Auteur Topic: X Factor  (gelezen 21687 keer)

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: X Factor
« Reactie #60 Gepost op: 16-11-2006, 17:18:05 »
Do had toch ook een plaat in Amerika ofzo uitgebracht? Of gooi ik nu weer alles door de war?  :-\\ ::)
I'm a real big goblin..

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 16-11-2006, 17:56:12 »
Do had toch ook een plaat in Amerika ofzo uitgebracht? Of gooi ik nu weer alles door de war?  :-\\ ::)

Ja klopt.....

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #62 Gepost op: 16-11-2006, 23:22:22 »
Ik zag laatst Di-Rect in America (op TMF volgens mij) en het hele publiek werd gek en vond het helemaal geweldig. En ja, die komen ook uit Zuid-Holland ::jaja:: 8)

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 17-11-2006, 13:48:05 »
di-rect is dom, dat ik van hun fan ben geweest...  :-\\
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #64 Gepost op: 17-11-2006, 17:13:48 »
di-rect is dom, dat ik van hun fan ben geweest...  :-\\
Ik vind het wel leuke muziek

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 17-11-2006, 17:49:33 »
De muziek is opzich wel leuk maar Di-rect zelf is stom..

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 18-11-2006, 14:46:09 »
De muziek is opzich wel leuk maar Di-rect zelf is stom..
precies ja~ ::jaja::
I'm a real big goblin..

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #67 Gepost op: 18-11-2006, 21:50:37 »
Het was weer geweldig! Ongelooflijk zoals sommigen kunnen reageren, totaal niet kunnen zingen, geen uitstraling en dan nog woest op de jury ::tandpastasmiley::

Die zes meiden waren leuk ::ok:: en ik heb medelijden met die 2 dames uit dat groepje van 3, echt lullig!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #68 Gepost op: 18-11-2006, 21:53:18 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik heb me helemaal bescheurd op het einde.. Die kerel met dat rokkie en dat Smile t-shirt, wat een gek! Toen die begon te schreeuwen... ik lag onder de bank van het lachen... GEWELDIG  ::rofl:: ::rofl:: ;D

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #69 Gepost op: 18-11-2006, 21:56:05 »
 ::rofl:: jah! Ik dacht voor ie op ging eig wel dat ie het had. Hij heeft best leuk koppie. Alleen die rok was beetje jammer met die schoenen en die depri look van m :)

En dan die vrouw met die anderhalve tand, die in die box nog eens zei dat ze echt de X Factor heeft  ::oink::  staan mensen er wel bij stil dat we in hun mond kunnen kijken als ze zingen :o
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #70 Gepost op: 18-11-2006, 21:56:05 »
en ik heb medelijden met die 2 dames uit dat groepje van 3, echt lullig!

Ja, die Mink ofzo.. wat een rare reactie he  :-\\ ... Laat zo dr vriendinnen stikken... erg dom  ::niet-ok::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #71 Gepost op: 18-11-2006, 21:57:20 »
En dan die vrouw met die anderhalve tand, die in die box nog eens zei dat ze echt de X Factor heeft  ::oink::  staan mensen er wel bij stil dat we in hun mond kunnen kijken als ze zingen :o

::rofl:: ::rofl:: ... Blijkbaar niet... Wat een figuur was dat ook idd!  :)

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #72 Gepost op: 18-11-2006, 21:57:55 »
Ja, die Mink ofzo.. wat een rare reactie he  :-\\ ... Laat zo dr vriendinnen stikken... erg dom  ::niet-ok::

heel kinderachtig, zoals HJ ook zei... meer een reactie van een puber ::niet-ok::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #73 Gepost op: 18-11-2006, 22:00:29 »
Ik vind de Jury echt wel leuk! Vooral Henk Jan Smits, humor en af en toe van die heerlijke koppen die hij kan trekken  ;D Echt goed!!  ::ok::

En die Henk Temming, heeft de hele auditieronde zijn hoofd al scheef, ik vraag me af of ie iets in zn oor heeft  ::) ;D

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #74 Gepost op: 18-11-2006, 22:02:56 »
En die Henk Temming, heeft de hele auditieronde zijn hoofd al scheef, ik vraag me af of ie iets in zn oor heeft  ::) ;D

Hij is wel de rustigste van de 3. Maar al met al vind ik t een leuke jury, alledrie. Die koppen van ze af en toe  ::rofl::

Ik zag trouwens vanavond opeens een cameraman zitten in dat hok, niet eens eerder bij stil gestaan dat die er ook bij zijn. Die moeten zich toch ook af en toe in hun broek zeiken van t lachen volgens mij!  ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #75 Gepost op: 18-11-2006, 22:03:47 »
Ik zag trouwens vanavond opeens een cameraman zitten in dat hok, niet eens eerder bij stil gestaan dat die er ook bij zijn. Die moeten zich toch ook af en toe in hun broek zeiken van t lachen volgens mij!  ::tandpastasmiley::

::rofl:: ::rofl:: Dan is het beroep als cameraman volgens mij wel leuk idd  ::jaja:: ;D

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 18-11-2006, 22:22:27 »
 ::oink::Poeh, volgens mij waren er in Amsterdam meer gekken, dan in alle andere steden bij elkaar.

Ik snap wel dat de jury helemaal blij was met die zes meiden, buiten dat ze fantastisch zongen, maar als je de hele dag al naar van die kansloze types hebt moeten luisteren.

Dat meisje met die producer ook echt, die dan ook nog even verhaal kwam halen bij de jury  :-X

En dan die twee die je alleen in tussen stukjes te zien kreeg, met die konijnenpakken aan. Pff... Volgens mij komen die er morgen op. Maar ik vergeet zondags altijd te kijken, nu toch maar eens doen.

En dan idd die stomme muts die 't even vergalde voor de rest van d'r groepje. Die andere twee waren ook flink pissig op d'r volgens mij.

De jury is idd top. Vooral HJ  ::ok::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #77 Gepost op: 18-11-2006, 22:27:29 »
En dan die twee die je alleen in tussen stukjes te zien kreeg, met die konijnenpakken aan. Pff... Volgens mij komen die er morgen op. Maar ik vergeet zondags altijd te kijken, nu toch maar eens doen.

Ik ook eigenlijk, miss ook maar eens doen idd  :D

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #78 Gepost op: 26-11-2006, 09:00:28 »
Nou, t was weer lachen ::tandpastasmiley::

En vanaf nu dus ieder jurylid voor zich met een groep aan de slag... Henkjan met 15-25 jarigen, Marianne met de zanggroepen en Henk met 26+

Ben benieuwd hoe het verder gaat :D

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 26-11-2006, 17:14:07 »
Aan de ene kant vind ik het wel leuk dat elk jurylid zijn favoriete categorie heeft gekregen. Aan de andere kant had ik Henk Jan ook wel met de 25+ categorie willen bezig zien  ::rofl::