Auteur Topic: [Kandidaat] PEPIJN is niet de Mol!  (gelezen 239054 keer)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #180 Gepost op: 11-01-2011, 18:38:27 »
Of het betekent dat er niemand geëxecuteerd werd, en dat ze dat met hadden afgesproken met Pepijn. (Als hij de Mol is)  ;D

Offline Waterkraan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Soms is wat onmogelijk lijkt, alleen maar lastig.
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #181 Gepost op: 11-01-2011, 19:28:59 »
Geëxecuteerd, gun... Hmmm. De overeenokomst. Xd

Ik weet niet precies wat ik van de hint moet denken. Met "Gunway" kun je weinig. Ik zou de hint niet meteen afschrijven; maar nog wel focussen op andere dingen. Ik heb de hint niet bedacht, ik vond hem wel mooi gevonden. Maar dan is de say cheese hint (als het al een hint was) eigenlijk een beetje onnodig. Mensen kunnen namelijk gemakkelijk de gunneweg hint ontdekken zonder de say cheese te kennen.
-Laatmaar...

- Why won't you?

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #182 Gepost op: 11-01-2011, 20:20:10 »
Mogelijk een molverspreking in het interviewfilmpje? (getuigd van voorkennis)

"Toen werden er 10 dingen veranderd....of misschien werden er wel meer dingen veranderd, maar in ieder geval werden er een aantal dingen veranderd..."

Ik betwijfel het overigens want waarom zouden de makers dat dan aan ons laten zien... maar je weet nooit :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #183 Gepost op: 12-01-2011, 03:10:49 »
Mogelijk een molverspreking in het interviewfilmpje? (getuigd van voorkennis)

"Toen werden er 10 dingen veranderd....of misschien werden er wel meer dingen veranderd, maar in ieder geval werden er een aantal dingen veranderd..."

Waarom is dit voorkennis? Hij doet het interview immers achteraf (de kleding is van alle kandidaten identiek aan die ze dragen op de perspresentatie behalve uiteraard Art en Anna die afwezig waren).
Hij kan dit dus prima hebben aangegeven wetende dat het 10 dingen waren, maar zich ineens bedenken dat 'ie misschien teveel weggeeft aan de kijker en het daarna vaag willen houden.

Kan ook een molse doublebluff en zogenaamde 'verspreking' zijn (omdat ze het anders wel opnieuw hadden opgenomen etc).. who knows.  ::)
'Voorkennis' lijkt me iig in dit geval niet van toepassing, want we mogen aannemen dat elk van de geinterviewde kandidaten over deze informatie beschikte, aangezien allen aan deze opdracht deelgenomen hebben.

Citaat
Ik betwijfel het overigens want waarom zouden de makers dat dan aan ons laten zien... maar je weet nooit :)

Vorig jaar werd het met Kim in Yamagata wel degelijk getoond .. (er kwam zelfs nog een hoop gedoe over erna over bij de onderlinge interviews, over of een mol zich wel eens verspreekt ja/nee etc).
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #184 Gepost op: 12-01-2011, 20:45:02 »
Ten eerste zou hij nooit bij een persconferentie met heel veel mensen in de buurt echt zeggen wie de mol is. Sowieso mag de interviewster het al niet weten en bovendien kan iedereen meeluisteren.
Ten tweede zou alleen al het uitzenden van deze uitspraak betekenen dat Pepijn wéét wie de mol is en zou hij dus zelf mol, winnaar of verliezer zijn. Dus als hij het echt gezegd zou hebben, in een domme bui, dan zouden ze het nooit uitgezonden hebben.
Nog afgezien van het feit dat er inderdaad mensen zijn die goed kunnen liplezen en dat dus al een reden is om dit soort dingen niet uit te zenden.

Ja, da's wel waar wat je zegt. ff te snel conclusies getrokken ::schaam::
Maar wat ik me nu ff afvraag: je zegt als Pepijn weet wie de mol is en zou hij dus zelf mol, winnaar of verlizer zijn.
Worden de kandidaten die eerder afvallen als ze eruit liggen dan niet op de hoogte gebracht wie de mol was wanneer ze eruit liggen? Weten zij het dan zelf ook echt pas met zekerheid als de afleveringen uitgezonden zijn?
Ging ervan uit dat als ze eruit lagen dat op de hoogte gebracht werden. Maar kan wel snappen waarom ze het niet doen. Vraag me nu gwn ff af het het idd zo is dat ze er niet van op de hoogte worden gebracht als ze eruit liggen?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #185 Gepost op: 12-01-2011, 20:49:24 »
Nee, afgevallen kandidaten kunnen vertrekken en horen pas bij de opnames van de laatste aflevering wie de mol is. Die opnames moeten nog komen, dus de meeste kandidaten weten echt nog niet wie de mol is.
The British are not impressed.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #186 Gepost op: 12-01-2011, 22:23:15 »
Nee, afgevallen kandidaten kunnen vertrekken en horen pas bij de opnames van de laatste aflevering wie de mol is. Die opnames moeten nog komen, dus de meeste kandidaten weten echt nog niet wie de mol is.
Ow ok. Dat wist ik dus nog niet ;)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #187 Gepost op: 13-01-2011, 19:06:25 »
Vorige week hebben we met een groepje forummers de eerste aflevering gekeken en na afloop waren we het bijna unaniem eens dat Pepijn de Mol is.

De eerste afvaller dus? ;)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #188 Gepost op: 13-01-2011, 19:13:54 »
Vorige week hebben we met een groepje forummers de eerste aflevering gekeken en na afloop waren we het bijna unaniem eens dat Pepijn de Mol is.

De eerste afvaller dus? ;)
whahaha, lijkt me wel heel komisch
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #189 Gepost op: 13-01-2011, 19:17:32 »
Pepijn zet toch een joker in vanavond (molmail)?
Dat maakt hem een iets minder waarschijnlijke kandidaat om als eerste af te vallen.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2011, 19:20:14 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline fairplay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pepijn of art is de mol
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #190 Gepost op: 13-01-2011, 19:34:09 »
misschien heeft hij de joker niet nodig en zet hij de jokergewoon voor de lol in ???

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #191 Gepost op: 13-01-2011, 19:49:38 »
Pepijn zet toch een joker in vanavond (molmail)?
Dat maakt hem een iets minder waarschijnlijke kandidaat om als eerste af te vallen.
Weet jij waar ik dit kan vinden? Ik heb Pepijn nu nog als afvaller staan, maar als hij een joker heeft ga ik nog switchen.

Edit> Ik heb 'em gevonden. 'T is de preview die o.a. op tvgids.nl te zien is. Bedankt voor de tip!
« Laatst bewerkt op: 13-01-2011, 19:54:29 door Rat »

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #192 Gepost op: 13-01-2011, 20:01:42 »
Haha, graag gedaan. Maar niet klagen als hij toch afvalt, heh!
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #193 Gepost op: 13-01-2011, 20:17:49 »
Haha, graag gedaan. Maar niet klagen als hij toch afvalt, heh!
Klagen doe ik dan vast wel (mezelf kennende), maar ik zal de schuld helemaal op mijzelf afschuiven.  :P

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #194 Gepost op: 14-01-2011, 01:40:34 »
Pepijns beschrijving van zichzelf was wel erg goed. Verbaast me dat niet 9 mensen het goed hadden. Dit zou hem vrijpleiten als mol.

Maar even iets anders. Pepijn zegt in een biecht of interview dat hij tegen Hanna zei: "jij was mijn mol" en dat zij terugzei: "en jij de mijne". Als ze dit inderdaad gezegd heeft (wie kan er liplezen?), dan kan Pepijn bijna de mol niet zijn. Hanna is immers niet voor niets afgevallen.
Als ze dit niet gezegd heeft, dan ben ik er bijna zeker van dat Pepijn de mol is en dat hij dit alleen zegt om ons op het verkeerde been te zetten.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Wooterr

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #195 Gepost op: 14-01-2011, 02:07:01 »
Hanna schrijft na haar eliminatie o.a. dit in haar dagboek:

"Ja, toen ik een paar uur geleden dat rode scherm te zien kreeg, was ik heel even verbaasd. Ik had de test toch best snel gemaakt? En mijn antwoorden zorgvuldig gespreid over verschillende kandidaten? Zoals anderen dat waarschijnlijk ook gedaan hebben? Mijn executie moet dus mathematische pech zijn geweest. Maar oké: dat was het niet alleen. In het busje dat me net naar dit hotel bracht, dacht ik aan wat Arjen vorig jaar na zijn eliminatie zei."

Dit bewijst dus dat ze niet vol op Pepijn gegokt heeft, wat dus aantoont dat Pepijn zich heel verdacht gemaakt heeft met zeggen dat Hanna dat gezegd heeft!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #196 Gepost op: 14-01-2011, 02:14:21 »
Nou ja, ze kan best gezegd hebben dat hij haar mol was, dat zegt niet dat ze vol op hem is gegaan.
The British are not impressed.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #197 Gepost op: 14-01-2011, 02:24:55 »
Hanna schrijft na haar eliminatie o.a. dit in haar dagboek:
Waar vind ik dat?

Na wat speurwerk vond ik dit citaat uit aflevering 1:
“Je hoort heel vaak dat mensen zeggen, iedereen kan de Mol zijn. Nou ik heb gewoon het gevoel dat er helemaal geen Mol is. Omdat iedereen zo oprecht is en fanatiek, waardoor ik van iedereen denk, jij kan het gewoon niet zijn. Eigenlijk heb ik iedereen weggestreept en bleef Pepijn toen over.”
Dus eigenlijk is de uitspraak: "jij was mijn mol" best geloofwaardig. En kan ze toch gespreid hebben. En weten we dus nog niks  :P
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Wooterr

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #198 Gepost op: 14-01-2011, 02:29:50 »
Dagboeken van de Mol
Dat is natuurlijk waar.. Mijn redenatie is absoluut niet waterdicht. Toch acht ik de kans groot dat Pepijn gewoon gelogen heeft. Ook vanwege de mol die schreef dat er een groot molkenner verdwenen was. Waar zou de mol dat dan op baseren? Wat voor redenen heeft de mol/hebben wij om aan te nemen dat Hanna een groot molkenner zou zijn?

Heel erg verdacht!
« Laatst bewerkt op: 14-01-2011, 07:53:10 door maud, Reden: link verborgen »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #199 Gepost op: 14-01-2011, 02:31:30 »
Omdat dit haar favoriete programma is.
The British are not impressed.