Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208221 keer)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #360 Gepost op: 3-02-2012, 18:46:07 »
Dit is goed gezien en gevonden als dit waar is! Dat sterkt wel mijn vermoeden richting Liesbeth!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #361 Gepost op: 3-02-2012, 19:09:08 »
Maar in het allerlaatste shot zien we frits liesbeth voor de 3e keer wegdrukken bij een kistje waar nog een joker ligt, maar geen geld. Dat betekent dus dat liesbeth daar geweest moet zijn en geld gepakt heeft.

Dat sterkt wel mijn vermoeden richting Liesbeth!

Of juist andersom. Liesbeth pakte geld, maar omdat de montage haar verdacht wil houden, zenden ze het niet uit.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #362 Gepost op: 3-02-2012, 19:10:39 »
mwah dat zou ik enorm flauw vinden om ons zo in de waan te laten! IK hoop echt dat dat een molactie was!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #363 Gepost op: 3-02-2012, 19:52:55 »
Ok, idd scherp opgemerkt!
(Inzake het volgende: Liesbeth heeft geld gepakt en doen verdwijnen tijdens western-opdracht).
Edoch:

Als Frits steeds bij zo'n kastje aan komt lopen en ziet dat er al geld mist...
denken jullie dan niet dat hij bij het einde van de opdracht Liesbeth zou sommeren haar geld over te dragen aan Art?

Hij gaat er heel erg vanuit de enige te zijn die geld heeft gepakt, is mijn indruk.
Mocht hij Mol zijn is het logisch dat hij dan Liesbeth er niet naar zou vragen, maar dan had hij zelf ook geen 1500 euro gepakt?
Of Frits heeft hééél erg niet op lopen letten.
Terwijl ik het een helder denkend man vind.

Los van politieke voorkeur 'tuurluk :)
Omnia vincit amor

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #364 Gepost op: 3-02-2012, 19:57:53 »
Ok, idd scherp opgemerkt!
(Inzake het volgende: Liesbeth heeft geld gepakt en doen verdwijnen tijdens western-opdracht).
Edoch:

Als Frits steeds bij zo'n kastje aan komt lopen en ziet dat er al geld mist...
denken jullie dan niet dat hij bij het einde van de opdracht Liesbeth zou sommeren haar geld over te dragen aan Art?

Hij gaat er heel erg vanuit de enige te zijn die geld heeft gepakt, is mijn indruk.
Mocht hij Mol zijn is het logisch dat hij dan Liesbeth er niet naar zou vragen, maar dan had hij zelf ook geen 1500 euro gepakt?
Of Frits heeft hééél erg niet op lopen letten.
Terwijl ik het een helder denkend man vind.

Los van politieke voorkeur 'tuurluk :)
Dat denk ik niet, aangezien hij al het geld wat Liesbeth heeft verdiend, (als ze al geld heeft verdiend) eigenhandig heeft weggedrukt. Liesbeth is na zijn 3x drukken immers alles kwijt. Als Frits op dat moment op zou merken wat ik heb opgemerkt, is het volgens mij niet handig te zeggen: Liesbeth geef het geld aan Art. Liesbeth heeft immers geen geld meer door zijn toedoen, en daarmee zou hij indirect kunnen verraden dat hij weet dat Liesbeth geld is kwijtgeraakt.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #365 Gepost op: 3-02-2012, 20:02:47 »
Dat denk ik niet, aangezien hij al het geld wat Liesbeth heeft verdiend, (als ze al geld heeft verdiend) eigenhandig heeft weggedrukt. Liesbeth is na zijn 3x drukken immers alles kwijt. Als Frits op dat moment op zou merken wat ik heb opgemerkt, is het volgens mij niet handig te zeggen: Liesbeth geef het geld aan Art. Liesbeth heeft immers geen geld meer door zijn toedoen, en daarmee zou hij indirect kunnen verraden dat hij weet dat Liesbeth geld is kwijtgeraakt.
Dank! Was even kwijt dat hij haar heeft weggedrukt.  ::ok::

Andere vraag:
Kan het zo zijn dat Frits meerdere malen bij hetzelfde kastje is geweest...sneaky?
En jullie hem hierop hebben betrapt?  ;)
 
Omnia vincit amor

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #366 Gepost op: 3-02-2012, 20:03:49 »
Of juist andersom. Liesbeth pakte geld, maar omdat de montage haar verdacht wil houden, zenden ze het niet uit.
Inderdaad nou je het zegt, zo had ik er nog niet over nagedacht. Het kan ook nog zo zijn dat deze 'hint' kan worden gezien als een gevalletje: wie goed kijkt kan de mol ontdekken.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #367 Gepost op: 3-02-2012, 20:09:32 »
Dank! Was even kwijt dat hij haar heeft weggedrukt.  ::ok::

Andere vraag:
Kan het zo zijn dat Frits meerdere malen bij hetzelfde kastje is geweest...sneaky?
En jullie hem hierop hebben betrapt?  ;)
 
Geen probleem, kan gebeuren :) Maar goed, dat is dus waar ik ook mee zit, of je bij de kastjes maar 1x mocht komen en of dat je echt maar 1 handeling bij een kastje mocht uitvoeren. Die beelden op het einde waren ook zo gemonteerd waarin je met name ziet wat Frits doet, en dat we straks in aflevering 10 zien: terwijl Frits lekker geld pakte, zat ik in de Spaanse zon, of gooide ik juist geld weg.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #368 Gepost op: 3-02-2012, 20:19:14 »
Precies...mag je maar 1 handeling per kastje per x, mag je niet bij een kastje een handeling verrichten indien er al 1 heeft plaatsgevonden?
Kortom; ik moet in de herhaling, gisteren niet gelukt.

On topic, heeft het zin gehad dat Liesbeth geld heeft gepakt (was het idee) en weggemoffeld (wellicht) nu ze weg is gedrukt door Frits?
Imho niet...stond het ook niet 0-3?

Goed, ik houd op met vragen, zal eerst zelf kijken.

Omnia vincit amor

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #369 Gepost op: 3-02-2012, 20:24:43 »
On topic, heeft het zin gehad dat Liesbeth geld heeft gepakt (was het idee) en weggemoffeld (wellicht) nu ze weg is gedrukt door Frits?
Imho niet...stond het ook niet 0-3?

Goed, ik houd op met vragen, zal eerst zelf kijken.


Enige nut is geweest dat zij dan gewoon heeft rondgelopen, in de wetenschap dat frits voor het geld ging en op zoveel mogelijk plekken geld heeft weggehaald voor frits zijn neus. Frits kan dan denken dat zij ookl geld heeft gepakt, maar dat is ze kwijt dankzij het wegdrukken van Frits.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #370 Gepost op: 3-02-2012, 20:27:11 »
Wellcht had zij hem beter op tijd kunnen "afschieten" dan (wegdrukken), ipv geld pakken...:)
Oj, lastig! ???

Omnia vincit amor

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #371 Gepost op: 3-02-2012, 20:31:31 »
waar ik beniewd naar ben is hoe vaak liesbeth geld/joker/wegdrukken heeft gevonden volgens mij 1 of 2 keer terwijl wij weten van frits 3X geld gepakt en 3X heeft weggedrukt 

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #372 Gepost op: 3-02-2012, 21:28:35 »
Maar ja welke mol is nu coulant?
Geen...;)
Omnia vincit amor

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #373 Gepost op: 3-02-2012, 22:00:46 »
Uitgerekend het duel van 1 van mijn hoofdverdachten levert als enige duel geld op in de western opdracht. ???

Dit pleit wel een beetje tegen Liesbeth als mol voor mij. Als mol zul je vast weten waar de vindplaatsen zijn en schakel je de tegenstander zo snel mogelijk uit. Precies zoals Marit deed: jokers? geld? Nee BOEM-BOEM-BOEM en klaar. ::rofl::.

Het enige dat ik hier pro Liesbeth kan bedenken is dat ze coulance toonde na het leegmaken van de gehele pot. Maar ja welke mol is nu coulant?

Iemand een betere uitleg met Liesbeth als mol of kan ik haar nu gaan schrappen?

Ik twijfel...

ik denk dat liesbeth als kandidaat Frits wil dwingen geld/jokers te pakken; zolang zij hem niet afschiet gaat het spel door of hij moet haar 3x wegdrukken

zij zorgt nu gewoon voor geld in de pot .. kandidaats lijkt mij

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #374 Gepost op: 3-02-2012, 23:14:41 »
in de promo van volgende week kan je zien dat hadewych een bond wil sluiten met liesbeth weet iemand hoe vaak een deelnemer met de mol een bond sluit 

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #375 Gepost op: 3-02-2012, 23:17:12 »
in de promo van volgende week kan je zien dat hadewych een bond wil sluiten met liesbeth weet iemand hoe vaak een deelnemer met de mol een bond sluit 
Is al redelijk wat keren gebeurd. Vorig seizoen nog beste voorbeeld: Patrick Stoof en Art Rooijackers. (pat gaf zelfs een joker) en verder Kim Pieters en Sanne Vogel , Dennis Weening en Patrick Martens waren redelijk close, als ik het me goed herriner.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #376 Gepost op: 4-02-2012, 00:20:27 »
Is al redelijk wat keren gebeurd. Vorig seizoen nog beste voorbeeld: Patrick Stoof en Art Rooijackers. (pat gaf zelfs een joker) en verder Kim Pieters en Sanne Vogel , Dennis Weening en Patrick Martens waren redelijk close, als ik het me goed herriner.

Jon en Sebas die in het begin een bondje sloten, Rick en Jon later.
Yvon en MM (eerst omdat hij haar juist niet verdacht, later omdat hij dat juist wel deed.  ::tandpastasmiley:: )
Elise en Ferdi, waarbij de laatste helemaal overtuigd was dat Elise het echt niet kon zijn..  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #377 Gepost op: 4-02-2012, 12:26:33 »
2 MOLLEN? Lies en Anne staan in het begin dichtbij elkaar; bovenste foto onderste foto staan ze recht tegenover elkaar.

Ook de foto's  op het bord zijn misschien een aanwijzing? 1 foto is gekleurd een vrouw met donker haar in rode jurk. Anne en Lies dragen verdacht vaak rood en tijdens onderhandelings opdracht dragen beiden veel groen.


Offline ralphje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #378 Gepost op: 4-02-2012, 14:13:26 »
Ik had deze post ook al in het afl 5 topic neergezet, maar misschien komt hij bij liesbeth beter tot zijn recht, omdat het hier over haar gaat.

Ik bedacht me opeens iets toen ik de herhaling zat te kijken. Bij het wild west spel mocht je bij een kistje kiezen OF geld OF joker OF 'boem'. Maar in het allerlaatste shot zien we frits liesbeth voor de 3e keer wegdrukken bij een kistje waar nog een joker ligt, maar geen geld. Dat betekent dus dat liesbeth daar geweest moet zijn en geld gepakt heeft. (want als ik het goed begrepen heb mag je maar 1 handeling uitvoeren bij een kistje, anders kan dit een zelfde kistje zijn waar Frits eerder geld heeft gepakt).

In de afl zien we Liesbeth geen geld pakken, alleen een joker, verder zigzagt ze maar wat door de ruimte, zoals ze zelf zegt. Maar toch is het geld weg daar op die plek, hoe kan dit..? is dit een strategie van de mol, gewooon zomaar rondlopen, geld en jokers kwijt maken/weggooien en dat we in afl 10 beelden zien hoe liesbeth geld weggooit? (bijvoorbeeld in die put op de achtergrond) Of heb ik het spel gewoon verkeerd begrepen? :P
Ik heb de aflevering nog eens teruggekeken, en aan het einde van die opdracht zegt Frits 1500 euro op te hebben gehaald en Art zegt dat er in totaal 4500 euro te verdienen was. Dat betekent dus dat er per duel 1500 euro te verdienen was (het laatste duel was eigenlijk een 'rematch' van een eerdere); in de ideale situatie haalt één deelnemer al het geld op en wordt de ander afgeschoten door een scherpschutter.

Conclusie: Frits heeft al het geld gepakt. Dat betekent dus dat hij tweemaal bij een kistje geweest moet zijn geweest.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2012, 14:16:30 door ralphje »

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #379 Gepost op: 4-02-2012, 15:54:51 »
Ik zag trouwens dat wWilliam heel druk is deze maand en de maand maart met toneel Ramses, maar op 8 mrt is hij vrij. 8 mrt is (als er 10afl zijn) ook de finaledag van WIDM. Wil niet zeggen dat hij daarom de mol is. Is gewoon ff ter zijde. Al verdenk ik WIlliam al vanaf het begin maar zit ik toch in een Liesbeth tunnel. Wie weet is William de mol en krijgt hij steun van Liesbeth Staats, want Ramses kreeg ook veel steun van zijn levenspartner Liesbeth. Ja ik denk dat er dit jaar niet 1 maar 2 mollen zijn iig 1 mol en hulpmol.....