Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 409300 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #380 Gepost op: 31-01-2013, 11:37:14 »
Hij maakt het luikje open en gaat vervolgens ook af (een goede actie met een slecht einde). Dus moet weer opnieuw iemand beginnen om door de eerste en tweede hindernis te komen.

Nee, dat is niet zo. Doordat Kees het eerste luikje opende hoefde niemand na hem meer door hindernis 2. Vanaf dat moment kon na hindernis 1 direct naar hindernis 2 gegaan worden. (Zie de afbeelding hieronder.) Dus dat luikje openen was echt een goede actie van Kees.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #381 Gepost op: 31-01-2013, 11:47:09 »
Als wilt kun je nog denken dat Kees bij het eerste luikje de held wou spelen en bij de volgende hindernis tijd wou rekken, maar simpelweg faalde.
...óf niet!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #382 Gepost op: 31-01-2013, 12:37:05 »
Ik blijf nog steeds in de Kees is de Mol tunnel. Volgens mij heeft hij Zarayda gered van een rood scherm. Waarom? Omdat zij en vele andere kandidaten Tim als Mol zien. Zo blijft Kees buiten schot.
De opdracht bij de waterval bevestigt mijn tunnelvisie...woorden niet juist uitspreken...een simpel woord als drop op z'n Volendams uitspreken...heel verdacht Lion Mol Kees!


Heel verdacht voor iemand uit Volendam, iets op z'n Volendams uitspreken!    ::)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #383 Gepost op: 31-01-2013, 12:58:59 »
Misschien wat vergezocht. Maar Kees heeft op zijn tas K. Tol staan.

Nu komt dit toevallig in beeld als hij zegt:
"En ik zag Paulien een beetje kloten met die kaart."

'Kloten' husselen K. Tol + 'en'
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #384 Gepost op: 31-01-2013, 13:28:12 »
Iedereen bedankt voor alle hints naar Kees  ::ok::(die ik nog niet zag dan).Ik denk zoals velen ook dat Kees de Mol is en hoop toch ook dat hij het niet is. En dat hij opeens een rood scherm krijgt. Wat zal dat een rumoer opleveren ::oink::. Ik heb gewoon weer Kees ingevuld als mol, niet alle wegen leiden naar Volendam , maar in dit geval toch wel vele! ::vergroot::

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #385 Gepost op: 31-01-2013, 16:09:56 »
Iedereen bedankt voor alle hints naar Kees  ::ok::(die ik nog niet zag dan).Ik denk zoals velen ook dat Kees de Mol is en hoop toch ook dat hij het niet is. En dat hij opeens een rood scherm krijgt. Wat zal dat een rumoer opleveren ::oink::. Ik heb gewoon weer Kees ingevuld als mol, niet alle wegen leiden naar Volendam , maar in dit geval toch wel vele! ::vergroot::

Jaaa....hoop ook op een rood scherm voor Kees..vind hem ook het meest molwaardig.
Vandaag of volgende week graag.
Zou inderdaad veel onrust brengen.
Zou top zijn.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #386 Gepost op: 31-01-2013, 17:06:04 »
Het zou best kunnen dat Kees eruit vliegt hoor.  ::jaja:: Bij de Roodshow hint werd gezegd: "For your eyes only". En wie heeft er als enige zijn scherm gezien afgelopen aflevering? Kees!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #387 Gepost op: 31-01-2013, 17:20:18 »
Het zou best kunnen dat Kees eruit vliegt hoor.  ::jaja:: Bij de Roodshow hint werd gezegd: "For your eyes only". En wie heeft er als enige zijn scherm gezien afgelopen aflevering? Kees!

Maar wie had als enige zijn scherm gezien 'for his eyes only'? ;)

Bij Kees was iedereen erbij.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #388 Gepost op: 31-01-2013, 19:51:18 »
Ik denk wel dat kees het is als ik puur naar actie en gedrag kijk. Maar ik kan het gewoon niet geloven omdat iedereen hem verdenkt. Er is altijd een persoon die de leiding neemt (liesbeth). de mol zit dan meestal bij de drie die daar onder staan (Tim, AM, Marit). Waarom zouden ze het zo makkelijk maken? Of zou ik hetzelfde denken als iedereen Zarayda opeens zou verdenken?
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #389 Gepost op: 31-01-2013, 19:55:33 »
Ik denk wel dat kees het is als ik puur naar actie en gedrag kijk. Maar ik kan het gewoon niet geloven omdat iedereen hem verdenkt. Er is altijd een persoon die de leiding neemt (liesbeth). de mol zit dan meestal bij de drie die daar onder staan (Tim, AM, Marit). Waarom zouden ze het zo makkelijk maken? Of zou ik hetzelfde denken als iedereen Zarayda opeens zou verdenken?

De meerderheid verdenkt Kees door de Priesterhint. Als die nog niet ontdekt is zouden veel minder mensen hem verdenken.

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #390 Gepost op: 31-01-2013, 20:37:44 »
Kees zei in aflevering 4 ook 'bloedsTOLlend'. Hint naar Tol als Mol? ;)

En nu... kijken!
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #391 Gepost op: 31-01-2013, 21:07:42 »
Zarayda verdenkt Paulien in het 'weerwolven' en Kees brengt haar daar snel vanaf. Geen geld in de pot! Ik ben niet verbaasd :-)

Hmmm, maar hij vindt wel 3 tinnen stukjes en is voor het openen van de kluis.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2013, 21:21:17 door .Mara. »

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #392 Gepost op: 31-01-2013, 21:36:15 »
Na het weerwolvenspel ben ik volgens mij ook over het randje van de Kees-tunnel gestruikeld en erin gevallen. Is er nog plek? ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #393 Gepost op: 31-01-2013, 21:39:31 »
Kees stuurt aan op het openmaken van de kluis, dat vind ik vanuit mijn knusse tunneltje een mooie molactie. Net als bij de laseropdracht, moet deze kluis denk ik ook open. Anders hadden ze nooit die vette beelden kunnen maken van het smelten van de sleutel.

En de opmerking van Kees tijdens het Weermollen: "Ineens kijken die kandidaten heel anders naar je". Tot nu toe heeft Kees weinig verdenkingen vanuit de groep op zich. Nu denkt de rest ineens dat hij de Weermol is. Dat is even wennen natuurlijk. Hij praat over 'de kandidaten', en dat doet hij vaker. Hij plaatst zichzelf in biechts vaker buiten de groep. Mollengedrag, denk ik.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #394 Gepost op: 31-01-2013, 21:42:13 »
Tijdens het weerwolven was het voor mij echt overduidelijk...

De echt mol is waarschijnlijk kandidaat omdat het dan 4-3 is in feite....

Daarnaast stuurde Kees steeds aan op verkeerde mensen, stemde ie eerst op Tim als een soort van random stem, waardoor Daniel afviel. Een stem op Tania was logischer geweest

En dan nog toen ze met 3 over waren..... Kees vond natuurlijk alles best zolang Paulien maar niet aangewezen werd. Daarom trok ie zijn mond zo snel open.

Nou weet ik ook wel dat de meeste van deze dingen ook voor Zarayda gelden maartoch :P
You'll never walk alone

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #395 Gepost op: 31-01-2013, 21:43:17 »
Kees stuurt aan op het openmaken van de kluis, dat vind ik vanuit mijn knusse tunneltje een mooie molactie. Net als bij de laseropdracht, moet deze kluis denk ik ook open. Anders hadden ze nooit die vette beelden kunnen maken van het smelten van de sleutel.

En de opmerking van Kees tijdens het Weermollen: "Ineens kijken die kandidaten heel anders naar je". Tot nu toe heeft Kees weinig verdenkingen vanuit de groep op zich. Nu denkt de rest ineens dat hij de Weermol is. Dat is even wennen natuurlijk. Hij praat over 'de kandidaten', en dat doet hij vaker. Hij plaatst zichzelf in biechts vaker buiten de groep. Mollengedrag, denk ik.

Bedankt, Lautjuh, dat scheelt weer uittypen  ;D ::ok::
No Milk today???

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #396 Gepost op: 31-01-2013, 21:45:07 »
Kees zei Sssttt! toen ze ergens stonden te kijken bij de nijlpaarden geloof ik.De aflevering heet toch ook iets van fluister en huiver?
...maar soms even niet :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #397 Gepost op: 31-01-2013, 21:47:45 »
Bedankt, Lautjuh, dat scheelt weer uittypen  ;D ::ok::

Elke week zie ik weer bevestiging. Ik weet dat tunnelvisie op de loer ligt, maar Kees gedraagt zich echt als een mol. Op de achtergrond op de juiste momenten, op de voorgrond op de juiste momenten. Hij stuurt soms aan op het verdienen van geld, en dat is altijd op het moment wanneer het heel mooi zou zijn als de opdracht slaagt (laseropdracht, sleutelopdracht). Daarnaast praat hij in de biecht alsof hij zelf buiten het spel staat. En bovenal wordt hij niet verdacht in beeld gebracht door de montage. Het enige wat me echt dwars zit is dat hij zo verdacht wordt op de officiële site.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #398 Gepost op: 31-01-2013, 21:52:29 »
Nou ja, ik weet niet hoor. Positieve acties omdat dat mooie beelden oplevert, nou ja, misschien, maar niet om zulke bedragen zeg.
The British are not impressed.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #399 Gepost op: 31-01-2013, 21:59:40 »
Bij de opdracht met de sleutel was volgens mij in de tweede helft moeilijk te mollen. Als Kees het niet deed deed iemand anders hetzelfde en ging de kluis evengoed wel open; dat kon je eigenlijk niet echt fout doen (iedereen staat immers te kijken). Dan is het als mol juist slim om te scoren - jij hebt het dan immers goed gedaan. Maar je brengt eigenlijk netto geen geld op - dat geld was er toch wel gekomen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas