Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert (met bril)  (gelezen 72884 keer)

Offline mozzer

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Geert (met bril)
« Reactie #180 Gepost op: 9-11-2008, 23:56:57 »
Wel slim gespeeld van Hiu, maar spijtig genoeg ten koste van jou!
Had graag die 2 andere ( st***t)vliegen zien vertrekken, vond het ook wel
heel spijtig dat je eerder aan de kant van 'die 2' stond, maar denk
dat je ogen ook wel achteraf open zullen gaan. Maar in mijn opzicht
was je de naam Robinson waardig, had je graag zien winnen, jij & Hiu
waren mijn favorieten...
Bouw ondertussen maar een feestje op RAWA!
Het ga je goed Geert!  ::ok::

uh???? loop je hier nu te verklappen dat Hiukwan in ieder geval NIET gewonnen heeft???

???  >:(  :(  :\'(  :-\\  :-[  :o

Offline Dwaastoo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #181 Gepost op: 10-11-2008, 00:00:13 »
uh???? loop je hier nu te verklappen dat Hiukwan in ieder geval NIET gewonnen heeft???

Volgens mij niet hoor... ze zegt alleen dat ze het jammer vindt dat Geert eruit ligt en dat Geert en Hiu de favorieten waren...niets over hoe het met Hiu afloopt....
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Paga

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 10-11-2008, 00:00:53 »

Lijkt me sterk, volgens mij heeft ze het gewoon over Geert, en dat hij en Hiu haar favorieten waren.
Ik kan er niet uit opmaken dat Hiu niet gewonnen heeft, totaal niet. Of ben ik nu scheel?

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 10-11-2008, 00:03:52 »
Ik vind die post van sallysan ook opmerkelijk, maar dan vooral door deze zin:

Citaat
heel spijtig dat je eerder aan de kant van 'die 2' stond, maar denk
dat je ogen ook wel achteraf open zullen gaan.

Net alsof Geert tegen wil en dank onder een hoedje speelde met de Rat en de Slang. Hij deed er toch willens en wetens zelf aan mee hoor, wist echt goed waar hij mee bezig was.

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 10-11-2008, 00:13:50 »
Volgens mij niet hoor... ze zegt alleen dat ze het jammer vindt dat Geert eruit ligt en dat Geert en Hiu de favorieten waren...niets over hoe het met Hiu afloopt....

nee toch?
ze zegt letterlijk "had je gráag zien winnen" (dat gaat dus over Geert), maar omdat ze erachteraan zegt "jij en Hiu WAREN mijn favorieten"..., krijg ik toch het gevoel dat ze ook over Hiu zegt dat die uiteindelijk niet gewonnen heeft!!

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 10-11-2008, 00:53:26 »
Haha, Geert die tegen de andere afvallers met een pruillipje zegt: "Verraden door een teamgenoot". Wat een jankbal zeg, wat verwacht hij dan dat iedereen zich gewillig naar de slachtbank laat leiden omdat hij zo bedacht heeft? Loser, wees een kerel. Je hebt gegokt en verloren, now take it like a man.

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 10-11-2008, 00:59:08 »
Message to Geert: Never Trust Anyone! They can always stab you in the back!

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #187 Gepost op: 10-11-2008, 01:38:16 »
Na ja geert als je je al verraden voelt door Hiukwan?
Denk je dat Hans en Yin jou hadden laten winnen? Never nooit niet. Je was hun speelbal en jij liet met je spelen. Jij was er als derdelaatste uitgevlogen.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #188 Gepost op: 10-11-2008, 07:32:50 »

Lees de Telegraaf van Zondag 09-11 (Pagina-2) maar eens goed, daar staat namelijk in hoe en wanneer de finale zal plaatsvinden, en dan liggen alle kansen dat HiuKwan in de finale komt nog (gelukkig) volop open, en is de kans op winnen ook voor haar mogelijk.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #189 Gepost op: 10-11-2008, 12:27:43 »
Haha, Geert die tegen de andere afvallers met een pruillipje zegt: "Verraden door een teamgenoot".

Inderdaad: ::niet-ok::
Slechte verliezer!  ::zwaai::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline sallysan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #190 Gepost op: 10-11-2008, 14:11:56 »
Lijkt me sterk, volgens mij heeft ze het gewoon over Geert, en dat hij en Hiu haar favorieten waren.
Ik kan er niet uit opmaken dat Hiu niet gewonnen heeft, totaal niet. Of ben ik nu scheel?

Heb het gewoon over beiden, had Geert graag zien winnen, omdat ik hem toch Robinsonwaardig vond,
spijtig van dat incidentje.
En betreft 'Hiu' ze is nu gewoon mijn favoriete Robinson, zij mag winnen van mij!
Alles moet kapot!

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 10-11-2008, 14:47:47 »
En betreft 'Hiu' ze is nu gewoon mijn favoriete Robinson, zij mag winnen van mij!

Amen to that!

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 10-11-2008, 17:18:51 »
Haha, Geert die tegen de andere afvallers met een pruillipje zegt: "Verraden door een teamgenoot".

Evi heeft een betere beschrijving: koekje van eigen deeg!

Inderdaad: ::niet-ok::
Slechte verliezer!  ::zwaai::

Ja, inderdaad!!!
« Laatst bewerkt op: 10-11-2008, 17:43:36 door Mus20 »

Offline milufra

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 13-11-2008, 11:32:07 »
Lees de Telegraaf van Zondag 09-11 (Pagina-2) maar eens goed, daar staat namelijk in hoe en wanneer de finale zal plaatsvinden, en dan liggen alle kansen dat HiuKwan in de finale komt nog (gelukkig) volop open, en is de kans op winnen ook voor haar mogelijk.

Wat staat er precies? Ik heb zelf de Telegraaf niet, en op telegraaf.nl kan ik het ook niet vinden? Ben benieuwd..

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #194 Gepost op: 13-11-2008, 16:16:59 »
Wat staat er precies? Ik heb zelf de Telegraaf niet, en op telegraaf.nl kan ik het ook niet vinden? Ben benieuwd..

Er stond op pagina 2 een kort artikel waarin geschreven werd dat de finale uitzending is op 30 november en in deze "live" ? uitzending zou er een jury zijn die bestaat uit 100 ex Robinson deelnemers. Verder stond er dat deze uitzending tevens een herdenking zal zijn voor Ernst Paul.
Het is dus afwachten hoe een en ander gestalte zal krijgen.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #195 Gepost op: 13-11-2008, 21:12:47 »
En jij bent zelf nog niet benaderd?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 14-11-2008, 01:02:40 »
Er stond op pagina 2 een kort artikel waarin geschreven werd dat de finale uitzending is op 30 november en in deze "live" ? uitzending zou er een jury zijn die bestaat uit 100 ex Robinson deelnemers. Verder stond er dat deze uitzending tevens een herdenking zal zijn voor Ernst Paul.
Het is dus afwachten hoe een en ander gestalte zal krijgen.

De jury uit 100 ex Robinsonners?

Hier krijg ik een naar gevoel bij, zo eentje van: we hebben onze laatste ER gehad.
Heb jij dat gevoel ook, Frans?
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 14-11-2008, 01:29:44 »
Het was dit jaar de 10 de editie, dan kan je toch iets speciaal verwachten ;)  Maar het einde van ER?  Ik hoop alvast van niet.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 14-11-2008, 02:12:16 »
Het was dit jaar de 10 de editie, dan kan je toch iets speciaal verwachten ;)  Maar het einde van ER?  Ik hoop alvast van niet.

Ik hoop natuurlijk ook van niet, zou het doodjammer vinden.
Als je mijn gevoel daaromtrend wil kennen, moet je maar eens naar de ontvangsthal gaan, dan ga je me zeker begrijpen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #199 Gepost op: 14-11-2008, 13:29:31 »
En jij bent zelf nog niet benaderd?

Pardon?

Een van de dingen in en om Expeditie Robinson is de zwijgplicht over bepaalde dingen, ik zou dus zeggen wacht maar af tot de finale uitzending.

(Hier krijg ik een naar gevoel bij, zo eentje van: we hebben onze laatste ER gehad.
Heb jij dat gevoel ook, Frans?)

Ik heb persoonlijk niet dat gevoel, maar denk wel dat er willicht een iets ander opzet gaat komen voor het programma, misschien een presentatrice (Evi?)?, andere locatie(s)?, meer back to basic ala andere Survivor/val programmas?, kortom het blijft voorlopig ff afwachten. Misschien dat er tijdens of na de finale wat duidelijkheid komt, ik hoop in ieder geval wel dat het programma verder gaat.