ... Mijn vrienden(innen) gelukkig zien worden en nooit meer verliezen!

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 12-04-2006, 17:48:37 »
Ik ga denk eerste maar eens mijn diploma halen  :-\\ en nu ik nog jong ben.. genieten van het vrijgezellenleven  ::hypocriet::  ::)
I'm a real big goblin..

Offline Zartan

• Forumlid
  • I am smarter than the average bear...
« Reactie #23 Gepost op: 12-04-2006, 19:05:07 »
Afgestuderen, leuke en goed betaalde baan, normaal rijtjeshuis, vrouw (meer is altijd welkom) en veel van de wereld gaan zien....in willekeurige volgorde.

En Everton tot een voetbalgrootmacht zien groeien!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 12-04-2006, 20:45:32 »
Ik wil later in ieder geval ook iets met muziek, veel muziek  ::jaja:: ::jaja:: en een gezinnetje met kinderen en een leuk huis  ::jaja:: maar dat hoeft pas over 10 jaar  ;) als het niet later wordt... tenzij ik nu ineens de ware ontmoet  :-\\ :-\\  ::ohno:: ;)
I'm a real big goblin..

Offline Zartan

• Forumlid
  • I am smarter than the average bear...
« Reactie #25 Gepost op: 12-04-2006, 21:08:59 »
tenzij ik nu ineens de ware ontmoet  :-\\ :-\\  ::ohno:: ;)

Pick me, pick me  ;D

En hoeveel kinderen wil je wel niet?
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 12-04-2006, 21:11:33 »
nou een stuk of 17  ::pinokkio:: hehe nee ik weet niet gewoon 2,3 ofzo  :-\\  ;)
I'm a real big goblin..

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #27 Gepost op: 13-04-2006, 08:31:29 »
hehe nee ik weet niet gewoon 2,3 ofzo  :-\\  ;)
2,3? Is het bij kinderen niet slim om een rond getal te nemen? (0,3 kind lijkt me heel onhandig namelijk :-\\)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 13-04-2006, 13:19:42 »
2,3? Is het bij kinderen niet slim om een rond getal te nemen? (0,3 kind lijkt me heel onhandig namelijk :-\\)
Nee, maar eigenlijk 5 kinderen, want als ik ga scheiden, behoudt mijn ex 2 kinderen, ik 2 kinderen, en het laatste kind woont 2 dagen in de week bij mij en 1 keer in de 10 weken 3 dagen en de rest van de week bij mijn ex.  ::) ::) ::pinokkio::
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #29 Gepost op: 15-04-2006, 00:18:23 »
Nee, maar eigenlijk 5 kinderen, want als ik ga scheiden, behoudt mijn ex 2 kinderen, ik 2 kinderen, en het laatste kind woont 2 dagen in de week bij mij en 1 keer in de 10 weken 3 dagen en de rest van de week bij mijn ex.  ::) ::) ::pinokkio::
Wat een wiskundig inzicht ::oink::
 Ik dacht dat je blond was ;)