Denk eens aan het volgende , iedereen geeft wat info af over zichzelf waaronder de geboorte datum, die blijkt cruciaal te zijn bij de bom. stel ik verplaats mijn geboortedatum 3 dagen en ik doe verder niet aan de proef mee met de bOm, wat gebeurt er de Bom gaat af en ik heb er niks mee te maken, LOL
Zelfs een Mol brengt wel eens geld in het laatje, al vind ik dat enkel als noodscenario kunnen. Kijk naar Nico die een rekenfout van de deelnemers verbetert om zo de kans te vergroten dat de proef slaagt.
Tactieken voor een Mol. onverdacht blijven en de verdenking afleiden naar anderen en saboteren als het kan.
Ik sluit op dit moment maar 1 persoon enigszins uit, en dat is Marc. Tijdens de hindernisbaan, ziet hij iemand die de muur niet opkomt, zelf rent ie erover en gaat schieten. Als Mol zou ik dan denken, ja die corry haalt het toch niet, dus gaat het mislukken, jIppie.
Maar dat is buiten Marc gerekend, hij haalt corry naar boven en daardoor is de kans op mislukken niet meer in zijn hand. (dat ze daardoor langere periode schieten en de slapers wakker KUNNEn houden is wel zo, maar dat ze echt wakker BLIJVEN is niet een gegeven)