Die boeren kiezen toch heel anders dan ik telkens verwacht.
Martin stuurt in mijn ogen zijn leukste vrouw weg. Swaen is mij iets te bazig en dominant en die andere vrouw is veel te sloom en stoffig. Ik denk dat José perfect voor hem en zijn kinderen geweest was. Vermoed dat hij nu toch voor Swaen gaat.
Henrieke heeft met Barrie wel alle gezelligheid de deur uitgewerkt. Hij was duidelijk gek op haar, hier kan ik de twee andere mannen niet op betrappen. Rick- Jan is wel heel erg nuchter en Bert ziet praten alleen als iets functioneels, lekker gezellig
Ze kiest denk ik voor Bert maar denk niet dat dit op iets uit zal draaien.
Aad heeft alleen kans op een relatie als hij voor de stille, volgzame vrouw met bril gaat. Jeannet en Ina zijn veel te pittig voor deze eigenheimer. Aad is absoluut geen makkelijke man in de omgang en zal met 9 vd 10 vrouwen botsen denk ik. Ben benieuwd wat hij doet, maar denk dat hij Jeannet neemt. Maar dit geef ik weinig kans van slagen.
Henk heeft ook zijn leukste vrouw weggedaan in mijn ogen. Hoop nu dat hij voor Fiona kiest want van die Yoni krijg ik de rillingen. Maar echt onbegrijpelijk dat Lisa weg moest.
Willem is denk ik de enige die het goed aanpakt deze serie. Bij de andere vier krijg ik het gevoel dat ze op zoek zijn naar een soort veredelde knecht. Iemand die meegaat in het boerderijleven en constant meehelpt. Willem wil juist tijd vrij maken voor een partner en dingen ondernemen. Ik denk dat hij voor Jurjen zal gaan, maar ik zal er wel weer naast zitten.
Maar erg jammer dat ze zo praktisch kijken allemaal en niet hun gevoel volgen zoals de boeren vorig jaar. Frank die Anita koos en Gijsbert Femke. Dat waren de meest onpraktische keuzes maar pakten wel erg goed uit