Poll

Wie is de mol NIET

Anne-Marie Jung
17 (17.9%)
Hadewych Minis
38 (40%)
Liesbeth Staats
40 (42.1%)

Totaal aantal stemmen: 61

Auteur Topic: Wie is de mol 2012......NIET???  (gelezen 79760 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #200 Gepost op: 27-02-2012, 15:55:38 »
Marion, Dio, Maarten, Marit, Frits, William... en Tim!
maak ik het rijtje even af: Lies, Hade  ;D ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #201 Gepost op: 27-02-2012, 21:37:06 »
OMG, niemand is de mol ?!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #202 Gepost op: 28-02-2012, 22:01:18 »
Wat mij dit jaar opvalt op dit forum is de gunfactor!

Het is idd zo dat Liesbeth bij de eerste 4 afl. door de redactie als meest verdachte werd neergezet, hierna hebben we dat echter niet meer gezien maar toch blijft iedereen dit maar als excuus aanvoeren!

Wat ik echt heel duidelijk proef dit jaar is dat mensen helemaal weg zijn van Hadewych vanwege haar charisma en terecht overigens en anderen weer aangetrokken door flamboyante verschijning van Annemarie, eveneens terecht imo.

Dat heeft echter wel toch gevolg dat veel mensen Liesbeth lijken af te schrijven maar daar als excuus voor aandragen dat ze zo verdacht is neergezet, iets wat nogmaals na afl. 4 echt niet meer aan de orde was terwijl ik dan het idee heb dat dat meer komt omdat Liesbeth nu eenmaal de meest introverte persoonlijkheid is van de drie overgebleven dames.

Hoe denken jullie daar over, ik zou ook graag de mening vd echte molloten op dit forum hierover willen horen, please?


Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #203 Gepost op: 28-02-2012, 22:25:42 »
Wat mij dit jaar opvalt op dit forum is de gunfactor!

Het is idd zo dat Liesbeth bij de eerste 4 afl. door de redactie als meest verdachte werd neergezet, hierna hebben we dat echter niet meer gezien maar toch blijft iedereen dit maar als excuus aanvoeren!

Wat ik echt heel duidelijk proef dit jaar is dat mensen helemaal weg zijn van Hadewych vanwege haar charisma en terecht overigens en anderen weer aangetrokken door flamboyante verschijning van Annemarie, eveneens terecht imo.

Dat heeft echter wel toch gevolg dat veel mensen Liesbeth lijken af te schrijven maar daar als excuus voor aandragen dat ze zo verdacht is neergezet, iets wat nogmaals na afl. 4 echt niet meer aan de orde was terwijl ik dan het idee heb dat dat meer komt omdat Liesbeth nu eenmaal de meest introverte persoonlijkheid is van de drie overgebleven dames.
 dit  dit seizoen.
Hoe denken jullie daar over, ik zou ook graag de mening vd echte molloten op dit forum hierover willen horen, please?
Ik kan alleen over mijn eigen situatie spreken. Ik zit op Anne-Marie (nee, echt?), maar vind zowel Liesbeth als Hadewych leukere kandidaten (daarvan is Hade schattiger, maar Liesbeth interessanter). Hoewel ik Anne-Marie een leuke kandidaat vind (de hele groep is dit jaar super!), zou ze niet in de bovenste helft van mijn rijtje favoriete kandidaten van dit seizoen terecht komen.

Ik had Anne-Marie in de eerste aflevering zelfs als afvaller ingevuld in de pool... misschien wel omdat ik toen dacht de minste raakvlakken met haar te hebben. In de loop van de serie ben ik haar wel meer gaan waarderen, maar de concurentie is gewoon immens groot.

Wel een goeie vraag overigens. ::ok::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #204 Gepost op: 28-02-2012, 22:42:12 »
Ik heb juist het idee dat er in de latere afleveringen meer aan verdachtmaking bij Liesbeth wordt gedaan. Ik heb aflecering 2 teruggekeken en ze werd nauwelijks verdacht neergezet m.i. In aflevering 1 viel het ook al mee.
...óf niet!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #205 Gepost op: 28-02-2012, 23:23:40 »
Ik had gelukkig dit jaar van bij geen enkele kandidaat het gevoel 'Jij mag het niet zijn'. Dat wil namelijk mijn blik nog wel eens vertroebelen, omdat ik dan heel hard ga hopen (en daarmee ook denken) dat het een ander is.  :\'( Helaas meerdere malen gebeurd, de afgelopen jaren.  :(

Het zal wel aan mij hebben gelegen, maar ik kende Anne-Marie totaal niet voor deze serie begon (dit overigens in tegenstelling tot Liesbeth en Hadewych). Ik schrok ook een beetje van haar felle rode lipstick (sorry Anne-Marie  :-[ ).
Tijdens de eerste aflevering heb ik denk ik meer gelet op de mensen die ik wel kende, maar had geen mol gekozen. In aflevering 2 viel me eerst vooral Liesbeth op (ik denk door de trapopdracht), maar toen ik daarna afl. 1 nog eens bekeek dacht ik "Verrek, het is gewoon die Anne-Marie! :o ::rofl::". En vervolgens ben ik daar niet meer vanaf geweken, omdat ik toch steeds weer dingen zag die het beeld bij mij bevestigden. Terwijl ik bij anderen, waaronder Liesbeth, juist steeds meer dingen zag waarbij ik dacht "Nee, jij bent het echt niet".

Van Hadewych dacht ik eerst dat ze het echt niet was, maar daar ben ik later wel een beetje op teruggekomen.

Kortom, aan geen van de drie dames een hekel en niet per se aangetrokken door Anne-Maries 'flamboyante verschijning' o.i.d., maar ik denk gewoon dat ze de mol is. :P

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #206 Gepost op: 28-02-2012, 23:47:10 »
vind zowel Liesbeth als Hadewych leukere kandidaten (daarvan is Hade schattiger, maar Liesbeth interessanter). Hoewel ik Anne-Marie een leuke kandidaat vind (de hele groep is dit jaar super!), zou ze niet in de bovenste helft van mijn rijtje favoriete

Echt waar joh? Nee ze stond bij mij al na afl. 1 als eennaleukste molkandidaat, na William. Een echte droommol voor mij dus! Dat had ik zo sterk dat ik AM weken achtereen in dit topic steeds heb aangekruist als zij is de mol NIET. Maar dromen kunnen dus weldegelijk uitkomen :-* :-* :-*
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #207 Gepost op: 28-02-2012, 23:54:29 »
@Miek37

Die gunfactor is dan eerder richting mijzelve :)
Ik gun nl. niemand de Mol te zijn, poe, wat een hels karwei ;)

Maar ik geef toe, ik wens een Mol die mij aanspreekt.
Vorig jaar moest en zou Soundos mijn Mol zijn...:)
En ik kan daar zeer eigenwijs in zijn.
Wellicht komen deels ook daar de tunnels vandaan.
Niets menselijks is ons vreemd.

Tja, dit is persoonlijk en wat een ieder aanspreekt in WIDM.
Net zoals de discussie; hints en theorettes zijn niet zo niet belangrijk,
alleen het verzuimen geld in de pot te stoppen.
De hints en het speuren, naar al wat er niet toe doet blijkt meestal achteraf,
spreekt mij juist zo aan bij WIDM.
-Zo waren DC en ik overtuigd van het feit dat de plattegrond van Haarlem te zien was (JON), wel de Mol, niet de plattegrond :)-

Edoch; ik ontkracht theorettes tov andere molkandidaten niet en kan ze juist ook bejubelen.
Sta open voor alles en iedereen. Speur graag mee. Maar het is lekker warm in de tunnel die ik mijzelve gun :)

On topic: De Mol 2012 is niet iemand die ik het niet gun...:)

Omnia vincit amor

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #208 Gepost op: 29-02-2012, 00:12:29 »
Wat mij dit jaar opvalt op dit forum is de gunfactor!
...
Dat heeft echter wel toch gevolg dat veel mensen Liesbeth lijken af te schrijven maar daar als excuus voor aandragen dat ze zo verdacht is neergezet,

Dan zal het je verheugen dat ik mijn eigen redenen heb om Liesbeth al een tijd niet meer als Mol te zien en dat deze helemaal niets te maken hebben met de verdachte montage.

Persoonlijk ben ik ook helemaal niet bezig met wie ik het nu wel of niet gun. Alledrie lijken ze me erg symphatiek en mogen ze van mij de Mol zijn. Al zal ik ze niet allemaal een even goede Mol vinden, daar heb ik dan wel weer een mening over. Maar dat zal voor de meesten wel gelden, denk ik.  ::tandpastasmiley::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #209 Gepost op: 1-03-2012, 15:33:56 »
Dank jullie wel voor de reacties!   ::ok::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #210 Gepost op: 1-03-2012, 20:46:33 »
Ik stemde op Liesbeth, omdat ik een voorgevoel heb dat ze verliezend finaliste wordt. :-\\

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #211 Gepost op: 1-03-2012, 21:09:33 »
Anne-Marie is wat mij betreft niet de mol. Gaat de keuze tussen Liesbeth en Hadewych wie wél de Mol is. Dan denk ik dat Hadewych de Mol is. Maar, het is de vader van de gedachte. Hopelijk zit ik in de juiste tunnel.
Amandla Awethu

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #212 Gepost op: 1-03-2012, 21:12:45 »
1 vrraag was: welke kwartetten had de mol? er waren 2 opties... w kwartetten van hade en AM ::oink::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #213 Gepost op: 2-03-2012, 13:11:31 »
 Wie is de mol NIET
Anne-Marie Jung  33 (32.7%)
Hadewych Minis  29 (28.7%)
Liesbeth Staats  39 (38.6%)

Totaal aantal stemmen: 67
 
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #214 Gepost op: 2-03-2012, 13:17:49 »
Wie is de mol NIET
Anne-Marie Jung  33 (32.7%)
Hadewych Minis  29 (28.7%)
Liesbeth Staats  39 (38.6%)

Totaal aantal stemmen: 67
 
He.. Ik begon me net af te vragen: Waar blijft Lo?  ;D
 ::ok:: We kunnen weer stemmen.  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #215 Gepost op: 2-03-2012, 13:18:54 »
 ::rofl:: Vijf stemmen voor Liesbeth, vijf stemmen voor Hade. Aantal keer gestemd: 6  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #216 Gepost op: 2-03-2012, 13:32:08 »
::rofl:: Vijf stemmen voor Liesbeth, vijf stemmen voor Hade. Aantal keer gestemd: 6  ::rofl::

denk dat aantal keer gestemd, het aantal mensen zijn die een keuze maken.
je kunt ze echter alle 3 kiezen, je stemt dan als het ware 3x
waardoor je meer stemmen dan stemmers kunt hebben.
en weer ondergronds......

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #217 Gepost op: 2-03-2012, 13:35:30 »
Het gebeuren bij de brug heeft m'n laatste twijfels weggenomen: Anne-Marie en Hadewych zijn de Mol niet.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #218 Gepost op: 2-03-2012, 13:47:28 »
denk dat aantal keer gestemd, het aantal mensen zijn die een keuze maken.
je kunt ze echter alle 3 kiezen, je stemt dan als het ware 3x
waardoor je meer stemmen dan stemmers kunt hebben.
Ik heb op twee mensen gestemd als zijnde niet de mol.  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #219 Gepost op: 2-03-2012, 14:08:35 »
Oeps ik drukte perongeluk op Liesbeth   :-[ terwijl dat mijn mol is. Hadewych is het niet, ik heb haar nooit verdacht.
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)