Finding Neverland is ook mooi, met Jonny Depp(!!!)
Maar het is geen
dvdaanrader. RCV heeft deze film namelijk zonder extra's uitgebracht terwijl andere landen een audiocommentaar, verwijderde scènes, een making of en andere dingen hebben. Daar is op zich nog mee te leven, maar voor RCV was het zelfs te veel moeite om een menu voor de DVD te maken. Zodra je de dvd in je speler stopt krijg je eerst trailers van andere RCV titels te zien. Dan begint meteen de film (ondertiteling moet je via afstandsbediening regelen) en als de film afgelopen is stopt de DVD gewoon. Het is dus echt terug naar het VHS tijdperk bij RCV...
The Others is ook wel een leuke film en heeft een einde dat verdacht veel op die van de sixth sense lijkt
The Others is zeker gaaf! Alleen jammer van deze DVD is dat hij op een gewone TV niet breedbeeld is, maar als je 'm afspeelt op een breedbeeld TV opeens wel... Tenminste, dat was met de huurversie die ik een tijdje terug bekeek. Maatschappij die The Others uitbracht, hoe kan het ook anders: RCV...
Eén van mijn favoriete DVD's is de 2-disc Deluxe uitgave van Beauty and the Beast.
Ik vind deze vooral gaaf omdat je uit 3 versies van de film kunt kiezen:
- De originele bioscoopversie
- De Special Edition met een nieuw liedje (Human Again)
- De unieke 'uitvoering werk in ontwikkeling’ versie
Het liedje Human Again vind ik echt iets toevoegen aan de film. Maar het is geweldig dat je ook de originele bioscoopversie kunt kijken en de uitvoering werk in ontwikkeling versie is erg interessant om eens te bekijken. Naast deze drie versies van de film staan de 2 discs ook nog een vol met erg leuk en interessant bonusmateriaal. En om het af te maken heeft Disney de DVD in een prachtige digipack uitgebracht met goudglanzende letters:
Deze DVD is inmiddels al een tijdje Out of Print. De DVD wordt dus niet meer gemaakt en verdwijnt dus uit de winkels. Af en toe kom je deze nog wel eens tegen.