Auteur Topic: Big Brother  (gelezen 56927 keer)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #120 Gepost op: 7-11-2002, 15:35:17 »
Moesssie zal wel blijven, wel mijn held daar ( sinds het vertrek van geesje ;) ) Hou het maar op dennis, bewoners beginnen hem langzaamaan uit te kotsen en dat merkt publiek wel

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 7-11-2002, 15:37:49 »
Mustapha wordt heeel erg leuk, met de ramadan... dit wordt genieten!!!!

't werd een beetje koud buiten...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #122 Gepost op: 7-11-2002, 17:26:39 »
k denk ook dat dennis dr uit gaat want: hummie is himmel gek van mustapha en zeker nu met de ramadan zal ze hem dr niet uitzetten, laurens zorgt voor te veel opschudding in het huis om hem dr uit te zetten en dat laat dennis over als degene die exit zal gaan, hijs gewoon niet boeiend genoeg volgens hummie en dat zal ze zoals gewoonlijk wel weer omzetten in percentages die negatief uitvallen voor haar minst-favoriete.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 7-11-2002, 17:39:26 »
tja, en dennis zijn familie en vrienden maar voor niks bellen voor, hoeveel was het? 70? cent per minuut. je bent commercieel of je bent het niet. blij dat WIDM bij de publieke omroep wordt uitgezonden...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 7-11-2002, 18:29:57 »
Poll op www.bb4.nu:

Welke bewoner moet zeker in het huis blijven?

Dennis      15,5%
Laurens    42,5%
Mustapha  42,1%

Op deze poll hebben 478 mensen gestemd. Ik verwacht dus wel dat hij vrij dicht tegen de waarheid komt.

Nu ben ik erg benieuwd wat volgens BB vanavond de uitslag is! Ik denk niet dat er veel overeenkomsten zijn met deze poll. Ik vermoed dat Dennis 'n stuk hoger staat aan 't begin van de uitzending, omdat mensen anders niet meer gaan stemmen, omdat 't al reeds bepaald is dat hij naar huis moet. Dus iedereen gaat dan bellen en dan op 't laatst staat hij ineens fiks onderaan!

Ik denk dan ook dat Dennis moet vertrekken vanavond. Niet omdat er op hem waarschijnlijk 't minste gestemd wordt, maar omdat Hummie en consorten hem 't liefste ziet gaan. D'r komt toch echt niks uit die jongen! Wat heeft hij nu al voor interessante tv opgeleverd? Alles bij elkaar nog geen minuut vrees ik.

Vanavond dus exit Dennis, maar ongetwijfeld met zeer andere percentage als bij deze poll.....

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #125 Gepost op: 7-11-2002, 19:14:01 »
zo, valt me mee dan dat Laurens zo hoog staat in de peilingen, had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Denk eerlijk gezegd ook niet dat er behalve de familie en vrienden veel mensen mee zitten dat Dennis naar huis gaat, bijdrage was toch wel érg miniem in het geheel, komt nog eens bij dat meer dan de helft van de bewoners zo onderhand scheitmongool ( ursula quote ;) ) van hem wordt. Hij kan zijn koffer wat mij betreft al bij de deur klaar zetten...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 7-11-2002, 19:17:55 »
zo, valt me mee dan dat Laurens zo hoog staat in de peilingen, had ik niet verwacht eerlijk gezegd.

Dat vind ik eerlijk gezegd ook gek. Ik vind Laurens de laatste tijd nou niet bepaald sympathiek overkomen..... :-\

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 7-11-2002, 19:28:04 »
Als ik 't niet dacht!  :(

Tussenstand net door Martijn aan ons gemeld:

Dennis:     25,1%
Mustapha  29,8%
Laurens    45,1%

Zul je zien dat dadelijk Mustapha nog kan vertrekken en dat zwarte piet in 't huis mag blijven!  :-[

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #128 Gepost op: 7-11-2002, 19:36:57 »
Naja, moet niet gekker worden zeg  :o Als Mustapha eruit gaat stop ik onmiddelijk met kijken! eerst Geesje en daarna ook nog eens Mustapha ? vertrouw die hummy niet echt meer.... ( zowieso vreemde stemmingen daar, bo en carmen waren toch best leuk ?? )

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 7-11-2002, 20:55:28 »
Mustapha stond achter in de tussenstand in de tussenstand die net gegeven is.  :o

Maar aangezien 't BB wel vaker voor is gekomen dat de persoon met 't laagste percentage aan 't begin van de uitzending aan 't einde ineens bovenaan staat, sluit ik nog niks uit.......

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 7-11-2002, 21:05:19 »
Dennis is eruit!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 7-11-2002, 21:13:56 »
Yep! En ik heb 'n voorspellende gave!  :o  

Ik geloof dat ik nu eindelijk door begin te krijgen hoe er gewerkt wordt daar bij BB.  En die werkwijze bevalt me voor geen meter!  :(

Maar ik ben wel blij dat Dennis eruit moest. Laurens had ik ook niet zo erg gevonden, maar liever Dennis eruit. Wel erg stom dat hij niet nog effe afscheid van de bewoners mocht gaan nemen........

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 7-11-2002, 21:17:10 »
maar dat janken :'( :-[ hebben ze goed in beeld gekregen! ach, en als je aan de 4e aflevering van zo'n programma meedoet, had je beter kunnen weten. Na 3 afleveringen weet je toch wat je te wachten staat. maar het blijft een lullig programma

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #133 Gepost op: 8-11-2002, 19:57:52 »
* off topic alvast mn excuses...

Kenner wat is er toch met je avator? Heb je de ware ontmoet tijdens missie mol? Ik vind dat niet echt ethisch verantwoord, crewleden en kandidaten  ;)

*nu weer on topic

Missie Mol??? Kenner??? Maak het me nou....

(sorry voor de late offtopicreactie)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 8-11-2002, 21:21:54 »

Kenner wat is er toch met je avator? Heb je de ware ontmoet tijdens missie mol? Ik vind dat niet echt ethisch verantwoord, crewleden en kandidaten  ;)

*nu weer on topic

ja idd.... :o
...ojee, nu ben ik tegen mn principes in het BB-topic gaan lezen... maja, ik werd zo nieuwsgierig toen ik zag dat Daantje er iets geschreven had... ;D Sorry trouwens dat ik niet ontopic mee praat (kan praten).

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 14-11-2002, 01:14:47 »
Goedenavond!

Ik moet nodig even bijlezen hier.

Hoe dan ook, wist men hier al dat Sigrid Kalk (WIDM 2000) tegenwoordig voor Yorin werkt en zelfs stukjes schrijft over BB?

Zie hier het erbarmelijke resultaat (ipv Mustapha in zijn waarde te laten een belerend en moraliserend betoog van S.Kalk)

Citaat
Neder Marokkaan
Praten over politiek, het gezin waarin je bent opgegroeid en je eigen normen en waarden. Big Brother heeft een hoop losgemaakt nu iedereen op de hoogte is van de val van het kabinet.

Sigrid Kalk 12-11-2002 20:46
Natuurlijk moet Mustapha het weer ontgelden. Als enige islamiet in het Huis, is hij volgens bepaalde lieden automatisch verantwoordelijk voor zijn hele achterban.
En vanavond vindt Mustapha het eens niet erg om de praatstoel te beklimmen. Hij is het wel eens zat om keer op keer uit te moeten leggen dat niet elke Marokkaanse man zijn vrouw onderdrukt. Dat het slechts gefragmenteerde beelden zijn die de meeste mensen niet in een fatsoenlijke context kunnen plaatsen. Dat veel mensen zomaar over een bepaalde cultuur oordelen zonder dat ze de moeite nemen om zich eens in andersdenkenden te verdiepen. Toch blijft Mustapha rustig en hij is ook best bereid zijn onwetende huisgenoten te woord te staan. Hoewel Margriet Mustapha confronteert met de volgens haar haken en ogen aan de Marokkaanse gemeenschap, scheert zij niet reflexmatig met dezelfde kam over een hele groep mensen.
Arthur, die zijn stem gaf aan de partij die de val veroorzaakte, vraagt zich af of het denkbaar is dat er in Marokko ook een multiculturele samenleving zou ontstaan. Of er daar ook net zoals in Amsterdam buitenlandse mensen welkom zijn. Voor dat Mustapha de kans krijgt om met de zogenaamde tolerantie van Nederlanders af te rekenen, springt margriet in de bres.

Dat weet hij toch niet, hij komt namelijk gewoon uit Boskoop,

En gelukkig, Margriet snapt dat Mustapha gewoon Mustapha uit Boskoop is. Gewoon een jongen die opgegroeid is tussen koeien en windmolens. Gewoon een jongen die op school de tafel van drie op moest zeggen, gewoon een jongen uit een Marokkaans gezin waar mensen hun eigen tradities navolgen. En hiermee verdient ze het citaat van de dag, want juist in het Big Brother-huis is het zo duidelijk dat iedereen op deze aardbol verschillend is.

grtz allen! (met speciale groet aan Bertha 531)

Cosma.

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 14-11-2002, 01:58:19 »
Goh, misschien naief van mij, maar ik had Sigrid intelligenter ingeschat. Zo zie je maar dat je van het ene programma in het andere rolt...  net zo als bij ER blijkt alles met elkaar samen te hangen. Wat een tegenvaller :(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #137 Gepost op: 14-11-2002, 09:41:43 »
:"Arthur, die zijn stem gaf aan de partij die de val veroorzaakte, vraagt zich af of het denkbaar is dat er in Marokko ook een multiculturele samenleving zou ontstaan. Of er daar ook net zoals in Amsterdam buitenlandse mensen welkom zijn."

tjongejonge, wat doet dat ertoe, hoe simpel kun je denken. als ik niet op jouw feestje mag, mag je ook niet op de mijne!

waar moet dat naartoe!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #138 Gepost op: 14-11-2002, 13:53:51 »

*nu weer on topic

ja idd.... :o
...ojee, nu ben ik tegen mn principes in het BB-topic gaan lezen... maja, ik werd zo nieuwsgierig toen ik zag dat Daantje er iets geschreven had... ;D Sorry trouwens dat ik niet ontopic mee praat (kan praten).

Mja misschien beledig ik hier mensen mee ofzow, maar heb geen id wat jullie nu bedoelen....

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 14-11-2002, 14:06:22 »
Goedenavond!

Ik moet nodig even bijlezen hier.

:)

Zie hier het erbarmelijke resultaat (ipv Mustapha in zijn waarde te laten een belerend en moraliserend betoog van S.Kalk)

Wauw! Wat een dieptepunt! Ik wist niet dat het op hun site ook zo erg was(Sigrid nog wel!). Van objectieve verslaggeving hebben ze echt nooit gehoord.

Ik erger me ook altijd aan het commentaar van de voice-over die bv. zegt:
"Laurens en Stefan hebben slaande ruzie over het leiderschap ik het BB-huis." En dan zie je vervolgens Laurens die aan Stefan vraagt of ie de pindakaas wil doorgeven. Zucht... En ook die mafkees van een psycholoog die daar donderdags zit wil ons wijsmaken dat een opmerking van Magriet ("Is er nog wel genoeg WC-papier?") enorm erotisch beladen is...

Maar ik mag me graag eens ergeren!  :)

Gr. B.