Klik hieronder voor de Mol Fan Dag 2006 DVD Trailer (RealVideo)http://www.xs4all.nl/~zwartgat/mfd2006.rm Klik hieronder voor de Mol Fan Dag 2006 DVD Trailer (Windows Media)http://www.xs4all.nl/~zwartgat/mfd2006.wmv Na het overweldigende succes van de Mol Fan Dag 2005 DVD, komt er ook dit jaar weer een Mol Fan Dag DVD!!
Leuk als aandenken van de Mol Fan Dag 2006, maar ook de ideale manier om toch iets van de Mol Fan Dag 2006 te zien voor diegene die niet aanwezig kunnen zijn op 21 mei 2006 in Amersfoort.
Ik zal de hele dag weer aanwezig zijn om video opnames te maken van deze unieke dag.
Als alles goed gaat zullen in ieder geval de volgende onderdelen op de DVD komen te staan:
• Interviews met verschillende mensen
• De veiling van vele unieke mol items
• Het vragenvuur
• Unieke fotogallerij
• De finale van de quiz
De totale prijs van de DVD zal uitkomen op €5,- inclusief verzendkosten.Hoewel je je ook kunt inschrijven op de Mol Fan Dag 2006, adviseer ik iedereen die nu al weet dat hij of zij deze DVD graag wil hebben, om nu al in te schrijven (dit scheelt een hoop administratie en voorkomt fouten).
Om straks je bestelde DVD op te kunnen sturen, vraag ik bij je bestelling een aantal persoonlijk gegevens op te geven. Deze worden uitsluitend gebruikt om je bestelling op te sturen, of je aan je bestelling te helpen herinneren.
Alleen geregistreerde leden kunnen bestellen, en er kan slechts 1 dvd per persoon besteld worden.
Hoe te bestellen? De DVD van de Mol Fan Dag 2006 kan op dit moment alleen nog per email besteld worden, en als alles goed gaat binnen korte tijd via een inschrijfformulier op deze website, en ook op de Mol Fan Dag 2006 zelf zal het mogelijk zijn om in te schrijven.
Om je op dit moment in te schrijven voor de Mol Fan Dag 2006 DVD dien je een mailtje te sturen naar het emailadres dat onderaan deze post staat, waarin je de volgende zaken vermeld:
JA, ik wil die Mol Fan Dag 2006 DVD GRAAG ontvangen
• Nickname
• Voor en Achternaam
• Adres
• Postcode Plaats
• Emailadres
• Telefoonnummer
Standaard krijg je een DVD-R DVD die in de meeste DVD-spelers werkt, wil je echter graag een DVD+R DVD, dan moet je dit even vermelden in je mail. Voor de mensen die in België wonen, dit graag even duidelijk vermelden in het mailtje.
Ik heb gemaild, wat nu? Zodra je een mailtje verstuurd hebt, zal ik je binnen 48 uur een mailtje terug sturen.
In dat mailtje zal een unieke bestelcode staan, en een rekeningnummer waarnaar je de €5,- kunt overmaken. Zodra het geld binnen is, krijg je hiervan weer een bevestiging, en zorg ik ervoor dat zodra de DVD af is, je deze zo snel mogelijk krijgt toegestuurd.
Levertijd Ik zal ik na 21 mei beginnen met monteren. Dit gaat +- 2 maanden duren (sorry maar ik werk 40 uur in de week). Ik hoop dus voor augustus de boel klaar te hebben om op de post te gooien.
Vragen... Ook voor vragen kun je mailen naar onderstaand email adres, in principe krijg je binnen 48 uur antwoord.
Ik wil de DVD bestellen Stuur je mailtje met je bestelling naar
Ik hoop je te mogen begroeten op de Mol Fan Dag 2006, en anders zie je mij wel op de DVD.
Reinald Snel