Waarschijnlijk heeft het niets te betekenen, maar het viel me wel op : Inge heeft als enige geen gele regenjas aan bij de start van de Vragenopdracht (wel een blauwe, totaal andere dan de anderen).
Ik heb het nog eens nagekeken, de meesten hebben die regenjas eerst in hun tas, omdat Inge's 'gewone' jas al een soort van regenjas is heeft ze m niet aangetrokken denk ik. (En omdat achterop de regenjassen van de mol altijd staat: Ik ben de mol! En dat valt wel op natuurlijk...)
Ik heb trouwens die scene van 'het achterlaten van Inge' nog weer eens nagekeken om te zien hoe die keuze tot stand komt en het blijkt dat ze bij de regie weer flink hebben gefoefeld! Het lijkt alsof het een vloeiende scene is als Inge zo weer terug loopt als Marc en Shadia zeggen dat er nog iemand achterblijft, maar op een gegeven moment springt de scene ineens over op Shadia, oftewel die discusie van wie er moest achterblijven is eruit geknipt. Nu lijkt het alsof Inge een beetje lukraak is gekozen om achter te blijven.
En was het ook niet logischer om Shadia achter te laten? Ze bleek immers niet zo'n wandelaar.
En Inge loopt voor haar praktijk dagelijks kilometers naar koeien die moeten bevallen over onbegaanbare (Belgische) modderpaden...
Ik kan 't even zo gauw niet meer terug vinden maar ergens schreef iemand over de gordel die Inge vlak voor het ongeluk om deed... dus ik heb de video nog weer teruggespoeld... en inderdaad eerst buigt ze naar voren (kijkt ze in de zijspiegel of er iets aankomt?) en doet haar gordel om. Vervolgens komt er een botsing en ze blijft gewoon zitten... Ik zou toch gelijk achterom kijken om te zien wat er op ons geknald was. Ja dat vond ik toch wel weer erg lijken alsof ze het vantevoren wist.
Hmmm nou moet ik nog een keer de video erop naslaan.