Auteur Topic: [Kandidaat Be] Mohamed  (gelezen 29157 keer)

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #60 Gepost op: 1-11-2004, 17:18:56 »
Gevaarlijk dat ie 2 dagen eerder nog hoog in de boom zat, niet verantwoord

Mag ik hieruit concluderen dat je vindt dat de medische begeleiding gefaald heeft?

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #61 Gepost op: 1-11-2004, 17:21:21 »
Ik was er niet bij, maar als Mo echt al flink verzwakt was en dan meters hoog in een boom gaat zitten met een behoorlijke kans dat hij flauw kan vallen dan had dit idd moeten worden tegen gaan. Helemaal helder denken de kandidaten na 40 dagen ook niet meer, dus de verantwoordelijkheid lag dus bij de medische begeleiding.

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #62 Gepost op: 1-11-2004, 17:40:10 »
Helemaal helder denken de kandidaten na 40 dagen ook niet meer, dus de verantwoordelijkheid lag dus bij de medische begeleiding.
Stel je daarmee dat de kandidaten niet meer in staat zijn, (na een bepaalde tijd
in ER) af te wegen of zij fysiek een bepaalde (riskante)inspanning aankunnen ?

Offline essie75

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #63 Gepost op: 1-11-2004, 21:22:17 »
Dat denk ik ook, je kunt na veertig dagen gewoon niet meer helder denken volgens mij, en dan is hoog in de boom klimmen niet verstandig, ook niet nodig trouwens, want hij is door Klaar overtroefd die zo mooi met een stok met de machete eraan de noten uit de boom haalde.
Vond ik mooie montage trouwens.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 1-11-2004, 23:06:48 »

Stel je daarmee dat de kandidaten niet meer in staat zijn, (na een bepaalde tijd
in ER) af te wegen of zij fysiek een bepaalde (riskante)inspanning aankunnen ?
Ja ik vind dat ook ver gezocht..dat men had moeten ingrijpen..de Medische staf...Notabenen wilde MO altijd Haantje de Voorste zijn .... ::jaja::  EN is zichzelf daar in TEGEN gekomen..en heeft ook nog toegegeven dat hij zelf de verliezer was ,toen hij zich terug zag op de videobeelden.  ::jaja::

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 1-11-2004, 23:13:12 »
jullie vergeten ook dat hij super honger had.
De kokosnoten kome niet zelf naar hem toe, en als ze al vallen dan zijn ze rot (frank had da gezegd)
ik vind wel dat hij nadat hij flauwgevallen was wel beter verzorgd moest zijn.
Verder denk ik dat peter zijn echte maat is net als kelly.
voor matt the ratt,
zker als mo de beelden ziet gewoon iemand waarmee hij ooit een spel had meegedaan.

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
« Reactie #66 Gepost op: 22-11-2004, 12:12:31 »
Weet iemand waarom Mo niet bij het vraaggesprek met Frank en de eiland-raad was.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #67 Gepost op: 22-11-2004, 13:32:33 »
Weet iemand waarom Mo niet bij het vraaggesprek met Frank en de eiland-raad was.

Ja, echt stom. Ik snap best dat hij even naar België is voor bv. privé-redenen, maar meldt dit dan even. Nu doen ze net of hun neus bloed...alsof er geen Mo is geweest ofzo...  ???

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 22-11-2004, 14:06:02 »

Ja, echt stom. Ik snap best dat hij even naar België is voor bv. privé-redenen, maar meldt dit dan even. Nu doen ze net of hun neus bloed...alsof er geen Mo is geweest ofzo...  ???

Misschien ligt hij in het ziekenhuis of zo? Omdat hij toch te erg verzwakt was op het eiland? Maar je hebt gelijk, dat hadden ze wel even mogen vermelden.
Nog even niks.

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #69 Gepost op: 24-11-2004, 02:16:19 »

Dit zou ik ook erg graag willen weten...

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #70 Gepost op: 24-11-2004, 12:12:14 »
Ik heb 2 mogelijkheden :
1. Hij voelde zich nog niet zo kiplekker, vergeet niet dat hij 6 bloeddruk had en er volledig onderdoor het eiland heeft moeten verlaten.
2. Hij had teveel heimwee en is terug naar België gekeerd naar vrouw en kinderen.
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #71 Gepost op: 24-11-2004, 15:32:09 »
vergeet niet dat hij 6 bloeddruk had

6 bloeddruk?  :-\\

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #72 Gepost op: 24-11-2004, 15:43:57 »
Ik heb 2 mogelijkheden :
1. Hij voelde zich nog niet zo kiplekker, vergeet niet dat hij 6 bloeddruk had en er volledig onderdoor het eiland heeft moeten verlaten.
2. Hij had teveel heimwee en is terug naar België gekeerd naar vrouw en kinderen.

? 1. Loopt er geen doktor bij het programma. Beetje rust, broodje appelstroop en geen stress aan je hoofd: en je bloeddruk is zo weer toppie-joppie
? 2. Had Kelly ook geen heimwee naar Bompa ? Zij zit ook nog steeds in het ER Hotel.

Vreemd dat de verdwijning van Mohammed niet wordt vermeld tijdens de uitzending E.R.

Offline nilsma

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 24-11-2004, 17:32:55 »
Is het niet gewoon zo dat Mo de samensmelting met de mangrovebewoners niet echt gehaald heeft en daarom niet mee mag stemmen??

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 24-11-2004, 17:45:58 »
ging Kelly er niet eerder uit dan Mo? Weet het niet meer precies, maar die zit wel elke week bij de eilandraad dus denk niet dat dat het is.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #75 Gepost op: 24-11-2004, 18:22:57 »
Is het niet gewoon zo dat Mo de samensmelting met de mangrovebewoners niet echt gehaald heeft en daarom niet mee mag stemmen??

Jawel hoor Mo zou ook mogen stemmen gezien Peter en Kelly daar ook zijn, en samen met de Mo tijdens dezelfde aflevering zijn  opgestapt....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 24-11-2004, 20:21:40 »
Inderdaad,, Ik denk ook niet dat Mo naar België is gegaan vanwege heimwee,, Hij weet toch van tevoren dat hij nog moet blijven en het lijkt me ook niet toegestaan,, maar ik kan het mis hebben hoor  ::regenboog:: Ciao
Do you want to go to the Seaside?

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 24-11-2004, 20:53:35 »
Ik heb het aan Ernestine ::ok:: gevraagd in haar topic. Hopelijk geeft zij antwoord op de vraag. Ben benieuwd.
Nog even niks.

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 24-11-2004, 21:36:59 »
Ik denk niet dat het om medische redenen is dat Mo niet bij de eilandraad was, want op de eerste eilandraad na zijn vertrek uit de expeditie zat hij er gewoon bij.

Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 24-11-2004, 22:42:47 »
Ik denk niet dat het om medische redenen is dat Mo niet bij de eilandraad was, want op de eerste eilandraad na zijn vertrek uit de expeditie zat hij er gewoon bij.

Jups...precies ruizduck...
Ik heb er zelfs even aan gedacht dat hij het bijwonen van de eilandraad zo nutteloos vond dat hij z'n kont tegen de krib heeft gegooid en gewoon heeft geweigerd mee te gaan...
Maar dat zal wel niet zo zijn, aangezien de deelnemers ook te maken hebben met contracten e.d....Toch?
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia