Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tim Haars  (gelezen 71230 keer)

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #240 Gepost op: 26-01-2013, 16:57:47 »
Of Tim is de mol...en Art vindt dit een uitgelezen kans om eventuele verdenkingen te verminderen.... ???

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #241 Gepost op: 27-01-2013, 04:10:58 »
Leest niet verder als gij niet wilt geloven!
Oftewel:
Bij Exclusieve beelden bootopdracht:
*Avro WIDM.NL*

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Edit:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


« Laatst bewerkt op: 27-01-2013, 05:40:11 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #242 Gepost op: 27-01-2013, 04:35:37 »
Zou het zo simpel zijn? Leeuwen en schoenzolen ten spijt?
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #243 Gepost op: 27-01-2013, 04:42:21 »
Ja hoor, ook bij: "Hoe was het om mee te doen?":
Tim in beeld met DE MOL:
en zijn naam!
@01.42
« Laatst bewerkt op: 27-01-2013, 05:56:04 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #244 Gepost op: 27-01-2013, 05:32:13 »
3x = Scheepsrecht...al wil ik niet...edoch;
Zo simpel is het spel...vrees ik?
O bah, zo simpel? Maar zo simpel uit te leggen in de laatste aflevering.

Als de Molmail a.s. dinsdag wederom alleen Tim in beeld laat zien (in exclusieve beelden) met compleet de woorden: "De Mol" en zijn naam in beeld...
In Combi met Adrian (zie eerder, zijn shirt) en zijn 13 Zar ga ik wellicht overstag.

Truste:)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2013, 05:53:43 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #245 Gepost op: 27-01-2013, 10:24:53 »
Tim kreeg al of niet rood. Of hij dat inderdaad kreeg, weten we niet, dat weet alleen de produktie. Laten we de woorden van Tim aannemen, dat hij inderdaad rood zag.

Goed, dan ligt hij in principe uit het spel. Test het slechtste gemaakt, dus terecht rood.

Door een twist in het spel komt ie terug. Zij het in de kooi-opdracht. Wanneer de kandidaten de opdracht goed hadden doorgrond, zouden er altijd een paar zijn, die Tim hadden laten zitten. Dan was ie niet bevrijd, en was ie definitief uit het spel.

Ik vraag nu dus aan mensen die Tim in deze situatie nog steeds als mol verdenken, welke argumenten zij daarvoor hebben.

Als het risico bestaat dat hij door dit spel niet bevrijd wordt, moet er iets anders worden bedacht om Tim alsnog in het spel te houden.

Van tevoren is bij mijn weten aan de kijker niet uitgelegd dat Tim uit het spel zou liggen, wanneer ie niet zou worden bevrijd. Ik weet niet of de kandidaten dat ook niet hebben geweten. Het ging er nogal vaag aan toe, om eerlijk te zijn.


Wie overtuigt me, dat Tim TOCH de mol kan zijn?

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #246 Gepost op: 27-01-2013, 10:42:28 »
Als de Molmail a.s. dinsdag wederom alleen Tim in beeld laat zien (in exclusieve beelden) met compleet de woorden: "De Mol" en zijn naam in beeld...

Die kans is vrij groot, aangezien deze beelden (interviews/biechten in MolMail) achter elkaar gemaakt zijn en niet tijdens het spel zelfs (zoals in de afleveringen).

Ik denk niet dat dit een hint is..

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #247 Gepost op: 27-01-2013, 15:12:47 »
Die kans is vrij groot, aangezien deze beelden (interviews/biechten in MolMail) achter elkaar gemaakt zijn en niet tijdens het spel zelfs (zoals in de afleveringen).

Ik denk niet dat dit een hint is..

Ja je hebt gelijk, zal hetzelfde beeld opleveren.
 
Ik draai het om; áls Tim het is, is dit een hint, goed?  ;)
Omnia vincit amor

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #248 Gepost op: 28-01-2013, 05:02:46 »
Tim kreeg al of niet rood. Of hij dat inderdaad kreeg, weten we niet, dat weet alleen de produktie. Laten we de woorden van Tim aannemen, dat hij inderdaad rood zag.

Goed, dan ligt hij in principe uit het spel. Test het slechtste gemaakt, dus terecht rood.

Door een twist in het spel komt ie terug. Zij het in de kooi-opdracht. Wanneer de kandidaten de opdracht goed hadden doorgrond, zouden er altijd een paar zijn, die Tim hadden laten zitten. Dan was ie niet bevrijd, en was ie definitief uit het spel.

Ik vraag nu dus aan mensen die Tim in deze situatie nog steeds als mol verdenken, welke argumenten zij daarvoor hebben.

Als het risico bestaat dat hij door dit spel niet bevrijd wordt, moet er iets anders worden bedacht om Tim alsnog in het spel te houden.

Van tevoren is bij mijn weten aan de kijker niet uitgelegd dat Tim uit het spel zou liggen, wanneer ie niet zou worden bevrijd. Ik weet niet of de kandidaten dat ook niet hebben geweten. Het ging er nogal vaag aan toe, om eerlijk te zijn.


Wie overtuigt me, dat Tim TOCH de mol kan zijn?

Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij zei Tim dit NADAT hij bevrijd was. Met andere woorden... achteraf is het makkelijk zeggen dat hij er uit zou zijn als hij niet bevrijd werd. Oftewel, mocht hij niet worden bevrijd, dan was er wel een andere oplossing gekomen om hem in het spel te houden en werd dat pas achteraf verteld.

Maar zoals ik als zei, weet niet meer zeker of het inderdaad achteraf werd verteld.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #249 Gepost op: 30-01-2013, 14:09:27 »
Tim haalt de finale ::jaja::
Waarom zouden ze zo expliciet het rode scherm van Tim niet laten zien? Volgens mij alleen om de verdenkingen op te Tim te houden. Ik denk dat hij in de laatste cliffhanger gaat zitten, samen met de Mol. Doet me denken aan Anniek...
...óf niet!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #250 Gepost op: 30-01-2013, 14:55:09 »
Hmmm, tzou kunnen.
Maar het lijkt er toch erg op dat hij rood krijgt komende aflevering.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #251 Gepost op: 30-01-2013, 16:04:38 »
Kreeg Tim ROOD ??

Ik geloof er niks van.

Kan het zo gegaan zijn:  ???
Janine kan niet meer verder......
Snel de aannemer gebeld; Kan er nog een kooi af ? Nee, helaas..die staan al.(zey wez juis present).
Jongens das dan zonde van het geld en het is immers BIG FIVE en niet BIG FOUR.
Dus ??? Iedereen groen ! Allemaal mee eens ? Ja ok.

Wie als laatste groen ??
Zullen we molletje Tim nemen...krijg je het minste gezeik.
En ach....laat dan dat scherm ook eigenlijk maar helemaal uit..zegt ie gewoon dat ie rood kreeg....das lachu.


« Laatst bewerkt op: 30-01-2013, 16:17:04 door Molle Pietje »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #252 Gepost op: 30-01-2013, 16:38:10 »
Jij vind het onzin dat Tim rood kreeg maar "kan er nog een kooi? Nee helaas" vind je geen onzin?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #253 Gepost op: 30-01-2013, 17:12:27 »
Tim haalt de finale ::jaja::
Waarom zouden ze zo expliciet het rode scherm van Tim niet laten zien? Volgens mij alleen om de verdenkingen op te Tim te houden. Ik denk dat hij in de laatste cliffhanger gaat zitten, samen met de Mol. Doet me denken aan Anniek...

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Tim rood had gekregen en dat eigenlijk Janine in de kooi van de Buffalo had moeten zitten. Omdat zij dat ongeluk had en die opdracht doorgang moest vinden (aangezien het idd niet de big Four heet), heeft Tim uitstel van executie gehad.
Als Janine dat ongeluk niet had gehad, was de exit van Tim doorgegaan.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #254 Gepost op: 30-01-2013, 17:43:14 »
Tim haalt de finale ::jaja::
Waarom zouden ze zo expliciet het rode scherm van Tim niet laten zien? Volgens mij alleen om de verdenkingen op te Tim te houden. Ik denk dat hij in de laatste cliffhanger gaat zitten, samen met de Mol. Doet me denken aan Anniek...

Als Tim de finale haalt haalt Tania ook de finale. Want als Tania eerder afvalt kunnen we Tim ook al afstrepen als Mol. Anders hadden ze bij Tania nooit zo expliciet gemonteerd dat ze op Tim zit. Of Tim en Tania vallen snel na elkaar af, of ze zitten beiden in de finale.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #255 Gepost op: 30-01-2013, 17:54:46 »
Als Tim de finale haalt haalt Tania ook de finale. Want als Tania eerder afvalt kunnen we Tim ook al afstrepen als Mol. Anders hadden ze bij Tania nooit zo expliciet gemonteerd dat ze op Tim zit. Of Tim en Tania vallen snel na elkaar af, of ze zitten beiden in de finale.

Of Tim valt af en Tania ziet het licht en haalt de finale.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #256 Gepost op: 30-01-2013, 21:09:43 »
Of Tim valt af en Tania ziet het licht en haalt de finale.

Dat is inderdaad ook nog een optie! Moet ze wel een beetje op andere mensen gaan letten :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #257 Gepost op: 30-01-2013, 21:14:36 »
Of Tim valt af en Tania ziet het licht en haalt de finale.

Dat heb ik al langer gedacht, met als enige fundering de afvallerstheorie. Hoe komt Tania anders bij de laatste drie ogenparen terecht?
Tell me what your telescope says

Offline Ariaantje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #258 Gepost op: 30-01-2013, 21:14:45 »
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Tim rood had gekregen en dat eigenlijk Janine in de kooi van de Buffalo had moeten zitten. Omdat zij dat ongeluk had en die opdracht doorgang moest vinden (aangezien het idd niet de big Four heet), heeft Tim uitstel van executie gehad.
Als Janine dat ongeluk niet had gehad, was de exit van Tim doorgegaan.
Inderdaad Zwanee, ik ben het weer met je eens. Ze hadden in het programma nog gedurende twee afleveringen (4 en 5) zeven mensen nodig. En omdat er in aflevering 4 al een alternatieve nep-executie was (eentje zonder afvallers), hebben ze voor aflevering 3 een andere variant gekozen. Wel een echte executie, maar Tom toch terug. Die rare executie met Tom is er ingepland door het afvallen van Janine. Expres zonder zichtbaar rood scherm, om ons op een dwaalspoor te brengen. En met succes want het houdt ons al een week bezig en eigenlijk kun je daaruit nog niet eens concluderen of Tim wel of niet de mol is.
Ik denk dat wij kijkers ons niet zo realiseren dat voor de makers het aantal mensen in een spel heel belangrijk is, en hoe minder kandidaten, hoe meer het een rol speelt. Als dan ineens twee hele afleveringen (+ de laatste van afl. 3) er een persoon minder is, komen ze met de planning in de knel. En voor de executie van afl. 3 is deze oplossing een stuk origineler en minder dramatisch dan te zeggen: ivm afvallen van J, is er vandaag geen executie, of valt er niemand af.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #259 Gepost op: 30-01-2013, 21:23:07 »
Maar als de opdracht oorspronkelijk niet bedoeld was om Tim terug te krijgen, dan moet er dus ook op een andere manier dan de kokers geld te verdienen zijn geweest. :o
...óf niet!