Auteur Topic: [Column]'Digitale televisie... Een hype of de toekomst?' door Empty Village  (gelezen 2701 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Empty Village schrijft over de toekomst van de televisie. Lees zijn ideeen hier en geef je mening!

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Eirc

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Ik zie al een tijdje reclames voorbij komen over digitale televisie.
Ik heb zojuist bij de informatie gekeken. Er zitten geen extra abonnementskosten aan, je dient echter wel een installatiepakket aan te schaffen (149 - 159euro).
Ik zal morgen eens bij een verkooppunt gaan informeren.
Maar aangezien die meestal een overschot aan roze-kleurige-praatjes in de aanbieding hebben, zoek ik een objectieve mening.

Zijn er mensen die hun ervaring met digitale tv liefst TVhome onderdeel van @home willen delen?
Is het aan te raden? Of heb je er al lang spijt van?
Voor mij is 150euro best een grote investering, dus ik heb liever geen miskoop  ::)
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
Ik als Casema-medewerker moet natuurlijk zeggen dat Casema helemaal ::ok:: is, maar dat is het ook echt!! ;D

Het beeld is onwijs scherp, mooi geluid, en geen last van storingen! GOOOO Casema!! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Dorine

• Forumlid
Ik als Casema-medewerker moet natuurlijk zeggen dat Casema helemaal ::ok:: is, maar dat is het ook echt!! ;D

Het beeld is onwijs scherp, mooi geluid, en geen last van storingen! GOOOO Casema!! 8)

Casema medewerker ? :o
Ben je van de helpdesk? ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!

Zijn er mensen die hun ervaring met digitale tv liefst TVhome onderdeel van @home willen delen?
Is het aan te raden? Of heb je er al lang spijt van?
Voor mij is 150euro best een grote investering, dus ik heb liever geen miskoop  ::)

Mijn ervaring is alleen digitale televisie van KPN en in een eerder stadium Mr. Zap van UPC de eerste KPN bevalt prima, de tweede UPC was een drama, maar ja UPC is en blijft een drama.
Gek zijn is gezond

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
Casema medewerker ? :o
Ben je van de helpdesk? ;D

Late reactie.. JA!!!!!!!!!! ;D

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!

KLACHT:

Mijn kabelbreed internet is zo breed als een sateprikker! geen snelheid, kapotte modems, slechte verbinding, altijd storing... so fix the shit please  :D ;D

Offline Dorine

• Forumlid
Mag ik je rooster? Dan ga ik voortaan alleen jou bellen, je collegas zijn lang niet altijd even intelligent vriendelijk.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
Hahahahahahaha zie jullie PM's!! ;D

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
Hahahahahahaha zie jullie PM's!! ;D

Hmm ik bel niet meer met Casema  ::ohno::, Heeft geen zin  :D, maar ik mail jou wel een keer  :D

Offline Dorine

• Forumlid
Thanks! ::bravo:: Arco rules vet. ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
Nou niet massaal gaan stalken hè?? :)

PS De wachttijden van deze week liggen gemiddeld op 19 seconden, televisie en internet!! ::ok::

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
Is eigenlijk wel een inkoppertje Arco maar eh dat is het 1e wat jullie leren bij zo'n helpdesk om late reacties te geven zeker? ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
Is eigenlijk wel een inkoppertje Arco maar eh dat is het 1e wat jullie leren bij zo'n helpdesk om late reacties te geven zeker? ;)

Je hebt me door, ehmmmm neeeee hoor.. ::) ;D