Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ja leuk hoor, gratis gebak en koffie, maar ben allergisch voor melk (en het gebak mag ik dus niet hebben) en daarnaast drink ik veel liever thee!
Je wordt ontvangen met koffie/ thee en een gebakje.
Kan iemand mij het e-mail adres geven vanwaar de bevestiging is verstuurd? Ik heb hem namelijk niet gehad, terwijl ik vrij zeker weet dat ik me ingeschreven heb. Ik wil even een mailtje sturen om te checken hoe dit zit.Argh, dit is nou precies waarom ze direct een bevestiging op de inschrijving moeten versturen... Dan kan je je nogmaals inschrijven als het blijkbaar niet goed door komt.
De molboekjes worden meestal meegenomen door de kandidaten.. onverwachts
Ik kan me voorstellen dat de kandidaten de boekjes ook zelf willen houden, zou ik wel willen (als herinnering)
heb al voor je gekeken, krijg alleen in de adresbalk, molmail, daar heb je niks aan dus. Ik vind dit idd erg slecht en was er al bang voor. Hoop dat het goed komt. Wil je evt. wel het mailtje doorsturen.
Ik heb nu het reactie formulier op wieisdemol.nl gebruikt. Dat wacht ik eerst wel even af... moet nog even bedenken of ik wel naar Hilversum ga zonder bevestiging, en dan evt. door naar Amsterdam mocht ik er niet in komen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
645 gasten en 7 vaste bezoekers