Auteur Topic: Mogelijke hints  (gelezen 56867 keer)

Offline Knudde

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Mogelijke hints
« Reactie #160 Gepost op: 26-02-2003, 20:43:42 »
Waar gaat dit in vredesnaam over????  :-\

Over een zoektocht naast een zoektocht Lautjuh. Over het bewandelen van de cyberische paden op zoek naar het allerhoogste en onderweg een praatje slaand met die duistere onbekende die je herkent maar niet kent. Over legendes en theorieen die al dan niet het daglicht zullen aanschouwen maar wel al het levenslicht hebben gezien en voortleven in de breinen der verwarde hengelaars.

Niks van aantrekken meiske; je bent nog jong en onschuldig. Ooit komt de dag dat je ook zo'n wartaal zal uitslaan. En dan zal je begrijpen... 8)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline bigjim

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 26-02-2003, 23:15:44 »
WHO'S MISSING????

Is het al iemand opgevallen dat er in de donkere foto bovenaan op de officiele mol-site iemand ontbreekt? De mol misschien? Wie kan alle personen op deze foto herkennen?

Online tureluurs

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 26-02-2003, 23:20:27 »
WHO'S MISSING????

Is het al iemand opgevallen dat er in de donkere foto bovenaan op de officiele mol-site iemand ontbreekt? De mol misschien? Wie kan alle personen op deze foto herkennen?

Ik tel er toch 10 ??!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 26-02-2003, 23:37:57 »
Ik ook!  :D

Online tureluurs

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 27-02-2003, 00:09:48 »
Maar Stijn, Inge en Sandra staan wel netjes bij elkaar. Dat zou toch weer een hint kunnen zijn  ;)  ::) ;D

Offline Rocky

• Forumlid
  • Isn't it ironic, don't you think?
« Reactie #165 Gepost op: 27-02-2003, 08:53:36 »
Ik zat even te twijfelen :-\; was dit een foto die niet te 'foefelen' was (waardoor alle kandidaten van te voren al zo geplaatst moesten worden) of niet en ik denk, dat dit een foto is, waarmee wel degelijk is ;)'gefoefeld'; zou aldus en zodoende toch een hint kunnen zijn...

Thank U

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #166 Gepost op: 27-02-2003, 09:25:51 »
Een gokje. Van een aantal ben ik vrij zeker (Sandra, Inge, Stijn, Shadia, Corry en Marc)
Van de rest is het een gokje......

edit: ik zie dat het niet te lezen is, dus van links naar rechts:
Christophe, Sandra, Inge, Stijn, Shadia, Walter, Nicole, Corry, Marc, Bruno
« Laatst bewerkt op: 27-02-2003, 09:27:48 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 27-02-2003, 09:56:04 »
Van links naar rechts:
Inge Stijn Sandra Corry Shadia Walter Nicole Christophe Marc Bruno

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 27-02-2003, 10:33:49 »
Neeh Tweety heeft gelijk.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 27-02-2003, 15:21:55 »
en is dat dan dezelfde volgorde als in die allereerste trailer die op de website stond?

hmm, ik heb die nog gesaved (brb)

ook hier is ie

website :
trailer :
1) nicole 2) walter 3) corry 4) marc 5) christophe 6) sandra 7) bruno 8) inge 9) stijn 10) shadia

pfff.....'t enige dat opvalt is dat bruno's silhouet gespiegeld werd, en toch denk ik niet dat hij de mol is  :P o

« Laatst bewerkt op: 27-02-2003, 15:37:36 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #170 Gepost op: 27-02-2003, 15:36:35 »
't is niet dezelfde volgorde maar wel dezelfde silhouetten....dat plaatje had ik nl. ook nog  ;)

Thanks Eend, eerlijk gezegd acht ik mijn eigen volgorde toch ook waarschijnlijker dan die van Verdi. (sorry verdi)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

malle pietje

• Gast
« Reactie #171 Gepost op: 27-02-2003, 15:45:29 »
LS.

1) hints worden niet via de website gegeven louter en alleen via het TV programma
2) Marc is de 5e kandidaat.

zie mogelijke hints in plaatsnamen pagina 1 of mijn website :
http://members.home.nl/mjvanderelsen/demol/

Ik zou iedereen aan willen raden daar eens een kijkje te nemen want de hele site is aan mogelijke hints gewijd. En ik kan jullie verklappen ik heb er meer dan op dit topic staan.

greetz MP

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 27-02-2003, 16:01:18 »

website :
Wat me nu opviel: een hint die in Amerika gebruikt is dacht ik. De drie finalisten staan bij elkaar Sandra, Inge, Stijn. Daarrond alle afvalligen. Dus Marc valt af volgende week!

ofzo...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 27-02-2003, 16:02:54 »
Een nieuw spoor om te onderzoeken:

"Mario Lanza" blijft hier maar rondspoken.
In afl.1 zagen we (in spiegelschrift dacht ik) op een muur in Ventie een overlijdensbericht van een zeker "Reno Alzetta" of zoiets.

Een vogeltje kwam me in mijn oor fluisteren dat Reno Alzetta gewoon een juwelier is in Italië. Dus het is er niet speciaal opgehangen om een hint voor de Mol te geven, het is gewoon reclame voor die juwelier. Die je hier overigens ook kan vinden: http://shops.venicexplorer.net/index.php?hlangs=en
Met dank aan het vogeltje.

Lowprofile

• Gast
« Reactie #174 Gepost op: 27-02-2003, 16:10:34 »
Ik kan met die Mario Lanza niets maken, maar het is misschien geen hint.
Het kan een tip voor de kandi's zijn omdat ze volgende week Italiaanse liederen moeten gaan zingen of zo.
Tot nu waren alle opdrachten (behalve Venezië) zonder 'publiek'. In alle andere mollen is er altijd wel ergens een optreden en iets met liedjes, dacht ik  ???

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #175 Gepost op: 27-02-2003, 19:01:29 »
Een vogeltje kwam me in mijn oor fluisteren dat Reno Alzetta gewoon een juwelier is in Italië. Dus het is er niet speciaal opgehangen om een hint voor de Mol te geven, het is gewoon reclame voor die juwelier.
Mooi gevonden, Robbie.
Alleen stel ik mij nog steeds enkele vragen :
  • Waarom het doodsbrief formaat ?
  • Waarom in spiegelschrift
Reclame in spiegelschrift en in doodsbrief formaat lijkt mij niet erg realistisch, zeker niet omdat het zo opvallend in beeld is gebracht.
het moet op één of andere manier een hint zijn.

Zeg Robbie, jij bent toch geen WV hoaxer hé?

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 27-02-2003, 19:34:04 »
 8)

Het was een vogeltje dat het me zei. ;)

Maar ik vond het zelf niet echt een doodsbrief formaat en het gebeurt wel meer dat beelden in spiegelbeeld weergegeven worden omdat het dan mooier is.

Lowprofile

• Gast
« Reactie #177 Gepost op: 27-02-2003, 23:32:51 »
In de topic van de Orde der Promoliaten heeft Knudde een link gezet naar een nieuwe site: "de mol spreekt"

http://users.pandora.be/dirkvd/Demolspreekt.htm

Het zou een soort verslag moeten zijn van de mol. Ik ben al op bladzijde 17 geraakt en heb nog niets gelezen dat niet in Humo stond of dat kon afgeleid worden uit de info die WV meegeeft op haar site.
Maar wellicht zijn er onder jullie die geïnteresseerd zijn in deze huisvlijt .

Mocht de mol echt info beginnen geven dan zal dat wel op een officiële site zijn en niet een pandora-abonnement.

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
« Reactie #178 Gepost op: 28-02-2003, 00:17:40 »
Dit staat er in dat stukje:

'De Mol en de 3 deelnemers die door de Mol geselecteerd waren om de anderen te zoeken werden met wagens naar Italië gebracht en ondergebracht in 3 verschillende hotels, om daar de nacht door te brengen.'

wie deden dat ook al weer? nicole, inge en sandra? dus inge en sandra zijn de mol niet???

Koekoek!

Lowprofile

• Gast
« Reactie #179 Gepost op: 28-02-2003, 00:41:28 »
Ik denk eigenlijk dat die site een hoax is. Dus niet de echte mol.
Ik denk ook dat de maker van die site 'Marc'-gericht is. Er zit inderdaad wat inside-info in die er op kan wijzen dat het een (ex) medewerker van WV is of een familielid van een WV-medewerker.
Het ziet er niet echt professioneel uit.

En zoals Lauren het stelt: je kan al concluderen dat Inge en Sandra de mol niet zijn omdat er wordt uitgelegd dat die op een andere manier zijn aangekomen als de schrijver.
Voor de rest geeft het plannetje van Venetië aan (voor zover als het wil downloaden) dat hij over vaste grond is gegaan. Stijn zat in een boot, dus moet uitgesloten worden.
Tenslotte: en dit is het meest logisch: alle kandi's hebben absolute geheimhouding en riskeren contractueel waanzinnig hoge kosten als ze iets loslaten. De mol zal dus zeker geen website op eigen initiatief opzetten.
WV misschien wel, maar dan verwacht ik wel wat beters.