Auteur Topic: [Kandidaat] Tim is niet de mol  (gelezen 248855 keer)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #700 Gepost op: 6-03-2012, 11:55:42 »
ik kan het niet uitstaan dat het nog steeds niet zeker is dat tim of liesbeth heeft geswitched!  waarom zou tim eigenlijk hebben geswitched? het kan alleen maar perongeluk gebeurd zijn omdat je er echt niks aan hebt om de pot te legen. de enige die je dan verdenkt is frits of liesbeth.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #701 Gepost op: 6-03-2012, 13:14:01 »
waarom zou tim eigenlijk hebben geswitched? het kan alleen maar perongeluk gebeurd zijn omdat je er echt niks aan hebt om de pot te legen.

Ik acht deze mogelijkheid groot : omdat z'n maatje Marit naar huis dreigde te kunnen gaan als de executie doorging. Tim heeft misschien wel helemaal niet meer aan de pot gedacht, maar alleen maar : laat ik maar tegen het doorgaan van de executie stemmen, dus groen.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #702 Gepost op: 6-03-2012, 13:33:25 »
Ik acht deze mogelijkheid groot : omdat z'n maatje Marit naar huis dreigde te kunnen gaan als de executie doorging. Tim heeft misschien wel helemaal niet meer aan de pot gedacht, maar alleen maar : laat ik maar tegen het doorgaan van de executie stemmen, dus groen.

Dat is ook een goeie, dat hele sociale aspect heb ik compleet aan mij voorbij laten gaan...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #703 Gepost op: 6-03-2012, 13:37:06 »
Nee daar geloof ik toch niets van. Als je zijn onderhandeling met Frits ziet dan kan ik alleen maar concluderen dat hij gewoon een mistake is begaan, foutje bedank ::zwaai::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #704 Gepost op: 6-03-2012, 15:07:21 »
Wat mij -als Tim daadwerkelijk van rood naar groen ging- het meest voor de hand liggend lijkt is een foute associatie van Tim. Is volgens mij al eerder door iemand geopperd. Frits en Tim hebben het niet daadwerkelijk over kleuren. Ze hebben het over doorgaan van de executie. Mogelijk associeerde Tim 'doorgaan' met groen, wat opzich vrij logisch klinkt.

Gezien Tim zichzelf introduceerde als iemand die niet langdurig ergens zijn aandacht bij kan houden, zou het mij niet verbazen al hem ergens halverwege ontgaan was dat juist rood doorgaan was en groen niet doorgaan.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #705 Gepost op: 6-03-2012, 15:55:55 »
foute associatie van Tim
Ja dat is wat ik inderdaad al een paar keer zei. Nog even wachten en we weten of ik gelijk had.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #706 Gepost op: 6-03-2012, 16:04:50 »
Dat is ook een goeie, dat hele sociale aspect heb ik compleet aan mij voorbij laten gaan...
In een van de gesprekken zegt Tim ook letterlijk dat hem het niet uitmaakte of de pot naar nul ging, als iedereen maar bleef...

ik zit nog half in de resten van de Tim-tunnel

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #707 Gepost op: 6-03-2012, 16:35:53 »
Dat is ook een goeie, dat hele sociale aspect heb ik compleet aan mij voorbij laten gaan...

Heb dat tzt ook al een paar keer gepost. De insteek van iedereen bahalve Frits was om de groep gezellig bij elkaar te houden...

Is niet de eerste keer dar het geld kost om iemand erbij te houden of terug te kopen  >:D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #708 Gepost op: 6-03-2012, 21:22:16 »
Over dat "Liesbeth en Anne-Marie" op de brug... Misschien werd hem daar inderdaad niet de vraag gesteld "Wie is de mol?", maar "Met wie denk je in de finale te staan?" of iets dergelijks.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #709 Gepost op: 6-03-2012, 22:23:12 »
Maar ik vind dat antwoord dat hij geeft: "Liesbeth en Anne-Marie" echt een Tim antwoord. Waarschijnlijk gewoon de twee die hij het meest verdacht vond.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #710 Gepost op: 6-03-2012, 23:16:26 »
Over dat "Liesbeth en Anne-Marie" op de brug... Misschien werd hem daar inderdaad niet de vraag gesteld "Wie is de mol?", maar "Met wie denk je in de finale te staan?" of iets dergelijks.

Ik denk wel dat de uiteindelijke mol na Tim het gesprek had dan en gewoon hetzelfde antwoord gaf om zo een nep hint te kunnen creëren... weet iemand de volgorde van de gesprekken?

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #711 Gepost op: 6-03-2012, 23:56:33 »
Ik denk wel dat de uiteindelijke mol na Tim het gesprek had dan en gewoon hetzelfde antwoord gaf om zo een nep hint te kunnen creëren... weet iemand de volgorde van de gesprekken?

Ik denk dat ze bewust naar een dergelijk antwoord hebben gezocht en dit expres erin hebben gemonteerd. Het hoeft ook geen direct antwoord op de vraag te zijn. Hij kan bijvoorbeeld ook gezegd hebben: 'Met Hadewych kan ik het goed vinden. Liesbeth en Anne-Marie kan ik moeilijker inschatten'. Kwestie van slim knippen en plakken. Als iemand anders het antwoord had gegeven dan was dat er ook ingekomen. Is natuurlijk speculatie, maar het lijkt me waarschijnlijk. Net als dat Art tijdens de ondervraging opmerkt dat Tim niet goed Spaans spreekt, en hij daarom Tim selecteert om te zoeken naar kunstkenners.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #712 Gepost op: 8-03-2012, 11:25:36 »


Die Spanjaard had 't dus ook niet zo goed. :(
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #713 Gepost op: 8-03-2012, 11:31:06 »
Die Spanjaard had 't dus ook niet zo goed. :(

Maar toch wel bijna  ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #714 Gepost op: 8-03-2012, 11:31:34 »


Die Spanjaard had 't dus ook niet zo goed. :(

 ::rofl::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #715 Gepost op: 8-03-2012, 11:34:46 »
Maar toch wel bijna  ;)

Misschien kan Jelsir nog een fotofuck maken waarbij die man naar Anne-Marie wijst?  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #716 Gepost op: 8-03-2012, 14:49:13 »
;D

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #717 Gepost op: 8-03-2012, 14:55:23 »
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #718 Gepost op: 8-03-2012, 14:59:52 »
Vanavond Tim weer in de aflevering  ::bravo::

Ik heb afkickverschijnselen  :-\\

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #719 Gepost op: 8-03-2012, 15:00:04 »
Bwahahaaa  ::rofl::  en dan nu nog een waarin Tim ook naar Annemarie wijst!   ::rofl::