Auteur Topic: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain  (gelezen 98937 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #220 Gepost op: 30-01-2013, 17:38:20 »
Maar ... heeft hij wel zo veel geld binnengebracht?

Over die 2 kokers: kan zijn dat hij Zarayda loopt te 'fucken' in de hoop dat zij haar nieuwsgierigheid niet kan bedwingen (of denkt Daniël te pesten) en de kokers toch openmaakt.

Er is in de trailer al zichtbaar dat ze naar een doka gaan.

Aflevering 1: 0
Aflevering 2: minedump (650/750)
Aflevering 3: 500+ 2 kokers
Aflevering 4: 225 euro.
klaar voor de strijd

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #221 Gepost op: 30-01-2013, 21:00:38 »
Maar ... heeft hij wel zo veel geld binnengebracht?

Over die 2 kokers: kan zijn dat hij Zarayda loopt te 'fucken' in de hoop dat zij haar nieuwsgierigheid niet kan bedwingen (of denkt Daniël te pesten) en de kokers toch openmaakt.

Er is in de trailer al zichtbaar dat ze naar een doka gaan.
Ze moeten dan zeker de foto's van het fototoestel ontwikkelen als het een analoog fototoestel is. Anders moeten ze de blanke papiertjes ontwikkelen.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2013, 21:03:04 door yessie »

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #222 Gepost op: 30-01-2013, 22:42:45 »
Deze man, echt. De verpersoonlijking van coolheid.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline rotterdamsemol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #223 Gepost op: 31-01-2013, 13:08:20 »
Ik zit totaal niet in een Boissevain tunnel, alleen tijdens de executie van aflevering 4 maakt Daniel tijdens 'de hug' met Paulien met zijn vingers het getal 4. Naar mijn idee doet hij dit express (als hulpmol of als mol) i.p.v. met vijf vingers. Aflevering 4, afvaller 4. Zou dit in de afvallerstheorie van Daniel kunnen horen?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #224 Gepost op: 31-01-2013, 13:14:04 »
Ik zit totaal niet in een Boissevain tunnel, alleen tijdens de executie van aflevering 4 maakt Daniel tijdens 'de hug' met Paulien met zijn vingers het getal 4.
Volgens mij zit zijn duim gewoon (ook uitgestrekt) onder de capuchon van Paulien.
Misschien is wel opvallender dat Paulien hier zegt: "Gezellig dat je er nog even bij bent/blijft"
(voorkennis?).
Omnia vincit amor

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #225 Gepost op: 31-01-2013, 19:16:25 »
Daniël tweet: Straks wordt spannnend!! #widm
Dit heeft hij volgens mij nog niet gedaan, meestal tweet hij niks wat betreft widm.
Valt hij af (ik herinner me nog een paar mensen die ongeveer zoiets tweette en ook afvielen)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #226 Gepost op: 31-01-2013, 21:46:09 »
Als we het weermollenspel (even die term overnemen) mogen geloven kan Daniël helemaal niet zo goed acteren :P

Hij viel wel heel snel door de mand als weermol (even ter onderscheid van de echte Mol-mol). Waarmee hij dus snel zijn jokers verspeelt en de kans op geld vergroot. Dat is onmols, duidelijk. Dus Daniël laat zich weer zien als niet de mol.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #227 Gepost op: 31-01-2013, 21:49:08 »
Enne... er is een eind aan de schouderkloptheorie denk ik.
Ik heb hem Tim alleszins geen zien geven.
klaar voor de strijd

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #228 Gepost op: 31-01-2013, 22:08:35 »
Als we het weermollenspel (even die term overnemen) mogen geloven kan Daniël helemaal niet zo goed acteren :P

Hij viel wel heel snel door de mand als weermol (even ter onderscheid van de echte Mol-mol). Waarmee hij dus snel zijn jokers verspeelt en de kans op geld vergroot. Dat is onmols, duidelijk. Dus Daniël laat zich weer zien als niet de mol.
Een spelletje weerwolven in real live is überhaupt lastig. Je kunt dan nog zo'n goede acteur zijn, maar als iemand meteen al het oog op jou heeft is het gauw gedaan in dit spel. En dat weet ik uit eigen weerwolven ervaring... Dit spelletje zegt wat mij betreft helemaal niks over de molkwaliteiten van Daniël (en Paulien)...
Ich bin ein Bärliner!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #229 Gepost op: 31-01-2013, 23:11:10 »
Ik moet van Daniel als mol afstappen. Hij deed echt werkelijk alles goed in deze aflevering en heeft weer voor veel geld gezorgd.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #230 Gepost op: 31-01-2013, 23:26:52 »
Veel geld? Hoeveel meer dan de anderen? Die eerste opdracht moet je immers aan de complete groep toeschrijven, en bij de derde opdracht zat er nauwelijk verschil.
Ich bin ein Bärliner!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #231 Gepost op: 31-01-2013, 23:27:28 »
Hij heeft wel de fout verbeterd.
klaar voor de strijd

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #232 Gepost op: 31-01-2013, 23:28:45 »
Ja precies. Totaal onnodig als molzijnde en als hij dit niet gedaan had, denk ik dat de 2000 euro zo op waren. Dus ik vind dat hij veel geld heeft verdiend.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #233 Gepost op: 31-01-2013, 23:35:20 »
Ja precies. Totaal onnodig als molzijnde en als hij dit niet gedaan had, denk ik dat de 2000 euro zo op waren. Dus ik vind dat hij veel geld heeft verdiend.

Er ging toch alleen geld af tijdens het puzzelen? Het hoefde toch niet per sé goed te zijn? Want dan heeft hij er juist voor gezorgd dat er meer geld af ging. Als het aan de rest van de groep had gelegen, was de puzzel al af.
Onderweg (tijdens het rijden) vonden ze nog een andere fout, dus hadden ze deze ook wel kunnen laten zitten..

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #234 Gepost op: 31-01-2013, 23:50:04 »
Hij heeft wel de fout verbeterd.
Mede op aanwijzing van de groep...
Ich bin ein Bärliner!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #235 Gepost op: 31-01-2013, 23:51:02 »
Er ging toch alleen geld af tijdens het puzzelen? Het hoefde toch niet per sé goed te zijn? Want dan heeft hij er juist voor gezorgd dat er meer geld af ging. Als het aan de rest van de groep had gelegen, was de puzzel al af.
Onderweg (tijdens het rijden) vonden ze nog een andere fout, dus hadden ze deze ook wel kunnen laten zitten..


Precies mijn gedachte.
Daniel is voor mij in deze aflevering weer een heel stuk verdachter geworden.
Ook bij het weerwolven spel, wat gewoon een afleidingsmanoeuvre kan zijn geweest voor een echte mol om zich te profileren als: totaal ongeschikt om de mol te zijn.

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #236 Gepost op: 31-01-2013, 23:53:06 »
Er ging toch alleen geld af tijdens het puzzelen? Het hoefde toch niet per sé goed te zijn? Want dan heeft hij er juist voor gezorgd dat er meer geld af ging. Als het aan de rest van de groep had gelegen, was de puzzel al af.
Onderweg (tijdens het rijden) vonden ze nog een andere fout, dus hadden ze deze ook wel kunnen laten zitten..


Zo had ik het niet begrepen. Je hebt dan inderdaad gelijk.  ::ok::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #237 Gepost op: 31-01-2013, 23:53:26 »
Als Daniel de mol is. (1 procent kans) Dan is hij wel de beste mol ooit!  ::bravo::

Offline cjr89

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #238 Gepost op: 1-02-2013, 00:02:51 »
Niet erg relevant, maar ik stoor me echt aan zijn geacteerde gedrag, dat fucking dit en fucking dat en sowieso al die engelse zinnen. Gauw naar huis!!

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #239 Gepost op: 1-02-2013, 00:13:27 »
daniel is de enige leuke kandidaat de rest vindt ik maar niks.