Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 409195 keer)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #900 Gepost op: 23-02-2013, 15:53:35 »
Die heb ik ook al eens gepost ja, echte Keestunnelaars zien alles ;D
Onzinn dit.
Hoe komen jullie aan dit plaatje?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #901 Gepost op: 23-02-2013, 15:56:02 »
Uit het molboekje.
The British are not impressed.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #902 Gepost op: 23-02-2013, 16:07:36 »
Onzinn dit.
Hoe komen jullie aan dit plaatje?

Jij denkt dat mensen dit in elkaar shoppen ofzo?  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #903 Gepost op: 23-02-2013, 16:11:24 »
Sorry Loebas  :P, maar Supernova had enige tijd geleden mijn verstand al meegetrokken naar Kees. Gevoel en verstand kunnen niet zonder elkaar, dus mijn gevoel zoekt het verstand weer op. Ik blijf hier.  ::jaja::

 ::sorry::

Maar van harte welkom hier!  ::hug::
Enne.. Ondanks dat ik Carolien een schat vind hoop ik toch dat Paulien wint!
Toch een beetje winst in dat geval toch?  :D  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2013, 16:14:56 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #904 Gepost op: 23-02-2013, 16:39:08 »
Er waren nog 9 kandidaten dus met 3 luikjes opent de ruime meerderheid er sowieso geen een. Daar had de mol zich best onder kunnen verschuilen ipv iets belangrijks te doen voor het slagen van de opdracht. Of is dat blijkbaar een lachwekkende redenatie? :P

Het blijft mijn mening dat ik dat luikje openen daarom niet zo briljant vind. Blij dat je er wel om kan lachen tenminste SN.  ;D

OT maar weer  ::ok::

Ja ik begrijp precies wat je bedoelt.  ;)
Het punt is dat mollen in het verleden wel meer dingen van deze aard hebben gedaan die meer geld op hebben geleverd, om verschillende redenen. Ook mollen die hier erg hoog gewaardeerd worden en die elke keer aangehaald worden als voorbeeld. Daarom ben ik dus verbaasd maar ook wel geamuseerd om dit soort reacties.  ;)

Dat is niet lullig bedoeld ofzo (for the record).. Gewoon een realisatie hoe betrekkelijk alles is vooral voor wat betreft er uiteindelijk als indruk overblijft kennelijk. :)
« Laatst bewerkt op: 23-02-2013, 16:40:54 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #905 Gepost op: 23-02-2013, 16:51:14 »
Ik heb gisteravond nog één keer goed nagedacht of Kees echt mijn Mol is, ik wil niet door tunnelvisie er straks gi-gan-tisch naast zitten. Maar het kan niemand anders dan Kees zijn:

Carolien met het laserspel, de weerwolvenopdracht.
Paulien met het springen voor 500 euro, en afgelopen aflevering 8 van de 10 woorden correct zeggen en daarmee 1600 euro in de pot brengen.

Nee, mijn tunnelvisie klopt: Kees is de Mol.

Kees stak heel laat en halfslachtig zijn vinger op toen werd gevraagd wie er in het klasje met kinderen wilde zitten.
Terwijl je zou denken dat iedereen dat leuk zou vinden. Carolien wilde Kees op de huid zitten dus zij wachtte af wat Kees deed.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #906 Gepost op: 23-02-2013, 16:55:39 »
Terwijl je zou denken dat iedereen dat leuk zou vinden.

Neuh.. sws niet z'n 'ding' denk ik zo..  :P
Daarnaast.. áls er al ergens sabotagemogelijkheden lagen in dit geval (i.e. met Paulien in het taalteam, onvermijdelijk) was het volgens mij bij het fototeam.
Ergens geopperd dat dhr Tol de lastigste zou hebben genomen maar.. Ik zie toch graag het lijstje van Zulu equivalenten van deze woorden voor me voor ik daar zelf een oordeel over kan hebben.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #907 Gepost op: 23-02-2013, 17:04:42 »
Als de tijd om is bij de drive-in en er nog twee auto's over zijn om uit te kiezen is Kees volgens mij even verrast dat de opdracht nog niet verloren is. Carolien en Paulien wijzen de goede auto aan omdat die duidelijker zilver is dan de ander en als Paulien vraagt of Kees het er mee eens is mompelt ie alleen maar wat en geeft hij zich licht hoofdschuddend en schouderophalend over. (Hij is het er dus niet duidelijk mee eens.) Vervolgens blijkt er inderdaad geld te zitten in de door Carolien en Paulien gekozen auto en is het Kees die meteen "zie je nou wel!" roept. ::rofl:: (En daarna vol Carolien verdacht maakt door te zeggen dat zij de juiste auto nog net weg had willen sturen.)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #908 Gepost op: 23-02-2013, 17:07:32 »
 ;D

Hij liep wel heel driftig te wapperen met zijn handen enzo hoor..
Niet dat het iets uitmaakte maar toch..  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #909 Gepost op: 23-02-2013, 17:14:19 »
;D

Hij liep wel heel driftig te wapperen met zijn handen enzo hoor..
Niet dat het iets uitmaakte maar toch..  ::ok::

Sowieso maakt het niet heel veel meer uit wat Kees doet aangezien Carolien en Paulien hem volledig wantrouwen. Uiteraard wordt het mollen dan moeilijker, maar zeker voor Kees die gedurende de reeks ontzettend profiteerde van het vertrouwen dat iedereen in hem had. Maar zijn high fives worden steeds doorzichtiger. ;D

Wie weet kan Kees in de volgende aflevering nog met een "vijsmomentje" (de Mol 3) komen. ;)


Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #910 Gepost op: 23-02-2013, 17:21:23 »
Sowieso maakt het niet heel veel meer uit wat Kees doet aangezien Carolien en Paulien hem volledig wantrouwen. Uiteraard wordt het mollen dan moeilijker, maar zeker voor Kees die gedurende de reeks ontzettend profiteerde van het vertrouwen dat iedereen in hem had. Maar zijn high fives worden steeds doorzichtiger. ;D

Wie weet kan Kees in de volgende aflevering nog met een "vijsmomentje" (de Mol 3) komen. ;)



Waar kan ik dat ''vijsmomentje'' teruglezen/zien?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #911 Gepost op: 23-02-2013, 17:23:39 »
Waar kan ik dat ''vijsmomentje'' teruglezen/zien?

Hier: http://youtu.be/U4uklt5Naqo?t=31m57s :)
« Laatst bewerkt op: 23-02-2013, 17:30:51 door Heinz »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #912 Gepost op: 23-02-2013, 17:24:43 »
Sowieso maakt het niet heel veel meer uit wat Kees doet aangezien Carolien en Paulien hem volledig wantrouwen. Uiteraard wordt het mollen dan moeilijker, maar zeker voor Kees die gedurende de reeks ontzettend profiteerde van het vertrouwen dat iedereen in hem had. Maar zijn high fives worden steeds doorzichtiger. ;D

Wie weet kan Kees in de volgende aflevering nog met een "vijsmomentje" (de Mol 3) komen. ;)



Grappig.. Ik keek gisteren nog even de finale van S3, en zag hoe onoprecht John
 'Show me the money' riep naar George die de fles pakte op het strandje bij de bek van het nijlpaard.. Heerlijk om te zien hoe die hele sfeer ineens echt omsloeg...

Nu lijkt er in afl 9 meer sprake van één opdracht (molboekjes/bibliotheek) en een optutterij (??) voor de stoomtrein oid (jammer dan wederom als dat het geval is...) maar toch wel aardig om in de gaten te houden.  :)

ETA Moet ik me zorgen maken dat ik onmiddellijk begreep wat je met 'een vijsmomentje' bedoelde?  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #913 Gepost op: 23-02-2013, 17:29:33 »
Nu lijkt er in afl 9 meer sprake van één opdracht (molboekjes/bibliotheek) en een optutterij (??) voor de stoomtrein oid (jammer dan wederom als dat het geval is...) maar toch wel aardig om in de gaten te houden.  :)
Ach, voor zover ik zag zagen ze er wel goed uit in ieder geval. :P
ETA Moet ik me zorgen maken dat ik onmiddellijk begreep wat je met 'een vijsmomentje' bedoelde?  ;D
Nee hoor, kun je het mij uitleggen. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #914 Gepost op: 23-02-2013, 17:51:59 »
Als de tijd om is bij de drive-in en er nog twee auto's over zijn om uit te kiezen is Kees volgens mij even verrast dat de opdracht nog niet verloren is. Carolien en Paulien wijzen de goede auto aan omdat die duidelijker zilver is dan de ander en als Paulien vraagt of Kees het er mee eens is mompelt ie alleen maar wat en geeft hij zich licht hoofdschuddend en schouderophalend over. (Hij is het er dus niet duidelijk mee eens.) Vervolgens blijkt er inderdaad geld te zitten in de door Carolien en Paulien gekozen auto en is het Kees die meteen "zie je nou wel!" roept. ::rofl:: (En daarna vol Carolien verdacht maakt door te zeggen dat zij de juiste auto nog net weg had willen sturen.)
Het leek wel of die echt Carolien heel verdacht vond op dat moment.
En toen dacht ik weer.Jij bent de mol niet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #915 Gepost op: 23-02-2013, 17:53:36 »
Het leek wel of die echt Carolien heel verdacht vond op dat moment.

Dat kan inderdaad ook, maar dan nog klopt dat "zie je nou wel" niet. En als hij Carolien zo verdacht vindt is het als kandidaat nog niet slim om die verdenking zo duidelijk uit te spreken. Dat kan hij dan beter voor zichzelf houden. :)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #916 Gepost op: 23-02-2013, 17:58:08 »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #917 Gepost op: 23-02-2013, 18:21:52 »
Het leek wel of die echt Carolien heel verdacht vond op dat moment.
En toen dacht ik weer.Jij bent de mol niet.

In deze fase van het spel... en dan toch door..  ::ok::
Rest my case enzo.  8)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #918 Gepost op: 23-02-2013, 18:26:02 »
In deze fase van het spel... en dan toch door..  ::ok::
Rest my case enzo.  8)
ik verdenk Carolien nog steeds hoor.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #919 Gepost op: 23-02-2013, 18:26:38 »
Het leek wel of die echt Carolien heel verdacht vond op dat moment.
En toen dacht ik weer.Jij bent de mol niet.
Ik wil je niet beledigen of zo, maar hoeveel series van WIDM heb je al gezien? En dan bedoel ik zonder van tevoren te weten wie de mol is, dus terugkijken telt niet. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.